Millaisia kenkiä käytät nyt sateella?
Kumppareita varmaan?
Mulla on vaain verkkopintaiset lenkkarit. Niillä ei vitsi mennä ulos kastumaan.
Kommentit (22)
Olen käyttänyt kumisaappaita viimeksi peruskoulussa.
Samoja lenkkareita käytän ympäri vuoden.
Sandaaleita, niissä ei vesi pysy. Jos saappaaseen menee vettä niin se ei tule pois ja jalka pysyy märkänä
Samoja tennareita kuin kesällä kun pidin umpikenkiä. Metsään laitan vedenpitävät metsästyskengät. Ajaa saman asian kuin kumpparit, mutta ovat kivemmat ja lämpöisemmät jalassa.
Paljain jaloin. Lätäköissä on ihana läiskytellä kuravelliä.
Samat lenkkarit kuin yleensäkin. Vältän lätäköitä.
Kun kävelee asfaltilla, niin kesäkengät riittää. Kumppareita tarvitaan silloin, kun liikutaan metsässä.
Mulla on Skechersin tennarit, joista ei vesi pääse läpi. Näitä ei kyllä mitenkäään markkinoitu vedenpitävinä. Toki jos pomppisin vesilätäköissä, niin varmaan voisi jalat kastua, mutta muuten pysyvät jalat kuivina.
Nahkaisia talvinilkkureita käytän, jos sataa. Syksyllä on usein myös koleaa sadesäällä ja ne ovat siis ihan oivalliset myös syksyyn. Sukan paksuudella voi säädellä lämpöä.
Nahkatennarit, jotka suojaan kosteussuojasuihkeella. Tai sitten kumpparit.
Vaihdan sliksit sadekelin kenkiin.
Kumppareita, jos ei tarvitse kävellä niillä kilometrikaupalla. Peruslenkkareita, jos on paljon kävelyä. Maihareita, jos pitää olla jotkut asiallisemmat kengät määränpäässä, mutta ei ole mahdollisuutta tai en jaksa vaihtaa kenkiä. Peruslenkkareita on useampi pari, jotta riittää kuivia kenkiä, vaikka sataisi pidemmän aikaa.
Kalvolliset lenkkarit, joissa on karkea pohjakuvio ja vähän paksumpi pohja. Nyt on Merrellin Moabit, mutta on niitä muitakin merkkejä ja malleja.
Turvakengät oli töissä ja työmatkoilla. Ei ole aikomustakaan mennä enää ulos tänään.
Vierailija kirjoitti:
Paljain jaloin. Lätäköissä on ihana läiskytellä kuravelliä.
Pipsa Possu-sarjassa harrastetaan tuota, mutta kumpparit jalassa.
Märkiä