Sekasyöjä puoliso vahtii kasvissyöjäpuolison ruokavaliota
Äsken tiukkasi järkyttyneenä, että miksi kaapissa on mama kananuudeleita (vegaaninen tuote), SYÖNKÖ OIKEASTI KANANUUDELEITA, enkö olekaan kasvissyöjä?? Alkoi myös joskus subwayssa rähistä minulle, koska en kokenut tarpeelliseksi työntekijän vaihtaa kertakäyttökäsineitä koskettuaan niillä lihatuotteisiin. Oikea kasvissyöjä ei kuulemma koskaan saattaisi antaa koskea samoilla käsineillä omaan leipäänsä. Tuntuu hienosti tietävän mitä OIKEAT KASVISSYÖJÄT syövät ja tekevät. Olen ollut lakto-ovo 90-luvulta saakka, ja yhdessä olemme olleet melkein 20 vuotta... No, vakka kantensa valitsee jne.
Itse väittää rakastavansa eläimiä, ei voi katsoa lainkaan esim. avaraa luontoa koska siinä eläinlapsia tapetaan, ja samalla mättää lihaa naamaan joka ikinen päivä kaikissa mahdollisissa muodoissa.
Tätä piirrettä en ymmärrä ihmisissä. Pitäisi olla joko 100% puhdas jeesus tai sitten millään ei saa olla mitään väliä. Vähän kuin sanoisi tupakoinnin lopettaneelle että "väärin lopetettu" mikäli hän käyttää apuna korvaustuotteita eikä lopeta puritaanisesti seinään (lopetin muuten tupakoinnin 9 vuotta sitten ja juuri viime viikonloppuna sain toisen sankarin suusta kuulla, etten oikeasti ole lopettanut tupakointia, koska olen 9v aikana illanistujaisissa pari kertaa ottanut henkoset kaverin (nikotiinittomasta) sähköröökistä).
Kommentit (9)
Taitaa olla kahdenkeskisen keskustelun paikka.
Miksi te olette yhdessä noiden urpåjen kanssa?
0/5, liikaa yritystä, tönkkö tarina
Kyllä minuakin häiritsee se kasvisten jatkuva kiduttaminen ja rääkkääminen. Eikö niitä voi palastella jo tuotannossa? Päitä katkotaan vasta keittiössä ja jopa lastenkin nähden.
Älä jaksa. Kuka jaksaa kirjottaa noin pitkän pätkän jotain noin alkeellista
Ilmankos nuo Maman nuudelit ovat kauttaaltaan pahanmakuisia, kaikissa makuvarianteissa feikkituotteita.
No selvästi kateellinen.