Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-vuotias 18-vuotiaan kanssa

Vierailija
31.05.2007 |

eli siis viitaten tohon keskiseen... moni tuomitsee, että ei ole välttämättä moraalisesti oikein, et tuon ikäinen mies on noin nuoren tytön kanssa... mutta kuinkahan moni palstailijoista on esim. alkanut tuon ikäisenä seurustella tai tapailla tuon ikäisen miehen kanssa... tuskin on silloin kokenut tilanteen vääräksi... taitaa sillä olla osasyynsä kun henkilöityy keskiseen...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 40-vuotiaan kanssa. Jo kolmekymppinen oli tooooooosi vanha.

2/8 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olen henkisesti ikäisiäni kypsempi, enkä tunne vetoa keskenkasvuisiin ikätovereihini jotka tuntuvat aivan poikasilta."

ja

" Rakastuminen ei katso ikää. Kun oikea ihminen tulee kohdalle, se on menoa!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustellut ikäloppujen kääpien kanssa, nelikymppisellä nyt on monen 18-vuotiaan mielestä jo toinen jalka haudassa :)

Olkoonkin laillista, mutta kummallista se on, että

a) 18-vuotias haluaa olla noin vanhan kanssa

b) 4-kymppinen haluaa rellestää teinin kanssa, kertoo aika paljon ko. henkilön älyllisestä tasosta (seksin mä vielä jotenkin voin ymmärtää, mutta se, että haluaa muuten aikaansa viettää ja juhlia lähestulkoon lasten kanssa... ei voi ymmärtää. Mutta eihän mun kyllä tarvikaan)

Vierailija
4/8 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 18-vuotiaana jo kolmikymppisetkin oli ihan ikäloppuja, enkä varmaan olis rhtynyt suhteeseen vielä edes vähän päälle parikymppisen kanssa. Oikeasti 18-vuotias on vielä teini, vaikka onkin ns. täysi-ikäinen. Olen aina sanonut, että parisuhteessa ikäero alkaa menettää merkitystään vasta, kun MOLEMMAT osapuolet ovat yli 25-vuotiaita. Ennenvanhaan vielä Suomessakin alle 21-vuotias oli lapsi, eikä esim. väkeviä saa ymmärtääkseni edelleenkään tarjota alle 20-vuotiaille...?

Ällö äijä siis. Enää ei kiinnosta, mitä oikeasti tapahtui, kantakoon seuraukset. Kannattaisi ajatella aivoillaan eikä alapäällään...

Vierailija
5/8 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 32 v ja naimisissa 44-vuotiaan miehen kanssa. Kun tapasin mielenkiintoisen miehen, ei ihan ekana tullut kysyttyä minkä ikäinen hän on. Muut asiat merkitsee: keskinäinen kemia on se tärkein.

6/8 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, mitä sinä minun aspekteistani välität? En ole ottanut mitään kantaa tämän pinon aiheeseen (18- ja 40-vuotiaan ikäero), toistan vaan palstan sisäistä keskustelua.

9:

Sulla on gender-aspekti puolustettavana

Vierailija
7/8 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsohan minkä ikäisiä neitosia heillä on kainalossa juorulehtien kuvissa. Tälle löytyy ihan pätevän oloisia biologiaan ja evoluutioon perustuvia selityksiä, vaikka itse pidän niitä huuhaana.

Vierailija
8/8 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse on 33 v ja mies 43 v, tai vaikkapa niinkin päin että mies on hieman nuorempi.

Tosielämässä ei syntymävuosi merkitse juuri mitään.

Ja Keskisen tapauksessa on kyse seksistä. Kai mies panee mielummin kiinteäkroppaista ja tiukkap***uista nuorta naista (18-vuotias on täysi-ikäinen, nuori nainen, ei mikään pikkutyttö) kuin vanhempaa versiota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä