Mitä sitä huomenna tekisi.
Työttömän päivät on vaan makoilua kotona enimmäkseen. Ei jaksa liikkua, ei jaksa pelata pleikkaria, ei jaksa ryypätä, ei oikein huvita mikään.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leivo korvapuusteja. Siinä on tekemistä ja pääset sitten herkuttelemaan.
Tai ruisleipää. Hyvin onnistuu sähköuunissakin.
Paljonko lämpöä ruisleivän paistoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsin työttömyydestä eläkkeelle, kävin illalla ilta ale ruoka ostoksilla, ei tarvitse lähteä mihinkään. Ootko käynyt ruoka jakeluissa ?
Opettele yhdyssanat
Opettele käytöstavat.
Äidinkielen rappio on kansakunnan tuhon alku. On todellakin asiallista ja aiheellista huomauttaa ala-arvoisesta kirjallisen ilmaisun tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsin työttömyydestä eläkkeelle, kävin illalla ilta ale ruoka ostoksilla, ei tarvitse lähteä mihinkään. Ootko käynyt ruoka jakeluissa ?
On kai se tuokin yksi tapa yhdistellä sanoja toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele yhdyssanat
Opettele käytöstavat.
Äidinkielen rappio on kansakunnan tuhon alku. On todellakin asiallista ja aiheellista huomauttaa ala-arvoisesta kirjallisen ilmaisun tasosta.
Pistekin oli laitettu otsikkoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele yhdyssanat
Opettele käytöstavat.
Pistekin oli laitettu otsikkoon...
😱
Pystyn köhän nukkumaa n ensi yönä kaik ilta näilt ä okein kirjotuss ja väli merkki virh ei ltä...
Vierailija kirjoitti:
Mitään tekemättömyydestä on se huono puoli, että siitä kierre vain syvenee, ja kynnys olla tekemättä mitään madaltuu entisestään. Jostain täytyy yrittää kaivaa sitä motivaatiota, että tekisi edes jotain. Tee vaikka jokin kotikuntoilutreeni ja mene raikkaaseen syysilmaan kävelylle. Liike on lääke.
Ei ole. Mä parantelem vieläkin vuoden takaista kylkirustovammaa, nyt olen liikuntakiellossa leikkauksen takia ja jo sitä ennen fysio käski hiljentämään vauhtia ja paljon. Oon ollut päivystyksessä ja loukannut itseäni pakkolepoon liikunnan takia lukemattomia kertoja.
Ai että inhoan tota sanontaa.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn köhän nukkumaa n ensi yönä kaik ilta näilt ä okein kirjotuss ja väli merkki virh ei ltä...
Ehkä itse pystyt mutta kielipoliisit täällä ei.
Vierailija kirjoitti:
Käsi housuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä itse pystyt mutta kielipoliisit täällä ei.
Se on kielioppinatsi ! Opettaja joka aikoinaan oli lapissa ala asteen opettaja , tämä sai ikuiset traumat kun penskat veti röökiä koulun takana eivätkä tulleet äidinkielen tunnille Nyt se näkee niitä kielitaidottomia lapsia kaikkialla eli sekosi
Hae töitä.