Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovin käyttämäsi päihde?

Vierailija
28.09.2026 |

Esim. kovin huume mitä olet kiskonut?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palsta

Vierailija
62/66 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absoluuttista alkoholia olen joskus nuorena maistellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sima

Vierailija
64/66 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasta puhutaan sitten kun niitä käytetään monia sekaisin.

Vierailija
65/66 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

96 prossainen alkoholi jolle tuttu virolainen eläinlääkäri kirjoittaa reseptin kun haluan. Sekoitan omaan marjamehuun hiukan kun haluan napsun. Toinen on Stroh 80 rommi jota joskus lorautan ruokalusikallisen aamukahvin sekaan ja teelusikallinen hunajaa sekaan. Ei oikein noi huumeet ja kamojen kanssa sekoilut kiinnosta kun olen vartijana ja hautaustoimiston pitäjän kaverina kohtaloita nähnyt. On lihoja kerätty rekan ja junan alta ja lammikoista ja ties mistä.

Et ole tietoinen siitä kuinka paljon ihmisiä alkoholi tappaa Suomessa vuosittain?

Alkoholiin kuolee Suomessa vuosittain noin 1 600 - 1 700 ihmistä, kun lasketaan yhteen alkoholiperäiset taudit ja alkoholimyrkytykset.

Tuokin voi olla alakanttiin: veljeni kuolinsyyksi tuli paleltuminen, kännissä toikkaroi erämaassa, mursi kylkiluunsa ja paleltui, eli perinnäinen kuolinsyy oli känni!

Vierailija
66/66 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

96 prossainen alkoholi jolle tuttu virolainen eläinlääkäri kirjoittaa reseptin kun haluan. Sekoitan omaan marjamehuun hiukan kun haluan napsun. Toinen on Stroh 80 rommi jota joskus lorautan ruokalusikallisen aamukahvin sekaan ja teelusikallinen hunajaa sekaan. Ei oikein noi huumeet ja kamojen kanssa sekoilut kiinnosta kun olen vartijana ja hautaustoimiston pitäjän kaverina kohtaloita nähnyt. On lihoja kerätty rekan ja junan alta ja lammikoista ja ties mistä.

Et ole tietoinen siitä kuinka paljon ihmisiä alkoholi tappaa Suomessa vuosittain?

Kyllä, olen hyvin tietoinen ja tietoinen myös yksilön ja valtion vastuusta. Vastuuttomia pitää rajoittaa, vastuullisia ei. Niinkuin minua. Voin silti kuolla ennen aikojani, ei siinä kontrollit auta. Sattumankauppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi