Kovin käyttämäsi päihde?
Kommentit (66)
Crack-kokaiini sniffattuna savuna.
Alkoholi. Kaikki käyttämäni huumausaineet olleet vaikutukseltaan huomattavasti lievempiä.
Alkoholi. Edes ekstaasi ei saanut minua koskaan niin sekaiseksi kuin alkoholi ja pidän sitä kovana laittomana huumeena…
Kaikki ne. Siis aivan kaikki. En keksi huumetta mitä en olis joskus vetänyt. Raitistuin viime vuoden alussa. Raitistuin viime hetkellä ennen kaiken menettämistä.
Vierailija kirjoitti:
A-studio. Onneksi raitistuin ja lopetin sen.
Mä repesin🤣. Just tuijotan A-studiota.
Alkoholi on kovin.
Miedompia päihteitä joita olen käyttänyt: kannabis, esso, sienet, LSD, Kokaiini.
Alkoholi on haitallisempaa kuin heroiini.
96 prossainen alkoholi jolle tuttu virolainen eläinlääkäri kirjoittaa reseptin kun haluan. Sekoitan omaan marjamehuun hiukan kun haluan napsun. Toinen on Stroh 80 rommi jota joskus lorautan ruokalusikallisen aamukahvin sekaan ja teelusikallinen hunajaa sekaan. Ei oikein noi huumeet ja kamojen kanssa sekoilut kiinnosta kun olen vartijana ja hautaustoimiston pitäjän kaverina kohtaloita nähnyt. On lihoja kerätty rekan ja junan alta ja lammikoista ja ties mistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Subutex, lakka, amfetamiini, kokaiini
Huhhuh. Miksei LSD? Olet jotenkin pelokas?
Mulla samat, tosin GHB eikä lakka (oli silloin laillista). Ja happoa toki kanssa, tosin vain mikroannoksena.
Vierailija kirjoitti:
96 prossainen alkoholi jolle tuttu virolainen eläinlääkäri kirjoittaa reseptin kun haluan. Sekoitan omaan marjamehuun hiukan kun haluan napsun. Toinen on Stroh 80 rommi jota joskus lorautan ruokalusikallisen aamukahvin sekaan ja teelusikallinen hunajaa sekaan. Ei oikein noi huumeet ja kamojen kanssa sekoilut kiinnosta kun olen vartijana ja hautaustoimiston pitäjän kaverina kohtaloita nähnyt. On lihoja kerätty rekan ja junan alta ja lammikoista ja ties mistä.
Et ole tietoinen siitä kuinka paljon ihmisiä alkoholi tappaa Suomessa vuosittain?
Vierailija kirjoitti:
A-studio. Onneksi raitistuin ja lopetin sen.
Jeesuksen avulla A-studiostakin pääsee eroon!
Varmaan LSD? Mdma? Essot? Sieniä en laske.