Kovin käyttämäsi päihde?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi. Edes ekstaasi ei saanut minua koskaan niin sekaiseksi kuin alkoholi ja pidän sitä kovana laittomana huumeena…
Kaikille ei sovi alkoholi eikä kaikille sovi humeet. Se on yksilöllistä. Pikkuserkulle sopi olut ihan hyvin, hän oli tosi mukava aina. Sitten sai jossain mökkilomalla kamoja ja siinä meni koko elämä lopulta. Jos alkoholin kanssa on kivaa niinkuin minulla niin älkää sekaudu huumeisiin. Se on sitten menoa.
Ayahuasca, vaikka alkuperäiskansat pitävät tätä tosin pyhänä lääkekasvina eikä huumeena.
Lasipulloissa on ollut kovimmat 🙂
"Olen kokeillut LSD:tä ja hasista, miksen siis kokoomustakin?"
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut pari kertaa nuorena kannabista, tuli vaan huono olo, siihen jäi kokeilut.
Samoin, noin 17 vuoden ikäisenä 51 vuotta sitten, ei tullut pahaa oloa, alkoi vaan nukuttamaan, ei minkäänlaista euforiaa. Loppui kahteen kertaan. No tietysti muuta: viina, tupakka, kahvikin aiheuttaa riippuvuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
96 prossainen alkoholi jolle tuttu virolainen eläinlääkäri kirjoittaa reseptin kun haluan. Sekoitan omaan marjamehuun hiukan kun haluan napsun. Toinen on Stroh 80 rommi jota joskus lorautan ruokalusikallisen aamukahvin sekaan ja teelusikallinen hunajaa sekaan. Ei oikein noi huumeet ja kamojen kanssa sekoilut kiinnosta kun olen vartijana ja hautaustoimiston pitäjän kaverina kohtaloita nähnyt. On lihoja kerätty rekan ja junan alta ja lammikoista ja ties mistä.
Et ole tietoinen siitä kuinka paljon ihmisiä alkoholi tappaa Suomessa vuosittain?
Alkoholiin kuolee Suomessa vuosittain noin 1 600 - 1 700 ihmistä, kun lasketaan yhteen alkoholiperäiset taudit ja alkoholimyrkytykset.
Alkon 762 Tumma 76,2 til-%
En kylläkään ole käyttänyt vain maistanut ja olipas se pahan makuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut pari kertaa nuorena kannabista, tuli vaan huono olo, siihen jäi kokeilut.
Samoin, noin 17 vuoden ikäisenä 51 vuotta sitten, ei tullut pahaa oloa, alkoi vaan nukuttamaan, ei minkäänlaista euforiaa. Loppui kahteen kertaan. No tietysti muuta: viina, tupakka, kahvikin aiheuttaa riippuvuutta.
Ai niin, muisti palaa pätkittäin näin vanhana: kokalehtiä ja kokateetä matkalla Perussa. Ei vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Ayahuasca, vaikka alkuperäiskansat pitävät tätä tosin pyhänä lääkekasvina eikä huumeena.
Sehän on kahden kasvin yhdistelmä.
Katsontakannasta riippuen joko etyylialkoholi tai MDMA.
Varmaan metamfetamiini. Kolme vuorokautta kestänyt psykoosi tuli sen seurauksena. Ei ole tehnyt mieli enää kokeilla sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jenkem
Toimiiko oikeasti? Pidin urbaanilegendana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä voi olla monia muitakin ainesosia.
Vierailija kirjoitti:
"Olen kokeillut LSD:tä ja hasista, miksen siis kokoomustakin?"
Porttiteoria käytännössä. Olet tuhon tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi. Edes ekstaasi ei saanut minua koskaan niin sekaiseksi kuin alkoholi ja pidän sitä kovana laittomana huumeena…
Kaikille ei sovi alkoholi eikä kaikille sovi humeet. Se on yksilöllistä. Pikkuserkulle sopi olut ihan hyvin, hän oli tosi mukava aina. Sitten sai jossain mökkilomalla kamoja ja siinä meni koko elämä lopulta. Jos alkoholin kanssa on kivaa niinkuin minulla niin älkää sekaudu huumeisiin. Se on sitten menoa.
Mitä "kamoja"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan kannabiskin kasvi ja sienet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan kannabiskin kasvi ja sienet.
Sienet eivät ole kasveja vaan sieniä.
Oletko aineissa?