Hyväksytkö "aviomiespalvelut" muille naisille?
Hyväksytkö jos miehesi tekee ns. aviomiespalveluksia naisille? Esim kuskailee työkaveria, auttaa sinkkua naapurin naista remontissa, kantamisessa, auton laittelussa jne.
Ei ystävistä kyse siis vaan sellaisista tilanteissa joku nainen tai naiset pyytää vastikkeettomasti tekemään asioita hyväkseen.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap. narsisti liiallisen mustasukkainen???
Missä kohtaa on liiallista mustasukkaisuutta?
Sinä et hyväksy sitä jos autetaan vastakkaista sukupuolta olevaa henkilöä.
Paitsi jos on ystävä tai läheinen. Puolituttuja ei tarvitse autella tai jotain sen perusteella, että sattuu asumaan samalla kadulla.
Tällaista se on nykyään. Lähimmäisestä ei välitetä.
Ei koko maailmaa voi auttaa. Ja miksi pitäisi antaa hyväksikäyttää itseään?
Miksi kukaan vaatisi auttamaan koko maailmaa?
Millä perusteella on oikeus valita ketä auttaa jos kerran huono ihminen auttaa vain ystäviä ja läheisiä? Jos johonkin ei vedä rajaa niin voi olla päivät läpeensä auttamassa eikä edes riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis huoltomiehen ja talkkarin palvelut? En varmaan koskaan menisi yhteen miehen kanssa jonka parasta skillsettiä tällaiset jutut ovat ja sitten vielä polygamisesti markkinoi niitä jonain parisuhdepalveluina.
Muutenkaan ei kiinnosta apinahaaremit. Jos mies ei osaa sitoutua niin sitten sekoilkoot jossain muualla kuin minun helmoissani. Sen ajan mitä larppaa aviomiestä toiselle naiselle voisi kuitenkin käyttää omankin perheen asioiden edistämiseen, joten kyllä tuo ennemminkin kertoo apinamaisesta haaremikäytöksestä kuin muusta.
Karkea ilmaisusi kertoo paljon sinustakin.
Miesystäväni tulee naisten kanssa toimeen, kuten itse tulen miesten kanssa.
Hänellä on monta naispuolista ystävää. Osa on entisiä ihastuksia, joilla on uusi mies ja elämä.
So what. Olen omieni kanssa koko lailla tuttavallinen.
Aika harva villieläinkään jää elämään jätöstensä tunkiolle. Luonnossa on tietty järjestys ja jos jää elämään tuollaiseen sontakasaan, missä on entisiä niitä ja näitä, niin ei voi olla kovin laadukas yksilö kyseessä. Tai ylipäätään jos on löytänyt omalta kylältä lukuisia panokumppaneita, ja sitten haaremissa elellään kuin apinat konsanaan. Ei jatkoon.
Niin ja kauniita sanoja käytetään sitten kauniista asioista. Jos toiminta ei ole kaunista niin ei sitä sanoilla kaunistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo mitään aviomies palveluja ole. Ovat normaalia auttamista.
Pyytävätkö samat naiset näitä asioita naisilta?
Mitä sukupuoli vaikuttaa? Olet outo.
Kiitos mielipiteestä. Minun mielestäni sinä olet outo jos et ymmärrä sukupuolten eroja. Vaikka nykyään sukupuoliroolit enemmän sekoittuu niin edelleen on suuri ero miehillä ja naisilla.
Jos nainen auttaa toista naista näissä niin onko kyseessä siis sitten aviovaimopalvelu ja kun nainen auttaa niin koko ajan miettii sukuelintään ja aviovuodetta?
Ap on vaan pervo hullu ja yrittää verhota sairauttaan johonkin kauniiseen, kuten avioliitto ja lähimmäisenrakkaus, naapuriapu. Ei jatkoon yök.
Itseä ainakaan ei kiinnosta mitkään naapuriavut. Ei tässä yhtä perhettä tai ystäviä olla. Eikä mihinkään tässä keskustelussa liity aviovuode.
Ap:n mielestä auton lainaaminen liittyy jotenkin aviovuoteeseen.
Mikään tässä aloituksessa ei liity aviovuoteeseen. Aviomiespalvelut eivät tarkoita avioseksiä, seksiä tai aviovuodetta.
Ap:n mielestä liittyy, siksi hän puhuu aviomiespalveluista. Jo se on venäjän kokoinen punalippu kaikille osapuolille.
Minä AP kirjoitin tuon kommentin. Mikään aloituksessa ei liity aviovuoteeseen tai seksiin.
Sinä olet hyvä puhumaan kaikkien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noi asiat liittyy (avio)mieheen? Miksi kumppani ei saisi tehdä muille remontteja tai toimia "taksina"?
Mitä järkeä tuhlata aikaa sellaiseen ja toimia jonkun naisen juoksupoikana jos ei ole edes ystävä?
Miksi taksi yrittäjiä on? Miksi on remontti firmoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis huoltomiehen ja talkkarin palvelut? En varmaan koskaan menisi yhteen miehen kanssa jonka parasta skillsettiä tällaiset jutut ovat ja sitten vielä polygamisesti markkinoi niitä jonain parisuhdepalveluina.
Muutenkaan ei kiinnosta apinahaaremit. Jos mies ei osaa sitoutua niin sitten sekoilkoot jossain muualla kuin minun helmoissani. Sen ajan mitä larppaa aviomiestä toiselle naiselle voisi kuitenkin käyttää omankin perheen asioiden edistämiseen, joten kyllä tuo ennemminkin kertoo apinamaisesta haaremikäytöksestä kuin muusta.
Karkea ilmaisusi kertoo paljon sinustakin.
Miesystäväni tulee naisten kanssa toimeen, kuten itse tulen miesten kanssa.
Hänellä on monta naispuolista ystävää. Osa on entisiä ihastuksia, joilla on uusi mies ja elämä.
So what. Olen omieni kanssa koko lailla tuttavallinen.
Aika harva villieläinkään jää elämään jätöstensä tunkiolle. Luonnossa on tietty järjestys ja jos jää elämään tuollaiseen sontakasaan, missä on entisiä niitä ja näitä, niin ei voi olla kovin laadukas yksilö kyseessä. Tai ylipäätään jos on löytänyt omalta kylältä lukuisia panokumppaneita, ja sitten haaremissa elellään kuin apinat konsanaan. Ei jatkoon.
Samaa mieltä. Itse etsin kumppanin tuttavapiirin ulkopuolelta ja entiset on jätetty menneisyyteen.
Aviomiespalvelu hoitaa myös niitä ns. aviollisia velvoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Aviomiespalvelu hoitaa myös niitä ns. aviollisia velvoitteita.
Joku toki hoitaa nekin, kun jotkut naiset tarjoavat limalompakkoa maksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä ymmärrät että naiset eivät ole mikään homogeeninen ihmisryhmä jossa kaikki tekevät kaiken samalla tavalla. Mistähän vitusta me voitaisiin tietää miten joku random nainen toimii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mielipiteestä. Minun mielestäni sinä olet outo jos et ymmärrä sukupuolten eroja. Vaikka nykyään sukupuoliroolit enemmän sekoittuu niin edelleen on suuri ero miehillä ja naisilla.
Jos nainen auttaa toista naista näissä niin onko kyseessä siis sitten aviovaimopalvelu ja kun nainen auttaa niin koko ajan miettii sukuelintään ja aviovuodetta?
Ap on vaan pervo hullu ja yrittää verhota sairauttaan johonkin kauniiseen, kuten avioliitto ja lähimmäisenrakkaus, naapuriapu. Ei jatkoon yök.
Itseä ainakaan ei kiinnosta mitkään naapuriavut. Ei tässä yhtä perhettä tai ystäviä olla. Eikä mihinkään tässä keskustelussa liity aviovuode.
Mikään tässä aloituksessa ei liity aviovuoteeseen. Aviomiespalvelut eivät tarkoita avioseksiä, seksiä tai aviovuodetta.
Ap:n mielestä liittyy, siksi hän puhuu aviomiespalveluista. Jo se on venäjän kokoinen punalippu kaikille osapuolille.
Minä AP kirjoitin tuon kommentin. Mikään aloituksessa ei liity aviovuoteeseen tai seksiin.
Jos et liittäisi asiaan mitään pervoa niin et puhuisi aviomiespalveluista vaan naapuriavusta tai lähimmäisestä huolehtimisesta. Mutta koska olet pervo haareminkerääjä puhut aviomiespalveluista.
Aviomiehenä ihmettelen kuka tuollaisia viitsii. Aivan tarpeeksi puuhasteltavaa oman puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä ymmärrät että naiset eivät ole mikään homogeeninen ihmisryhmä jossa kaikki tekevät kaiken samalla tavalla. Mistähän vitusta me voitaisiin tietää miten joku random nainen toimii?
Montako teitä on?
Vierailija kirjoitti:
Aviomiehenä ihmettelen kuka tuollaisia viitsii. Aivan tarpeeksi puuhasteltavaa oman puolison kanssa.
Sellainen joka haluaa haaremin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaimo on hyvä keksimään kaikkea mitä pitäisi tehdä. Paitsi niitä mitä kuuluisi miehen ja naisen touhuta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et liittäisi asiaan mitään pervoa niin et puhuisi aviomiespalveluista vaan naapuriavusta tai lähimmäisestä huolehtimisesta. Mutta koska olet pervo haareminkerääjä puhut aviomiespalveluista.
Kysymys ei koskenut juuri naapuriapua. Pervous on sinun mielessäsi tässä asiassa. Tuo on vain sana eikä se tarkoita seksiä.
Pervo voin olla, mutta en haaremin kerääjä. Yksi mies riittää hyvin ja se pervouskin rajoittuu hänen kanssaan peuhaamiseen.
Muiden ihmisten auttaminen kohtuuden rajoissa ei ole minulta pois. Olen myös tullut siihen tulokseen, että jos mieheni haluaa olla jonkun muun kanssa, hän tekee niin riippumatta minusta ja minun sanomisista ja tekemisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaimo on hyvä keksimään kaikkea mitä pitäisi tehdä. Paitsi niitä mitä kuuluisi miehen ja naisen touhuta yhdessä.
Valitettavasti joissakin suhteissa näin. Meillä onneksi keksitään myös makuuhuoneen puolella. Ei ole miehellä aikaa autella ylimääräisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se naapurin rouva maksaa paremmin puuhastelusta.
Vierailija kirjoitti:
Muiden ihmisten auttaminen kohtuuden rajoissa ei ole minulta pois. Olen myös tullut siihen tulokseen, että jos mieheni haluaa olla jonkun muun kanssa, hän tekee niin riippumatta minusta ja minun sanomisista ja tekemisistä.
Tässä onkin kyse siitä, haluaako itse olla haaremiapinan kanssa.