Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temu teki kokoomukset!

Vierailija
28.09.2026 |

Ylen uutisen mukaan Temu on maksanut Suomen valtiolle vähemmän arvonlisäveroa kuin olisi pitänyt. Temu on ilmoittanut IOSS-ilmoituksessa tavaran arvoksi todellista arvoa pienemmän summan.

Yhteenveto: Temu on toiminut täsmälleen samalla tavalla kuin Kokoomus eli huijannut, vedättänyt ja viilannut suomalaisia linssiin jo vuosikausia.

Yle:

Tulli epäilee ulkomaalaisten verkkokauppojen huijanneen veronmaksussa Suomeen. Kaupat ovat pääosin kiinalaisia.

Tulli aikoo pyytää sadoilta verkkokauppatilauksia tehneiltä suomalaisilta lisätietoja. Tilaajia ei epäillä rikoksista.

Lähikuukausina verkkokauppaostoksia tehneet suomalaiset voivat saada Tullilta puhelun, jossa heiltä pyydetään tietoa tilauksestaan.

https://yle.fi/a/74-20248600

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tehdäänks niin, että me heitellään sulle sanoja ja sä yrität yhdistää ne Kokoomukseen tai nykyiseen hallitukseen negativiisella tavalla, jooko?

Mä aloitan...pääsiäismuna?

Vierailija
2/3 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, tehdäänks niin, että me heitellään sulle sanoja ja sä yrität yhdistää ne Kokoomukseen tai nykyiseen hallitukseen negativiisella tavalla, jooko?

Mä aloitan...pääsiäismuna?

Muuten hyvä, mutta pääsiäisteema on jo niin loppuunkulunut. Kokoomusta on tuupattu tällä palstalla monta monta monta kertaa kiirastulen suuntaan. Se alkaa olla sellainen itsestäänselvyys. Sen tietää kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan saa kiinni, jos soittelee tuntemattomasta numerosta. Se siitä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi