POJAT LÖYTYIVÄT!!!
Espoossa kadonneet 13-vuotiaat pojat löytyivätPoliisit ilmoittivat maanantaiaamuna, että pojat ovat viranomaisten seurassa.
Kommentit (272)
Vierailija kirjoitti:
Perheessä ongelmia?
Valitettavasti yleensä näin, jos tämänikäiset lapset lähtevät vapaaehtoisesti kodistaan "hatkaan" noinkin moneksi päiväksi. Moni karkaa pariksi tunniksi ja sitten tajuaa, että kotona on kuitenkin parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
“viranomaisten seurassa” nyt vaan ei päästetä kotiin vaan suoraan koulukotiin
Haista nyt paskaa. Jostain yksittäisestä päähänpistosta ei laiteta minnekkään. Eivät ole tehneet mitään rikosta. !!!!!!!
MIstäs me se tiedetään onko ne tehnyt rikoksia? Ei siitä ole ollut missään mainintaa puolesta, eikä vastaan.
Tuolta voit lukea poliisin mainintaa asiasta:
"Poliisi kiittää kaikkia, jotka jakoivat tietoa katoamisesta ja lähettivät poliisille asiaan liittyviä vihjeitä."
Vierailija kirjoitti:
Pojat karkasivat pikku syyslomalle, ilmoittautuvat itse poliisille, ja nyt jotkut uuvatit kuvittelevat että 13-vuotiaat laitetaan tämän takia johonkin lasten vankilaan.
Kuka on puhunut vankilasta? Lastensuojelulaitos on ihan hyvä paikka tuollaisille karkureille, eikä se ole mikään vankila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista nyt paskaa. Jostain yksittäisestä päähänpistosta ei laiteta minnekkään. Eivät ole tehneet mitään rikosta. !!!!!!!
MIstäs me se tiedetään onko ne tehnyt rikoksia? Ei siitä ole ollut missään mainintaa puolesta, eikä vastaan.
Tuolta voit lukea poliisin mainintaa asiasta:
"Poliisi kiittää kaikkia, jotka jakoivat tietoa katoamisesta ja lähettivät poliisille asiaan liittyviä vihjeitä."
"HS mukaan poliisi ei epäile poikia rikoksista eikä usko heidän olleen rikoksen kohteena."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheessä ongelmia?
Valitettavasti yleensä näin, jos tämänikäiset lapset lähtevät vapaaehtoisesti kodistaan "hatkaan" noinkin moneksi päiväksi. Moni karkaa pariksi tunniksi ja sitten tajuaa, että kotona on kuitenkin parasta.
Tai sitten päihdekokeiluja ja jännityksen etsintää. Ihan hyvistä ja tavallisissa perheissä näitä teinityhmyyksien tekijöitä kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kinostaa kuin kilon sitä itteään.
Kinostaa? Onneksi nämä eivät hautautuneet lumikinokseen niin kuin se koulun joulujuhlasta kadonnut alakoululainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se paskan haistaminen auttaa?
Eivät ole tainneet itse edesauttaa löytymistään. Poliisit on joutuneet sanavalinnan perusteella etsimään ja ottamaan pojat kiinni.
Sikäli ihan aiheellista että lastensuojeluviranomaiset tarkistaa, mikä keino estäisi tuollaiset karkailut jatkossa ja mitä palveluita pojat tarvitsevat. Kenties ainakin karkaamisen keksinyt poika tarvitsee hoitoa.
Mutta hyvä että löytyivät ja varmasti iso helpotus perheille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tässä on taustalla? Varastettu rahaa, tapettu siskon marsu vai mitä?
Miksi hullu sairaita arvuuuttelet. Ole juuri näin ilkeä muissakin ketjuissa. Häpeä jos osaat. Puhu minkä voit todistaa. 👹👹👹👹👹👹
Nyt meni tunteisiin. Osui ja upposi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat karkasivat pikku syyslomalle, ilmoittautuvat itse poliisille, ja nyt jotkut uuvatit kuvittelevat että 13-vuotiaat laitetaan tämän takia johonkin lasten vankilaan.
Kuka on puhunut vankilasta? Lastensuojelulaitos on ihan hyvä paikka tuollaisille karkureille, eikä se ole mikään vankila.
Ja minähän takia se olisi mielestäsi tässä tapauksessa parempi paikka kuin koti/sijaisperhe mikäli olosuhteet niissä ovat riittävän kelvolliset. Poliisihan ei edes epäile poikia mistään rikoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole tainneet itse edesauttaa löytymistään. Poliisit on joutuneet sanavalinnan perusteella etsimään ja ottamaan pojat kiinni.
Sikäli ihan aiheellista että lastensuojeluviranomaiset tarkistaa, mikä keino estäisi tuollaiset karkailut jatkossa ja mitä palveluita pojat tarvitsevat. Kenties ainakin karkaamisen keksinyt poika tarvitsee hoitoa.
Mutta hyvä että löytyivät ja varmasti iso helpotus perheille.
Hetihän tuo lukee ainakin IS:n sivuilla otsikon alla:
"Pojat ilmoittivat olinpaikastaan itse vanhemmilleen."
Sain erikoisen viestin eilen intuitiivisesti,koskien noita kadonneita poikia.He tulivat minun mieleen.Toivoin,että he löytyvät pian ja voivat hyvin!Pojat kertoivat;että lakatkaa etsimästä meitä.Olemme turvassa.Palaamme pian kotiin.Se oli telepaattinen,ajatuksen voimalla tuleva viesti.Silloin minä tunsin,että pojilla on kaikki hyvin.Siitä minulle tuli hyvä mieli.Vaikka minä en heitä henkilökohtaisesti tunne.Sen vain miltä he näyttää,lehdessä ensin kadonneeksi ilmoitetun tiedon yhteydessä.Poikien ns.seikkailu-matka päättyi onnelliseen lopputulokseen.He näyttivät,että he selviytyvät.Ja eivät mene hukkaan.Se on pääasia kaikessa.Vaikka varmasti heidän läheiset ehtivät jo olla heistä eniten huolissaan.Katoamistemppuja ei tule tehdä jatkuvasti tai kovin usein.Vaikka joskus se voi olla hyväkin asia.
Toivottavasti lastensuojeluviraomaiset nyt tutkivat kotiolot tarkkaan, tuollainen toistuva karkailu on merkki kasvatuksen puutteesta tai epäonnistumisesta. Tasapainoisessa ja normaaleissa kotioloissa lapsille ei moista karkailuvimmaa synny. Jos kotona ei kasvatusasiat kiinnosta tai onnistu, niin huostaanotto voi olla ainoa vaihtoehto.
Ketä noi pellet oikeasti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asian käsittely siirtyy lastensuojeluviranomaisille.
Hyvä koulukotiin ja lukkojen taakse
Mikäs lehmä se sieltä luulee määräilevänsä. Tuki turpasi !!!
Kukas se siinä paljastaa sivistyksensä
Vain minun mieli vain sommali tärkeä ihminen
Pojat halusivat huomiota ja nyt tulevat sitä saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asian käsittely siirtyy lastensuojeluviranomaisille.
Hyvä koulukotiin ja lukkojen taakse
Mikäs lehmä se sieltä luulee määräilevänsä. Tuki turpasi !!!
Kukas se siinä paljastaa sivistyksensä
Toivottavasti ei poikien vanhempi.
Kaikenlaisia juippeja sitä kasvaakin.
Kinostaa kuin kilon sitä itteään.