"Miksi kansalaiset ei vain juo 8€/kpl maksavia vihersmuutieita?!"
Kommentit (36)
Riikkuli vois kokeilla joskus oikeita töitä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ymmärtää se, että Suomen kohtalon vuodesta 2015 alkaen meidän "omat" päättäjämme ovat toimineet tietoisesti ja tarkoituksellisesti puolueesta riippumatta Suomelle ja suomalaisille tuhoisasti.
2015 Suomen hallinta luovutettiin lopullisesti ulkopuolisille tahoille ja voitte olla varmoja, että näille tahoille Suomella ja suomalaisilla on torakan arvo. Jos sitäkään.
Kiitos persut.
Vierailija kirjoitti:
Maksavat muuten yli 8€/kpl..
Tapiolassa vilkaisin jungle Juicen hintoja näkyvillä oleville smuuteille: 10 ja risat euroja!
Vierailija kirjoitti:
Samalla rahalla saa kolme puolen litran tölkkiä Xtra lonkeroa, joka satavarmasti maistuu paremmalta.
Ja samalla saa edes hetken helpotuksen tähän dystopiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ymmärtää se, että Suomen kohtalon vuodesta 2015 alkaen meidän "omat" päättäjämme ovat toimineet tietoisesti ja tarkoituksellisesti puolueesta riippumatta Suomelle ja suomalaisille tuhoisasti.
2015 Suomen hallinta luovutettiin lopullisesti ulkopuolisille tahoille ja voitte olla varmoja, että näille tahoille Suomella ja suomalaisilla on torakan arvo. Jos sitäkään.
Kiitos persut.
Persut olivat osa ongelmaa. Tämä on kiistaton totuus, josta nykypersut mieluusti vaikenevat.
Persut oli Sipilän hallituksessa ja Soini oli ulkoministeri.
Ei saanut ukko suutaan auki kun länsirajan yli vyöryi yli 30 000 muukalaista.
Marjoja olen kerännyt ahkerasti, niistä saatan smoothien tehdä. Mutta yrittäjien tukeminen jää minulta väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikkulilla on kansalaisten arjen tunteminen hieman hukassa. Vissiin rakentanut norsunluutornin Kyöpelinvuoren päälle.
Marie Antoinette syndrooma vaivaa kaikkia päättäjiämme.
Etäinenkin kosketus kansan todellisuuteen on täydellisesti katkennut.
No seurauksena tästä on se, että koska päättäjät hylkäävät kansan, hylkää kansa päättäjät.
Sitten on varmasti kaikilla hyvä olla?
Onkohan yksikään päättäjä osannut ajatella tämän kansan silmille kusemisen vaikutusta maanpuolustustahtoon?
Tarpeeksi kun päättäjät mättävät paskaa niskaan tapahtuu seuraavan sodan aikana ilmiö mikä nyt on havattavissa mm. Ukrainassa.
Kansa mikä ei koe maataan omakseen ei sitä myöskään puolusta ja kääntäen, maa jonka kansa kokee omakseen puolustaa sitä vaikka kuolemaansa saakka.
Toivottavasti ministerit ja EK:n paksut pojat sekä muu eliitti on kovassa taistelukunnossa, jotta selviävät rintaman olosuhteista.
Agenda 2030
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mä kokeilin jossain vaiheessa syödä Whole-Foods Plant-Based tyylisesti. Siinä siis syödään kasvisruokaa, jossa vältetään prosessoitua ruokaa. Juuri noita vihersmoothieitakin meni säännöllisesti. Olin ihan järkyttynyt, kun sinkun ruokalasku kasvoi luokkaan 750 euroa kuussa. En ole edes "köyhä" vaan keskituloinen työssäkäyvä, mutta oli vähän turhan kallista. Ruokavalioon kuului kaikkea Suomessa kallista: avokadoja, pähkinöitä, siemeniä, mantelivoita, ravintohiivaa, paljon vihreitä kuten tuoretta pinaattia, lehtikaalia yms.
Pinaatti, pähkinät tai lehtikaali mitään kalliita ole.
No joku smoothie ei todellakaan maksa itse tehtynä mitään kahdeksaa euroa annos. Eikä kukaan ole pakottamassa noita edes juomaan.
Vierailija kirjoitti:
No joku smoothie ei todellakaan maksa itse tehtynä mitään kahdeksaa euroa annos. Eikä kukaan ole pakottamassa noita edes juomaan.
Il laski Riikkulin smuutieiden arvon. Sellanen 8,5€/kpl maksoi. Joillakin toi on kahden päivän ruokaraha. Eihän Riikkuli ymmärrä, kun ei ole päivääkään elänyt muuta ku hemmottelussa kuplassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksavat muuten yli 8€/kpl..
Tapiolassa vilkaisin jungle Juicen hintoja näkyvillä oleville smuuteille: 10 ja risat euroja!
Eivät olleet.
Riikka on kyllä nolo. Sit ku näpäytät hinnasta sille somessa niin alkaa pikkutyttömäinen haukkuminen. Narsisti on narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mä kokeilin jossain vaiheessa syödä Whole-Foods Plant-Based tyylisesti. Siinä siis syödään kasvisruokaa, jossa vältetään prosessoitua ruokaa. Juuri noita vihersmoothieitakin meni säännöllisesti. Olin ihan järkyttynyt, kun sinkun ruokalasku kasvoi luokkaan 750 euroa kuussa. En ole edes "köyhä" vaan keskituloinen työssäkäyvä, mutta oli vähän turhan kallista. Ruokavalioon kuului kaikkea Suomessa kallista: avokadoja, pähkinöitä, siemeniä, mantelivoita, ravintohiivaa, paljon vihreitä kuten tuoretta pinaattia, lehtikaalia yms.
Pinaatti ja lehtikaali eivät ole erityisen kalliita mutta tuleehan siinä hintaa jos ämpäriksupalla vetää. Avocadot ja muut on kslliita. Ei ole mulla varaa syödä joka viikko vaikka keskitulounen olenkin. Svocadoja pitäisi syödä kuulemma joka päivä. Ei näillä hinnoilla!
Itse pyrin mukauttamaan ruovalion sesongin mukaiseksi. Tällä hetkellä se on juurikin lehtikaalia, juureksia, omenoita jne.
kuka idiootti ostaa valmiina noita, himassa tehtynä sama maksaa 1€.
Vierailija kirjoitti:
kuka idiootti ostaa valmiina noita, himassa tehtynä sama maksaa 1€.
Purran smoothie oli kyllä kotona tehty. Vain kalliista aineista:
"Laskimme S-ryhmän hintatietojen perusteella, kuinka paljon smoothieille tulee suunnilleen hintaa, jos valitsee jokaisesta kategoriasta keskihintaisen tuotteen.
Vihersmoothieen tulee muun muassa runsaasti lehtikaalia, avokadoa, mangoa ja hampunsiemeniä.
Suurpiirteisen arvion mukaan yksi annos Purran vihersmoothieta maksaisi noin 8,50 euroa."