Naiset yrittävät peloitella että minä olen tehnyt elämäni virheen koska minun aivoni ajattelevat
Tämä on ihmiskunnan historian suurin kunnianloukkaus, oikeastaan kaikki ajatukset mitä aivoni on tuottanut ja olen puhunut naisille tai naiselle rehellisesti niistä ajatuksista niin naiset tulkitsee sen brutaalisesti teoksi
Kyllä nykypäivän naiset ovat niin tekopyhällä tavalla pihalla että jos tämä kauhea paska ei lopu niin siitä tulee sellainen hinta mitä teillä yhdelläkään ei ole varaa maksaa
Jos te tuomitsette yhdenkin ajatuksen teoksi niin te olette silloin tuominneet itsenne enkä minä tule auttamaan vaikka kuinka haluisin koska elämäni ei ole itselleni eikä muillekkaan mikään idealogi
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei ole kiinnostunut sinun ajatuksistasi. Niiden tyrkyttäminen on ahdistelua, vainoamista ja väkivaltaa. Sinä olet vastuussa ajatuksistasi.
Kauheeta lässyttämistä, tälläisellä lässyttämisellä on kova hinta
Taivaan isän tunteilla ei pelätä
Taivaan isä on maapallon pyhin asia mitä on jopa eläimille joten sinuna pyytäisin anteeksi tuosta kamelinpas-kas-ta mitä kirjoitit, kirjoitat ja tulet kirjoittamaan sinun rumilla käsillä
HIHHULI LÄSSYTTÄÄ :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei ole kiinnostunut sinun ajatuksistasi. Niiden tyrkyttäminen on ahdistelua, vainoamista ja väkivaltaa. Sinä olet vastuussa ajatuksistasi.
Kauheeta lässyttämistä, tälläisellä lässyttämisellä on kova hinta
Taivaan isän tunteilla ei pelätä
Taivaan isä on maapallon pyhin asia mitä on jopa eläimille joten sinuna pyytäisin anteeksi tuosta kamelinpas-kas-ta mitä kirjoitit, kirjoitat ja tulet kirjoittamaan sinun rumilla käsillä
HIHHULI LÄSSYTTÄÄ :D
Ai Taivaan isä on hihhuli?
Älkää enää vastatko harhaiselle ääliölle.
Vierailija kirjoitti:
Yup. Poistoon vaan mokoma roska.
Naiset ovat valehtelijoita. Heille ei merkkaa teot, vaan puheet. Siksi heidän omat puheet on myös ristiriidassa tekojensa kanssa. Luulevat olevansa hyviä ihmisiä, kun niin sanovat.
Väärinymmärretty nero jonka aivoituksia naiset eivät arvosta, yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole mitään vastaillut, ne on vit-tuillu vain, sellaisia ne suomalaiset vi-tun kansalaiset ovat!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat valehtelijoita. Heille ei merkkaa teot, vaan puheet. Siksi heidän omat puheet on myös ristiriidassa tekojensa kanssa. Luulevat olevansa hyviä ihmisiä, kun niin sanovat.
Sanat ovat tekoja, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö taaskaan irronnu reikää vaikka miten yritit anella ja kerjätä? Hanki fleshlight tai puhallettava ja lopeta tuo katkera väninäsi.
Vierailija kirjoitti:
Naisille merkkaa se juuri mikä niiden vit-tua lystää, naiset ovat jossain terroriidassa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanat ovat tekoja, idiootti.
Kuka oikeasti selväjärkinen jaksaa edes vastata tuolla tavalla?
Vastaan sinun puolesta että ei kukaan selväjärkinen jaksa
Vastaan puolestasi kun et ymmärrä, näkemisen, kuulemisen ja kirjoittamisen eroa koska olet joku teletapi muumien sijaan
Ap
Aloittaja, sun tekstistäsi puuttuvat kaikki välimerkit. Eikä se ole ”peloittaa”, vaan pelottaa.
Minä toivoisin
yhden Naisen
jättävän minut
rauhaan, nuori
puolilepakko E-Savosta
ostokotini naapurissa.
Nyt joudun myymään
kämpän pois.
Huomenta. x
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, sun tekstistäsi puuttuvat kaikki välimerkit. Eikä se ole ”peloittaa”, vaan pelottaa.
Suomalainen nainen on kusipää egoisti i-di-oot-ti vaikka mitä sanoisit minulle eikä minun pidä ottaa yhtään kauheeta paskaa vastaan jos en halua ja varsinkin kun minulla on oikeus siihen että voin tuomita kauhean paskan rikolliseksi
Vierailija kirjoitti:
Turha tuolle autistille on mitään sanoa. Täysi pällihän se on. Ja ilmeisen katkera naisille, kun ei heru eikä pääse kokemaan kansalaisoikeutensa toteutuvan.
Ehtaa Vauvaa.
Naiset ja Miehet
vihâavat toisiaan.
Naiset puhuvat
vain kanssa_Naisista.
Anoppi, Mummo,
Käly, Miniä,
Ope, Erika Vikmanin
tai kenen tahansa
julkkisnaisen
tukkajatkeet, meikit,
vaatteet.
Miehet eivät ole edes
puheissa. Ainoa Mies
puheissa on fiktiivinen
Taatto, Puppa. 🤔 🤨 x
Todennäköisesti tungettu jo ja jälki sen näköistä.