Tuhruhuulet joka paikassa esillä. Mikä tekohuuli-ihmisten esiinmarssi nykyään?
Puoli naamaa huulia. Tekoa. Ois edes aidot, mutta ei!
Ja aikoinaan ne aidotkin vaan sipaistiin punalla ja siinä se!
Nykyään ne ensin täytetään, pinta arpea ja muhkuraa.
Sitten alkaa maalausvaihe. Ne rajataan yli 15vm ruskella ja värjätään keskeltä vaaleammaksi että varmasti näyttää kävelelevältä perääreijjält!
Lapsoset! Ei näin! Ei julkeus, irstaus, sotkumeikki, tuhraus ja liioittelu ole mitään kaunista.
Vai rumentaminenko se idea siinä onkin? Veikkaan niin!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kiitollinen, että tykkään itsestäni tällaisena kuin olen. Ilman mitään täyteaineita, silikoneja ja/tai operaatioita. Mielestäni kauneusoperaatioissa käyvät ovat olleet paremman näköisiä omana itsenään, ennen muokkauksia. Hiusten värjäämisessä ja meikkaamisessa menee raja, ja nämäkin luonnollisesti.
Mäki oon kiitollinen, että koet itestäs noin! Olet loistava roolimalli nuorille tytöille!
Oli nainen minkä näkönen tahansa, ni omana itsenään on 99,5% paremman näkösiä ku pisteltynä ja/tai leikeltynä.
Nykynuoret näyttävät jo nyt vanhemmilta, kuin yli 30-vuotiaat millenniaalit. Zoomerit ja alfat näyttävät yli 30-vuotiaina kuusikymppisiltä. Kunhan nuo kaikki täytteet ja myrkyillä kuormitettu iho räjähtävät käsiin on jälki kuin ydinpommi olisi iskenyt heihin.
Vierailija kirjoitti:
Muovihuulten suosio pohjautuu siihen, että ne muistuttavat ulkonevia häpyhuulia.
Juurikin näin. Henkilö viestii että katsokaa, katsokaa kaikki minulla on v i t t u naamassani.
Yritin suudella tuollaisen kumihuulen kanssa, mutta eihän siitä tullut oikein mitään, kun olivat ihan kovat ja tuntuivat omituisilta.
Vierailija kirjoitti:
MITÄ VÄLIÄ SULLE ON SILLÄ, MILLAISET HUULET TOISILLA ON! HANKI ELÄMÄ!
Miks sulle oli niin väliä, ette hyväksy omia piirteitäs vaan muutit kaiken siinä naamassas?
Mikä siinä on, että KADEHDIT NIIN KOVIN JONKUN MUUN PIIRTEITÄ, että ne oltava sulla?
Vierailija kirjoitti:
Yritin suudella tuollaisen kumihuulen kanssa, mutta eihän siitä tullut oikein mitään, kun olivat ihan kovat ja tuntuivat omituisilta.
Mutta niiden väliin on kiva laskea kakkia dubailaisen hotellihuoneen lattialla.
30-40 välin nuo tekeleet koittaa vielä räpistellä ulkonäkönsä kans!!!
Sitten… ROMAHDUS YÖSSÄ!!
Katsokaa 90-luvun, 2000 luvun tekohuulitissityypit. No, onko upeaa… kaikenmaailman janitajanatuiset tukiaiset sanna suutarit? Ovat vasta 40+ ikäisiä mutta miltäs näyttää? Aivan….
Verratkaa sitten luomuja naisia! Vanhenneet kauniisti.
Jerry Hall, Claudia Schiffer, Bebe Buell, BB, armi Kuusela sun muut: todella viehättäviä vielä 5-kymppisenä ja senkin jälkeen.
Mikä pakkomielle kaiken olla muka niin täydellistä ja se tekemällä laitetaan?
Onko tässä joku että nää on joskus nähny lapsen omaisen luonnollisen naismallin katsovan silmät suurina suu töröllä kuten peura ajovaloissa?
Sitten haetaan sitä lookia ja hiotaan loputtomasti: silmät suurennetaan meikillä ja tekoräpsyillä, huumista tehdään oikein täyteläiset, töröefektiä vaan ei löydy vaikka kuinka sitä nostasitte! Sitten kaikilla lisäks poskipäät yliampuvat! Ja hampaat! Valkoiset kuoret.. haukotus’
Joku oma mielenvikainen mielikuva näillä tässä on takana!
Miks kaikki muuten ois samasta muotista?
Ja jokainen oli ennen niitä laittoja yksilöllisen näköisiä eli persoonallisen kauniita!
Koitan ajna miettiä, mitä alkuperäistä ulkonäöstään on jäljellä ja se on kateellinen katse.
jos heidän viereensä purjehtii joku upea luonnonkaunis nainen, niin alkaa kiusaantunut tekohymy.
Älytön kontrasti 😂😂😂 |Dd