Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HSL:n uudistuu - penkillä istuva koira tarvitsee jatkossa matkalipun

Vierailija
27.09.2026 |

Penkit ulosteella ja kuralla tuhrivasta koirasta ryhdytään perimään maksu. Se on oikein. 

Vielä kun saataisiin täydellinen lemmikkikielto, niin olis parempi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 35 vuotta on ollut mulla koiria, enkä ikinä ole antanut yhdenkään tulla penkille, pikkukoiratkin ovat olleet metrossa jaloissa tai jos sairas koira, sitten sylissä/kantokassissa, iso aina alhaalla. Itseäni inhottaa jo se, että kauppakassi laitetaan kuraiseen maahan, ja sama kauppakassi nostetaan sitten vieruspenkille bussissa, ei jätetä jalkoihin. Ja itsekkäästi istutaan vielä niin, ettei muut mahdu. Etenkin insinöörimaiden ihmistulokkaat tekevät tätä, myös viereisen idän maan "suomalaiset". Koirat ovat se pienempi ongelma tässä asiassa eli likaamassa penkkejä.

Vierailija
22/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserit kulkee bussissa koirien kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuserit kulkee bussissa koirien kanssa

Miksi ajattelet näin? 

Vierailija
24/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Helsingissä 35 vuotta ja käyttänyt aina joukkoliikennettä, autoton kun olen. En ole koskaan nähnyt koiraa istumassa penkillä. 

Nykyään tyhmät ihmiset nostavat koirat penkkejä likaamaan. Nähty monesti :((

Vierailija
25/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo 35 vuotta on ollut mulla koiria, enkä ikinä ole antanut yhdenkään tulla penkille, pikkukoiratkin ovat olleet metrossa jaloissa tai jos sairas koira, sitten sylissä/kantokassissa, iso aina alhaalla. Itseäni inhottaa jo se, että kauppakassi laitetaan kuraiseen maahan, ja sama kauppakassi nostetaan sitten vieruspenkille bussissa, ei jätetä jalkoihin. Ja itsekkäästi istutaan vielä niin, ettei muut mahdu. Etenkin insinöörimaiden ihmistulokkaat tekevät tätä, myös viereisen idän maan "suomalaiset". Koirat ovat se pienempi ongelma tässä asiassa eli likaamassa penkkejä.

Joo noi itänaapurin, olen hieno ihminen, koska kotimaani oli tuhat vuotta sitten halveksittu suurvalta ovat  ällöjä

Insinöörimaista tulevien kanssa mennyt toistaiseksi hyvin julkisessa liikenteessä, pientä pelokasta kyyräilyä, mutta myös ystävällistä rapsuttelua.

Vierailija
26/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös käsilaukkuaan tai ostoskassiaan vireisellä penkillä pitäviltä lehmiltä tuplamaksu!

Sammakkoreisijalluilta triplamaksu jokaisesta tilaavievästä "alaraajasta."

Vierailija
27/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis salllitaanko jossain päin maata eläimen istuminen istuimella julkisessa kulkuvälineessä?? Yök!

Vierailija
28/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan lemmikistä veloitettu tähänkin asti lemmikkimaksu. Ihan sama ostaa sille penkkilippu. Mitäs itse siirsivät lemmikkipaikat ympäri ämpäri junaa. Ennen oli lemmikkivaunu erikseen. 

Edelleen on erikseen lemmikkivaunut tai rajattu alue lemmikeille junissa. 

Vierailija
29/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä peritään tästä lähin lippu kummastakin kiveksestä.

Vierailija
30/30 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat tärkeämpiä kuin jotkut jengiläiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi