Onko passikuva realistinen kuva kohteesta?
Kommentit (27)
Yleensä passikuva on hirvein kuva mitä saa. Mulle lehahti vakava rosacea yms jälleen passikuva jälkeen, otettu n. 1 kk sitten, näyttää erittäin hyvältä kuvalta verrattuna tämänhetkiseen tilanteeseen.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, se on kaksiulotteinen kuva, missä on usein kohtelle epäluonnollinen ilme
Sori vaan mutta 🐘norsunvittuilme on naisten normaali ilme.
Minulla se on kylläkin petolinnun perse, mutta ainahan miehet on väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ymmärrä sitä tosiasiaa että kun he katsovat itseään peilistä, he näkevät vain omasta pisteestään ja oman hautaan psyykensä kautta suodatetun vaaleanpunaisen kuvan.
Mistäs pisteestä sinä näet oman passikuvan?
Vaalenpunaisen kuvani näen kauniilla persreiälläni tietenkin, kauneinta minussa.
MItä tarkoittaa "realistinen" kuva? Somen photoshopattu tuotosko, jossa kuvattava on kuin muotilehden kannesta?
Vierailija kirjoitti:
MItä tarkoittaa "realistinen" kuva? Somen photoshopattu tuotosko, jossa kuvattava on kuin muotilehden kannesta?
Siis näyttääkö kohde samlata kuin kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis näyttääkö kohde samlata kuin kuvassa.
Ap:n kannattaa vaan hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Valokuva on lahjomaton.
Kävin passikuvassa. Joka ikinen kerta joutuu pukeutumaan valkoiseen puseroon ja jännittämään sitä, onko kuvassa riittävästi valoa ja varjoja. Olen erittäin vaaleaihoinen, jolla ovat oljenvaaleat hiukset ja värittömät kulmakarvat. En harrasta näkyvää meikkiä.