Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvolasta kysymys!

31.05.2007 |

Hei

Plussasin meidän toisella IVF-hoidolla. Ja olin tämän viikon tiistaina ensimmäisellä ultra käynnillä. Pikkuinen löytyi juuri oikeasta paikasta ja sydämen sykekin näkyi.

Ollaan oltu julkisella puolella hoidoissa, ja lääkäri vaan sanoi että nyt varailemaan aikaa neuvolaan (joku niskaturvotusjuttu) Nää on niin outoja asioita mulle. Mutta luin että se tehdään vasta rv 12 tai myöhemmin. Enkä hoksannu lääkäriltä kysyä, kun olin niin sekaisin tän ultran aikaan.

Eikö siis neuvolaan pääse aikaisemmin, vai olenko ymmärtänyt kaiken väärin?

Nyt mulla raskausviikkoja 7+3

Vastatkaa joku, kiitos paljon!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan sulle tälläkin puolella. Eli siis joo, varaat vaan neuvolaan ajan. Ekalla kerrallahan neuvolassa ei yleensä tehdä mitään järisyttävää, täytellään papereita, katsotaan missä pissanäytteet tulee aina antaa jne. käytännönjuttua. Lisäksi toki katsotaan, millä skeemalla menette eteenpäin, ts. jos kunta tarjoa niskaturvotusultran, saat varmasti tietoa miten ja koska sinne mennään. Ja jos muita seulontoja on, niin niistäkin saa infoa.

Ei näistä asioista mitään tarvitse tietääkään, nyt vaan soittoa neuvolaan! Voit hyvinkin saada jo esim. ensi viikolle ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla