Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ovat kiinnostuneita naisten takapuolista

Vierailija
27.09.2026 |

Huvittavaa, jos asiaa miettii enemmän. Osoitus siitä, että olemme todellakin eläimiä.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kehykset kiinnostaa enemmän kuin taulu.

Mitä tämä tarkoittaa? Tiukka naisen takapuoli todellakin on taulu, vertauskuvallisesti.

Vierailija
62/68 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiirailen tyttöystäväni persettä, mutta tulee rehellisesti sanottuna katseltua myös muiden naisten takakontteja. M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun takia olen entistä tyytyväisempi valinnastani olla katsomattakaan miehiin päin. Hyi helv.

Hienoa, että teet elämänvalintoja sen perusteella, mitä vauva-palstalla sanotaan. Kuulostat fiksulta.

Vierailija
64/68 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolen ympärystä hih.

Vierailija
65/68 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä isompi, sen parempi 🤤

Nykyajan lihavuusepidemia suosii siis sinun mieltymystäsi. Minun taas on jatkuvasti vaikeampi löytää kiinnostavia naaraiden takapuolia.

Rubens eli jo kauan sitten.

Vierailija
66/68 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä ihmetellyt mistä joktuu mutta täysin 100% heteromies kaikki homostelu tuo yökkö refleksin... 

Sellaisen perus tason naisenkaan perse ei kiinnosta yhtään, ei osaa edes miettiä. 

Mutta sitten kun on tosi hotti ja sexy mimmi heti ekana persereikää kiinnostaa tutkia ja maistella ohi pillunkin.

"Välillä ihmetellyt mistä joktuu mutta täysin 100% heteromies kaikki homostelu tuo yökkö refleksin... "

Sinulla on selvästi ongelmia itsesi kanssa. Usein homomiehet tuntevat suurta halua peittää sen kaikilta, itseltäänkin. Siksi homostelu tuottaa niin voimakkaan inhoreaktion, kun alitajuisesti se kuitenkin kiinnostaa.

Vierailija
67/68 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun takia olen entistä tyytyväisempi valinnastani olla katsomattakaan miehiin päin. Hyi helv.

Ehkä voit löytää miehen, joka ei ole sinusta lainkaan fyysisesti kiinnostunut.

Vierailija
68/68 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä isompi, sen parempi 🤤

Ei koko vaan muoto. Pieni terhakka hyppyripeba 👍

Olen töissä yliopistolla. Sinne tuli taas ensimmäisen opiskeluvuoden naisopiskelijat suoraan lukiosta, niin kuin joka syksy. Heidän pystyssä olevia takapuoliaan on kyllä mukava katsella.

Tai oli ehkä aiemmin, kun ylipaino ei ollut yleistä. Samoin nuorten naisten muoti on mennyt oudoksi. No, jos sillä on tarkoitus olla mahdollisimman vähän haluttava, siinä on onnistuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän