Miehet ovat kiinnostuneita naisten takapuolista
Huvittavaa, jos asiaa miettii enemmän. Osoitus siitä, että olemme todellakin eläimiä.
Kommentit (67)
Tule hyvä perse, älä huono perse!
Lantion leveys suhteessa vyötäröön on se pointti. Toki liika on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ajattelee enemmän alapäällään, mutta ei kaikki.
Niin, toisilla on jo seksuaalisuus sammahtanut.
Toiset ovat enemmän henkisiä ja hengellisiä. Seksuaalisuus on olennainen osa ihmisyyttä.
Seksuaalisuus on kehittyvä, kasvava ja moninainen osa minuutta. Siihen liittyy käsitys itsestämme. Käsitykseen itsestämme vaikuttaa aiempi ja nykyinen vuorovaikutus muiden ihmisten kanssa. Ihmiset saavat vauvasta lähtien palautetta itsestään. Se, miten on tullut kohdelluksi ja miten esimerkiksi kehoa on kosketettu, on osa seksuaalista minuutta.
"Pullat pystyyn, taikina nousee, beibi nyt leivotaan. Olen kaupungin tavoitelluin ukkomies. Heitän hiivat tuosta vaan. Munaa tarttee pullien päälle. -- Vaivaan, vaivaan taikinaa, vain jauhot pöllähtää. Ja kuumassa uunissa aikansa muhii taikinamöykky tää."
Enemmänkin tissibiisi, mutta kyllä tarvitaan muutakin. Tuli jostakin syystä mieleen ;-)
Mun miestä kiinnostaa vain rinnat. Ei ikinä kommentoi kenenkään persettä, ei mun eikä muiden. Rinnoista sen sijaan sekoaa eikä ajatus toimi jos näkee hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla tuppaa pakoputki olemaan aika karstainen, kun pelkäävät käyttää bideetä. Kyllä kuitenkin perse kiinnostaa sen jälkeen, kun se on pesty. M32
Karstaa? Paskaa se on. M52
Miestä ei itseasiassa muuten kiinnostaisi mikään mutta kun isketään ne sukupuolielimet kiinni miehen ruumiiseen niin jo alkaa kiinnostaa. Se on kaikki lähes pelkästään testosteronin vaikututa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla tuppaa pakoputki olemaan aika karstainen, kun pelkäävät käyttää bideetä. Kyllä kuitenkin perse kiinnostaa sen jälkeen, kun se on pesty. M32
Vanhan homon tunnustuksia ilmeisesti M52:lta.
No ei kyllä kiinnosta naisten takapuolet ollenkaan ja olen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä isompi, sen parempi 🤤
Ei koko vaan muoto. Pieni terhakka hyppyripeba 👍
Nimen omaan...ASIAA!
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei itseasiassa muuten kiinnostaisi mikään mutta kun isketään ne sukupuolielimet kiinni miehen ruumiiseen niin jo alkaa kiinnostaa. Se on kaikki lähes pelkästään testosteronin vaikututa.
Ehkä niin on tarkoitettu jotta miehet ja naiset olisivat yhteydessä toisiinsa.
Välillä ihmetellyt mistä joktuu mutta täysin 100% heteromies kaikki homostelu tuo yökkö refleksin...
Sellaisen perus tason naisenkaan perse ei kiinnosta yhtään, ei osaa edes miettiä.
Mutta sitten kun on tosi hotti ja sexy mimmi heti ekana persereikää kiinnostaa tutkia ja maistella ohi pillunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniin naisen tiukka peräsuoli parasta mitä on
Kuulostaa homolta.
Miten? On naisellakin takaluukku.
Vierailija kirjoitti:
Mun miestä kiinnostaa vain rinnat. Ei ikinä kommentoi kenenkään persettä, ei mun eikä muiden. Rinnoista sen sijaan sekoaa eikä ajatus toimi jos näkee hyvät.
Ehkä vauvana ei ole imetetty?
En miehenä näe kyllä naisten perseessä yhtään mitään kiinnostavaa. Kasvot sensijaan kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on suomi julkkiksista tissilista...no joo joo, hyvä on! On siellä ulkomaalaisiakin...Aika huonosti löytyy tai sitten en vaan osaa etsiä...
Tän ketjun takia olen entistä tyytyväisempi valinnastani olla katsomattakaan miehiin päin. Hyi helv.
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun takia olen entistä tyytyväisempi valinnastani olla katsomattakaan miehiin päin. Hyi helv.
Inhoat biologiaa? Voimia sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhan homon tunnustuksia ilmeisesti M52:lta.
Minulle ykkönen on ykkönen. Olen toki naisen (naisten) toiveesta joutunut joskus leikkimään Putkireiskaa. M52
Enemmän hyviä perseitä saisi olla