Sisustusarkkitehti Paananen tekee pikkuyksiöön pohjapiirustuksen ja ottaa siitä 15 k.
Pöyristyttävän ahne. Kuka tahansa osaisi saman. Mitä mieltä?
Kommentit (88)
Sitäpaitsi joukossa on enemmän tai vähemmän värisokeita, näkevät harmaasävyisinä, josko lie unetkin musta-valkoisia.
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly korvaa kohta niin pakko rahastaa ennen sitä.
Eipä kukaan tiedä, vaikka tekoäly tekisi Markon suunnitelmat jo nyt. Viisas pääsee helpommalla.
Onhan Stockmannin hulluilla päivillä nyt Hästensin sänky ale-hintaan 47.000€.
Tää ei ollut se neropatti, joka televisio-ohjelmassa maalautti isännän mittatilaustyönä valmistetut linjalähde-kaiuttimet valkoisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se edullinen, normaalisti maksaa 81.580 euroa.
Kun palkkaat suunnittelijan, saat samaan hintaan käyttöösi sen 30 vuoden kokemuksen. Toki voit tehdä homman myös itse. Netistä löytyy jokin ilmainen piirto tai jopa mallintava ohjelma, ja miljoonittain materiaalitoimittajia. Good luck.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se edullinen, normaalisti maksaa 81.580 euroa.
Tuolla hinnalla saa luvan nähdä ihania prinsessaunia joka yö! Tuntuu hassulta miksi kukaan maksaisi sängystä noin paljon. Ehkä siihen oikeasti on syy. Pitäisi päästä kokeilemaan. Ei enää uni maistuisi tavallisessa sängyssä sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo palvelut ole tarkoitettu sellaisille, joille tuo on pikkuraha.
Niitä suomalaisia joille tuo on pikkuraha on minimaalisen vähän. Kenties noin promille kansalaisista ja heistäkin puolet on umpinuukia ihmisiä :-)
Onhan Latvallakin yksiö 27m2, miljoonanko maksoi siitä. Kyllä siihen voi 15t remontin teettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kukaan tiedä, vaikka tekoäly tekisi Markon suunnitelmat jo nyt. Viisas pääsee helpommalla.
Lisäksi asiakkaan toiveiden kuuleminen. Telkkariohjelmassa kuuleminen jäi, teki mistä itse tykkäsi. Ei ollut hyvää mainosta itselleen/töilleen! Sisustussuunnitelijan palkkaisin isompaan asuntoon kuin yksiöön, mutta Markoa en ikinä vaikka ilmaiseksi saisin!
Vierailija kirjoitti:
Persaukiset voi sisustaa itse. Hakee vaikka Tokmannilta pari kivaa koristetyynyä. Halpa hinta on tärkeintä elämässä.
Olet itse persaukinen juuri siksi, että sulta puuttuu kokonaan rahantaju. Tärkeintä on kallis hinta.
Vierailija kirjoitti:
Ne piirtää kenellä on liitua. Joku pistää tuon verran rahaa yhteen mattoon.
Nimenomaan! Mä tiedän erään joka osti vaimolleen lahjaksi neljän tonnin kahvikoneen. Pikkurahoja joillekin tuollaiset hassut eurot. Joku viisitoista tonnia sisustamiseen ei oikeasti tunnu missään, jos sitä fyrkkaa on tarpeeksi paljon. Ei tavallinen palkansaaja saa välttämättä edes vuodessa säästöön sitä summaa minkä joku toinen käyttää tuosta noin vaan yhteen kahvikoneeseen. Siksi tavallinen palkansaaja ihmettelee, miten joku voi laittaa isoja summia esimerkiksi sisustuksen suunnitteluun. Vastaus on juurikin tuo, että ne piirtää kellä on liitua.
Näkyy hyvin vyötäröllään tuollaiset palkkiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, itse tein pihasuunnitelman ai:n avulla. Tarpeeksi mallikuvia ja millaisia kasveja, sit vaan promptausta tarpeeksi että teki hyvät kuvat
Me teimme olkkari-avokeittiön suunnitelman, mukaanlukien kalustus ja valaistus.
Todella hyvä tuli ja AI tarjosi useampaakin erittäin hyvää kokonaisuutta.
Välttämättä ole sen kalliimpi kuin muutkaan nimekkäät, sillä jos oikein ymmärsin niin tekee suurempia kokonaisuuksia eikä edes lähde pikkuyksiön suunnitteluun missä hinta jäisi satasiin.
Vierailija kirjoitti:
Apua mikä hinta! Siis tuo summa on jonkun työuran säästöt. Ja ajatella, että joku käyttää tuosta noin vaan saman summan yhteen huonekaluun!
Vierailija kirjoitti:
Kun palkkaat suunnittelijan, saat samaan hintaan käyttöösi sen 30 vuoden kokemuksen. Toki voit tehdä homman myös itse. Netistä löytyy jokin ilmainen piirto tai jopa mallintava ohjelma, ja miljoonittain materiaalitoimittajia. Good luck.
Se kokemus nähtiin telkkarissa... koiranpesupaikka väärän suuntainen... lämmitetty möhkäle, jolla ei tee mitään... OMG telkkarissa omistajat ihastelee, mutta ovatko samaa mieltä muutaman kuukauden kuluttua asuttuaan turhakkeiden keskellä? 30 vuoden kokemuksella umpisurkeita ratkaisuja, ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
En voisi palkata Markoa, kun en kestä sitä hörönaurua kaikelle.
Se on vain tv-rooli, kun formaattiin kuuluu juontajan olla sosiaalinen ja yltiöinnokas. Ei se oikeassa elämässä väännä mitään tekonaurua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, itse tein pihasuunnitelman ai:n avulla. Tarpeeksi mallikuvia ja millaisia kasveja, sit vaan promptausta tarpeeksi että teki hyvät kuvat
Me teimme olkkari-avokeittiön suunnitelman, mukaanlukien kalustus ja valaistus.
Todella hyvä tuli ja AI tarjosi useampaakin erittäin hyvää kokonaisuutta.
Niinpä ja saa itse päättää/valita mieleisensä. Miksi antaa vieraalle päätösvalta omaan kotiinsa?
Kun on tunnettu nimi niin se on vähän sama kuin kuuluisan taiteilijan tekemä teos. Varmasti tekoäly voi tehdä kivoja kuvia, mutta silti se taulu jonku alakulmassa lukee Picasso maksaa miljoona euroa ja tekoälyn tekemää kuvaa kukaan ei edes halua ostaa.