Missä olet tutustunut puolisoosi ja milloin?
Kiinnostaa eniten se, mistä nykyään voi löytää kumppanin.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
DI-mies tanssi yökerhon korokkeella ja katsoi minua. Olin aivan sulaa vahaa. 2000 luvun alussa DI-mies pani minua takaa autojen välissä kaupungin keskustassa. Nyt jo 20 vuotta yhdessä
Se osaa
Vierailija kirjoitti:
DI mies otti minut kuin elukan 2015. Nyt kutsun miestäni tittelillä.
So hot
So sexy
So hot
Koulusta eli yläasteella oltiin samalla luokalla 1977.
Mulla ei ole puolisoa
💥 I Am Ready To Rokkenroll 💥
Laivalla parikymmentä vuotta sitten.
Vuonna 2000 olin kaupungilla ryyppäämässä ja nuori nainen tuli pyytämään seuraksi puskapissalle. Se johti suihinottoon, sitten mentiin kämpilleni panee ja vieläkin tuo joka aamu vierestäni herää. Tuosta illasta eteenpäin olemme olleet yhdessä, nyt on monta lasta, avioliitto, uusi talo ja monta sähköautoa. M44
Olisi kiinnostava tietää, missä keski-ikäisenä kumppaninsa löytäneet ovat tavanneet. Ei tällä iällä baarista ketään löydä.
Silloin oli diskot, uusi vuosi 83-84.
Yliopistossa opiskelijakuorossa. Väliajoilla juteltiin kun osittain opiskeltiin samoja aineita, ja pikkuhiljaa alkoi tuntua, että kaverissa voisi olla ainesta. Yli 40 vuotta on pidetty yhtä.
Ei voi sanoa, että nykyään, mutta tapasimme baarissa armon vuonna 1991.
Netissä v. 2010, yhdessä oltu vuodesta 2011
Asuntoilmoituksen pohjalta. Niin, olin eronnut ja piti saada rahat OKT ja siihen kuului, että muutin sieltä ja etsin vuokra-asuntoa. Eikös se sattunut ihan naulankantaan, että vuokraisäntä ja minä ihastuttiin siltä seisomalta ja sitä on jatkunut kohta 40 vuotta.
Kaikkea sattuu, kun on kuulolla.
aika moni tuttu on löytänyt kumppanin töistä. eli uusi työ ja sieltä joku sinkku myös löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Koulusta eli yläasteella oltiin samalla luokalla 1977.
Aivan tuo olisi ollut helpointa, kun ihastuksia oli. Mutta kun en ollut valmis suhteeseen vielä silloin.
Nythän on monesti sattuneet entiset luokkatoverit löytämään toisensa tässä maailmassa, missä ei oikein voi luottaa toiseen.
Kaupassa juomahyllyillä hymyiltiin ja kassalla vaihdettiin katseet, siitä se sitten lähti v.2018