Lue keskustelun säännöt.
G:Kuinka pitkä on työmatkasi ja millä sen kuljet?
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Junalla ja ratikalla/bussilla kuljen.
metroasemalle. Sitten metrolla Itäkeskukseen. Ja sieltä bussilla töihin.
Kuinka kuljet sinne, kuinka kauan kestää?
Itse asun Lahdessa ja näyttää vahvasti siltä, että tulevaisuudessa työ tulee olemaan Helsingissä. Meinaan kulkea junalla.
autolla koska auto ja bussi on samanhintaiset per kk.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vajaa 1km ja kävelen. Vain jos on pakko lähteä suoraan töistä johonkin kauas menen autolla.
bussi-juna-bussiyhdistelmällä kuljen, matkaan kuluu aikaa n 50 min
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kesät pyörällä ja talvet omalla autolla... joskus iskee laiskuus ja omalla autolla myös hirvittävällä helteellä.