Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko alle 180cm miehenä järkeä edes yrittää löytää suomalaista kumppania?

Vierailija
26.09.2026 |

Tuntuu ettei suomalaiselle naiselle kelpaa alle 180-senttinen mies, vaikka olisi kiltti ja kunnollinen luonteeltaan. Viimeistään ensimmäisten treffien jälkeen homma kuivuu kasaan. Samaan aikaan komea ja 190cm pitkä kaverini kenellä on alkoholiongelma ja on väkivaltainen seurustelee joka kuukausi uuden toinen toistaan kauniimman naisen kanssa. 

Onko tavallisella, kiltillä, alle 180-senttisellä miehellä mitään järkeä edes yrittää löytää suomalaista kumppania nykypäivänä?

M28

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hakata päätä seinään vaan katsella ulkomaan tarjontaa. 

t. 165 cm

Vierailija
22/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida, aasialainen persejalka sopisi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun kiltti ja kunnollinen mies aloittaa päivästä toiseen uusia naisvihaketjuja.

Mikäs siinä on naisvihaa, jos ei lyhyenä kelpaa naisille? Ei moni lihava nainenkaan kelpaa, eikä kukaan mies ulisee, että tämän toteaminen olisi jotain miesvihaa.

T. Eri

Vierailija
24/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 172 cm mutta kovasti ollut kysyntää muidenkin naisten silmissä. Viestein ym. lähestytty. Ammatti eli liikennelentäjä saattaa vaikuttaa.

Vierailija
25/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikkotasoiseen puolisoon joutuu todennäköisesti tyytymään, jos ehdottomana vaatimuksena on suomalainen nainen ja olet alle 180cm mies.

Vierailija
26/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 170 ja 175 cm miesten kanssa. Minulle heidän pituutensa eivät olleet ongelma, mutta heille itselleen tuntui olevan. Vähän väliä jaksoivat sanoa jotain ikävää pituudestaan eivätkä ymmärtäneet vähättelevänsä samalla minua, joka olin heitä vielä reilusti lyhyempi.

Vierailija
27/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika heikkotasoiseen puolisoon joutuu todennäköisesti tyytymään, jos ehdottomana vaatimuksena on suomalainen nainen ja olet alle 180cm mies.

Täysin höpö höpö. Olen tasokas nainen ja sata kertaa mieluummin lyhyempi mies, jos on vaikka lentäjä, lääkäri, juristi kuin joku 185 cm elämänkoululainen. Pelkkä pituus ei ainakaan itselle merkkaa niin paljon 

Vierailija
28/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, 171cm tappina ei ole ollut naisystävistä elämässäni pulaa. Joten turhaan ap siellä huolissaan

Vierailija
29/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin höpö höpö. Olen tasokas nainen ja sata kertaa mieluummin lyhyempi mies, jos on vaikka lentäjä, lääkäri, juristi kuin joku 185 cm elämänkoululainen. Pelkkä pituus ei ainakaan itselle merkkaa niin paljon 

"Olen tasokas nainen" on jotenkin paradoksaalista.

Vierailija
30/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 190 senttisellä ei ole pienintäkään mahdollisuutta liittyä harrikkajengiin. No ei kuulunut tänään aiheeseen.

Vierailija
31/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin 170 ja 175 cm miesten kanssa. Minulle heidän pituutensa eivät olleet ongelma, mutta heille itselleen tuntui olevan. Vähän väliä jaksoivat sanoa jotain ikävää pituudestaan eivätkä ymmärtäneet vähättelevänsä samalla minua, joka olin heitä vielä reilusti lyhyempi.

Selvä. Miksihän se ei haittaa, että yli 190cm miehet vähättelevät toisten pituutta? He rakastavat pituutensa mainostamista ja naiset rakastavat heidän pituuttaan. 

Pitkän miehen epävarmuus on söpöä. 

Vierailija
32/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa lyhyempi, mutta yleensä, kun miehessä on jokin puute, niin hänen pitää korvata se olemalla jonkin toisen asian suhteen keskivertoa parempi.

Vierailija
33/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen useammankin kerran saanut pakit itseäni (olen 179cm pitkä nainen) lyhyemmältä mieheltä.

Vierailija
34/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan suomalaisten naisten pituusfetissillä kenties jotain yhteistä raskauden jälkeiseen pysyvään haluttomuuteen?

Ainakin palstalla on kova valitus ja pelko siitä miten toosat menee palasiksi ja pelottaa, kun ultrassa on arvioitu yli 3,5kg jötikkä.

Onko 190cm mies loppelämän tenojen arvoinen?

Vierailija
35/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä selität? Kaikki tuntemani alle 180cm miehet ovat naimisissa. 

Epävarmuutesi on turn off, ei pituutesi.

Vierailija
36/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 

Vierailija
37/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä kaikki ovat varattuj. Lyhyt on vasta alle 170 cm, ehkä alle 167 com

Vierailija
38/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä ole. Nyt suksit v****** Suomesta, heti

Vierailija
39/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 

Nainen joka jankuttaa olevansa korkeatasoinen on miesten silmissä roskaa.

Vierailija
40/41 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa panostaa luonteeseen ja tunneälyyn. Molempia voi kehittää. Itellä ei aikuisiällä oo ollu mitään ongelmia löytää laatudaameja. Monikossa, koska kahen naisen kanssa jo lapsia, ni tullu etittyä sit vaa seksiseuraa, ku halunnu keskittyä lapsiin. Ite siis 179cm ja ihan keskiverron näkönen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä