Miesystävä ei suunnittele mitään mutta olettaa minun menevän hänen luokseen
Ei ole vielä puhunut mitään viikonlopun suunnitelmista. Minusta viikonloppu on jo lähes ohi.
Kommentit (35)
Jos suhde toimisi, olisi kemiaa ja hyvä keskinäinen yhteys toisen kanssa, niin kyllä siinä lentelisi viestit puolin ja toisin, syntyisi suunnitelmia ja olisi kaipausta. Kun ihan alussa on jo kivireen vetämistä perässä, niin mites sitten parin vuoden päästä?
Minusta tuollainen suhde ei ole suhde eikä mikään ja haaskataan vaan molempien aikaa. Tuoskin tuosta kummoisemmaksi muuttuu. Kokemusta valitettavasti on. Itse en enää tuollaiseen tyydy, mielummin vaikka sitten ihan kokonaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Nauti viikonlopusta ilman häntä.
Näin on, minkä takia olet tuollaisen miesytävän ottanut? Ole yksin niin kukaan ei käytä sinua hyödyksesi, pidä varasi muutoin et pääse yksinäisenä impenä kirkkomaahan, helmat alas.
Vierailija kirjoitti:
Jos suhde toimisi, olisi kemiaa ja hyvä keskinäinen yhteys toisen kanssa, niin kyllä siinä lentelisi viestit puolin ja toisin, syntyisi suunnitelmia ja olisi kaipausta. Kun ihan alussa on jo kivireen vetämistä perässä, niin mites sitten parin vuoden päästä?
Minusta tuollainen suhde ei ole suhde eikä mikään ja haaskataan vaan molempien aikaa. Tuoskin tuosta kummoisemmaksi muuttuu. Kokemusta valitettavasti on. Itse en enää tuollaiseen tyydy, mielummin vaikka sitten ihan kokonaan yksin.
Sanoinko, että suhde on alussa? 8 vuotta yhdessä.
Ei miesten tarvitse nykyään suunnitella tai pyytää naista luokseen. Se nainen tulee ihan itsekseen
Vierailija kirjoitti:
Ei miesten tarvitse nykyään suunnitella tai pyytää naista luokseen. Se nainen tulee ihan itsekseen
Ei tupata jos ei tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta päättelin, että olette vasta tutustumisvaiheessa, kun keskinäinen kommunikaatio ei toimi. No ehkä suhde sitten vetelee jo viimeisiään eikä miestä jaksa enää kiinnostaa. Voithan kysyä asiaa myös ihan suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tulee pyytämättä ellei ole yhteinen osoite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpölöpö,laiska trolli.
olettaa?
onko yhteyssellaisia jaettu? onko sovittu jotain?
mitä vaan voi sopia kun on yhteys.
Tämmöiset suhteet on kauheita! Miehestä ei kuulu mitään päivä-, joskus viikkokausiin, suunnitelmat ei pidä, mies ei oma-aloitteisesti suunnittele mitään, mutta auta armias, jos otat asian puheeksi, niin ei missään ihmeessä halua erota, on tunnetta ja sitä, tätä ja tuota. Hetken jaksaa tsempata, kunnes asiat taas luisuu samaan ja olet yksin parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei vaan jaksa eikä viitsi tehdä suhteen eteen yhtään mitään.
Mikä ihmeen juttu?
Eikö ystäväsi ehdi pyytää sinua jonnekin ennen kuin mies herää?
On nämä suhdekuviot niin vaikeita, nainen arpoo mennäkkö vai eikö mennä, antaako vaiko eikö anna, tämän halvatun arpomisen takia lopetin miehenä suhdetouhut olen vaikka munkkina lopunikää kun yritän selvittää näitten tunteillaan sähläävien naaraiten järjenjuoksua, ei jaksa mies enään ja täällä naiset ihmettelee mikseivät saa miehiltä huomiota ja lähestymisyrityksiä, minulta ne halut kyllä ovat jo kuolleet, ex-vaimo osoittauti täysin narsistiksi ja seuraava naisystävä, yksi joi itsensä hengiltä loppujen lopuksi, no kai se omakin vika oli, huono naisvalinta, mutta niinkuin totesin niin minun on parempi ilman siippaa.