Lue keskustelun säännöt.
Mää ooon käännis onko muita?
Kommentit (5)
Onko jotain erityistä tapahtunut, oletteko lomalla, kotiäitejä vai menettekö aamulla töihin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on joka päivä kauheet bileet. Voi, taivas, jos se joskus lapsiakin tekee;) Aivan hullun toimintaa. Kyllä vielä joku ilta menen ovelle valittaan. PrkL.
Ja kyse ei ole nyt siitä, etten viihdy kerrostalossa, muiden naapurien kaa menee erittäin hyvin:) Tuo kyseinen bimbo on kaikkien silmänalla!!!
eli ihan omaksi iloksi muutama lasi nautittu kesän hämärässä
Ja mua vituttaa se että meidän lääkäri taas tuli vittuilemaan mulle. -
mä oon vaan sokerihumalassa :)