Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mää ooon käännis onko muita?

Vierailija
14.06.2007 |

Mää onn känniss onko muita)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon vaan sokerihumalassa :)

Vierailija
2/5 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain erityistä tapahtunut, oletteko lomalla, kotiäitejä vai menettekö aamulla töihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joka päivä kauheet bileet. Voi, taivas, jos se joskus lapsiakin tekee;) Aivan hullun toimintaa. Kyllä vielä joku ilta menen ovelle valittaan. PrkL.

Ja kyse ei ole nyt siitä, etten viihdy kerrostalossa, muiden naapurien kaa menee erittäin hyvin:) Tuo kyseinen bimbo on kaikkien silmänalla!!!

Vierailija
4/5 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan omaksi iloksi muutama lasi nautittu kesän hämärässä

Vierailija
5/5 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua vituttaa se että meidän lääkäri taas tuli vittuilemaan mulle. -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme