Silloin tällöin näkee pareja joissa komea timmi mies mutta puoliso on todella pullava tätä selkeästi varttuneempi nainen
Onko taustalla sitä, että alitajuntaisesti haluaa kuksia äitiään. Ei voi kuin ihmetellä vaikkei ventovieraiden asiat sinänsä kiinnosta.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteensopivat sielut huolimatta siitä että sitä naispuoliskoa nälvitään nyky-yhteiskunnassa. Kertoo jopa hyvin resilientistä miehen persoonasta että haluaa silti olla sen naisen kanssa välittämättä siitä että monet tuomitsevat tai ihmettelevät julkisesti.
Kukaan ketään nälvi.
Ei niin jos molemmat ovat läskejä. Sitten jos jompi kumpi onkin hoikka ja hyvännäköinen niin joko syytetään naista kullankaivajaksi tai miestä äitiongelmaiseksi tai läskifetisistiksi. Huvittavaa. Ikään kuin lihavat saisivat vain pariutua toisten lihavien kanssa.
Ja toisin päin kuten meillä exän kanssa.
Läskifetissi on yllättävän yleinen.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkökö on kaikki kaikessa?
En ikinä huolis ap:tä enkä ketään muutakaan viininlipittäjä botoksinaamaa.
Kyllä se aika monille pinnallisille ihmisille on kaikki kaikessa. Eivät voi edes käsittää tilannetta jossa joku adonis voisi aidosti rakastua vaikkapa 140kg naiseen. Ei siis missään novellissa vaan oikeassa elämässä. Menee pinnallisten ihmisten käsityskyvyn yli, että henkinen yhteensopivuus ja se että on kiva viettää aikaa yhdessä voi mennä kaiken muun yli.
Joillakin onkin suun kohdalla naamassa peräaukko, missä selvästi peräpukamaa. Esim Belörhff.
Vierailija kirjoitti:
Läskifetissi on yllättävän yleinen.
Valtaosa suomalaisista on läskejä. Eiköhän se nimenomaan ole nykyajassa fetissi tykätä laihoista
Vierailija kirjoitti:
Joillain on läskifetissi.
Jotkut saa kiksejä siitä, että lihottaa naistaan. Kyse voi olla myös omistushalusta, eli ajatellaan että pulska, ehkä hieman epäviehättävä nainen on uskollisempi, kun muut miehet jättävät rauhaan.
Kyllähän naisella vientiä riittää jos on hyvä perse, hyvät tissit ja kaunis iloinen naama, vaikka olisikin ylipainoa. Tietenkään kaikilla ylipainoisilla ei noita kolmea ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se aika monille pinnallisille ihmisille on kaikki kaikessa. Eivät voi edes käsittää tilannetta jossa joku adonis voisi aidosti rakastua vaikkapa 140kg naiseen. Ei siis missään novellissa vaan oikeassa elämässä. Menee pinnallisten ihmisten käsityskyvyn yli, että henkinen yhteensopivuus ja se että on kiva viettää aikaa yhdessä voi mennä kaiken muun yli.
Miehelle ei riitä rakastuminen. Mies tarvitsee toimivaan suhteeseen kumppanin jota hän himoitsee seksuaalisesti.
Itse olen huomattavan ylipainoinen kolmekymppinen nainen enkä koe pätkääkään vetoa ylipainoisiin miehiin muutoin kuin kaverimielessä. Vetoaa juurikin esim. vatsalihakset, pituus, kivat kasvot jne.
Ei, en ole joutunut elämään selibaatissa. Sehän kiukuttaa tiettyjä piirejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle ei riitä rakastuminen. Mies tarvitsee toimivaan suhteeseen kumppanin jota hän himoitsee seksuaalisesti.
Osa väestöstä oikeasti pitää isoista rinnoista/takamuksesta/reisistä sen sijaan että ne olisivat vitsin aihe.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomattavan ylipainoinen kolmekymppinen nainen enkä koe pätkääkään vetoa ylipainoisiin miehiin muutoin kuin kaverimielessä. Vetoaa juurikin esim. vatsalihakset, pituus, kivat kasvot jne.
Ei, en ole joutunut elämään selibaatissa. Sehän kiukuttaa tiettyjä piirejä.
Läski nainen seksifantasioi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako oikeeta adonista tunnet? Aika marginaalinen aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en ole joutunut elämään selibaatissa. Sehän kiukuttaa tiettyjä piirejä.Läski nainen seksifantasioi. :D
Eipä ollut. Kyllä olen oikeasti saanut tuollaisia miehiä deittiäpeistä. Incelit voivat raivota asiasta miten paljon tahansa mutta ei se minua oikeastaan mitenkään hetkauta. Heidän haukkumista voi lukea joka palstalta joka päivä jos haluaa. Itse en jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on usein pareja jotka olleet yhdessä +20v. Mies pysynyt kunnossa mutta nainen rupsahtanut. Teini-iässä ei vielä tiedä minkälainen nainen siitä kauniista 15 vuotiaasta tulee kun aikuiseksi kasvaa. Monesti ruumiinrakenne muuttaa ja peppu levenee niin, että taskujenväli metri.
Niin, nainen on synnyttänyt pari kertaa, mies ei.
Yleensä pitkään yhdessä ollut pari. Miehet monesti säilyy paremmin ja pitkään. Mies on kuin hieno viini ja säilyy pitkään. Siks varatut miehet on usein parhaimpia ja yleisimpia panokumppaneita yhden yön suhteissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se kroppa ja ulkonäkö siihen liittyy? Timmi vartalo ja botoksit huulessa, mutta sängyssä lahna. Ketä kiinnostaa.