Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitko iltapuvusta 450 euroa?

Vierailija
25.09.2026 |

Vai onko siinä järkeä? Puku on nätti ja laadukkaan oloinen, muttei kuitenkaan mitään silkkiä vaan polyesteriä. Käyttöä sille tulisi maksimissaan muutamia kertoja tulevina vuosina.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa mistään vaatteesta 450e. 

Vierailija
2/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin, ja olen maksanutkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi polyesteristä. 

Vierailija
4/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa mä ennemmin yrittäisin vuokrata jonkun vintage-puvun niin voisi olla eri kerroilla hieman erilainen. Ostaisin ainoastaan jos sille luvulle olisi paljon käyttöä ja pitäisin ja se olisi hyvää materiaalia. Ei se mikään kallis ole mutta parempia vaihtoehtoja saa kun vuokraa.

Vierailija
5/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaa, mutta en polyesterisesta. Tai sitten puvun pitäisi olla todella ihmeellinen. 

Olen maksanut vähän päälle 400 polvimittaisesta juhlamekosta, mutta se oli silkkiä ja muutenkin täydellinen.

Vierailija
6/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi polyesterimekosta mitään.

Vierailija
7/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut enemmänkin, mutta en tekokuidusta tehdystä.

Vierailija
8/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin voisi edes harkita, jos vaate on ns. ikuisuushankinta, mutta en missään tapauksessa maksaisi polyesterirytkystä. Silkki ja villa voisi puoltaa hintaa ja mallin pitäisi olla ajaton. Mistään juhlavaatteesta en ole maksanut noin paljon.

Viime talvena ostin vajaan 200 euron kotimaisen villamekon, jossa mentiin kaikki talven juhlavammat jutut häistä lähtien. Malli sellainen, että voi käyttää kymmenen vuotta.

Vierailija
9/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin mittojen mukaan tehdyn silkkisen iltapuvun Aasiassa ollessani. Hintaa tuli n.350€. 

Vierailija
10/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polyesteripuvusta. Silkkimekosta voisin maksaa jopa enemmänkin.

Vierailija
11/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin maksaa, mutta en polyesterisesta. Tai sitten puvun pitäisi olla todella ihmeellinen. 

Olen maksanut vähän päälle 400 polvimittaisesta juhlamekosta, mutta se oli silkkiä ja muutenkin täydellinen.

POLVImittaisesta? Tuota.. ok.

Vierailija
12/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

POLVImittaisesta? Tuota.. ok.

Iltapuku voi olla polvimittainen.

Vierailija
13/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksillä on tosi paljon kaikenlaisia juhlavaatteita mitkä jääneet todennäköisesti hyvin vähäiselle käytölle. Jos olisi juhlamekossa tarve, kävisin muutaman ison kirppiksen läpi ennen kuin laittaisin tuollaista summaa yhteen mekkoon.

Vierailija
14/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.  Mutta Coretex puvusta maksoin tuota enemmän.  Köyhällä ei ole vara ostaa halpaa.

Vierailija
15/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin maksaakin jos se olisi teryleeniä.

Vierailija
16/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, vaikka useammasta jos niinkin edullisesti saa. Mutta mitään duunarirättejä en minun garderoopiini huoli.

Vierailija
17/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah... Eihän tommoisella pikkurahalla saisi kuin köyhälistökolttuja, fyi fan. Pukekoot työläisrahvas niitä semmoisia pottusäkkejä ;)

Vierailija
18/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, vaikka useammasta jos niinkin edullisesti saa. Mutta mitään duunarirättejä en minun garderoopiini huoli.

Tämä oli helevetin hyvä

🤣😂🤣😂🤣

Vierailija
19/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

M53

Vierailija
20/21 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset