Jos voisit olla kaveri kenen tahansa suomalaisen julkkiksen kanssa, kenen kanssa luulisit, että synkkaisi?
Itse luulen, että tulisin hyvin toimeen Lola Odusogan, Minttu Kaulasen ja Jari Sillanpään kanssa. Ihailen myös Jukka Lindgreniä, mutta hän olisi ehkä liian nopeatempoinen :) Pitäisin myös Tuomas Kyrön kuivakasta keskustelutyylistä jossain hämyisessä pubissa.
Entä sinä?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Pidän sen tiedon ihan omana aarteena.
Mutta oli ihan pakko tulla tämä kertomaan tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ina Mikkola ja Miika Nousiainen
Miika on ihana, mutta Inaa en kestäisi sekuntiakaan.
Sopisi luonteelleni, olen tunne ihminen. Tunteet saa näkyä ja pitää näkyä, se tekee ihmisestä aidon Inassa ja Miikassa myös samankaltaisuutta, analyyttinen, älykäs ajattelutapa. Kumpikaan ei myöskään tuomitse ketään vaan ovat kiinnostuneet miksi?
Olin jo ja meillä synkkasi, joten tiedän eikä tarvitse miettiä.
IIda Tikasta ei voi olla pitämättä, ja hän vaikuttaa siltä, että tulee sosiaalisesti toimeen kaikkien kanssa. Pekka Laineen kanssa olisi varmaan kiva kaljoitella, ja jutella populaarimusasta, leffoista, politiikasta ja kirjallisuudesta rennosti, välillä vitsaillen.
Li Anderssoniin olisi mielenkiintoista tutustua ja Adile Sevimlin kanssa meillä olisi varmaan erikoinen tapaaminen, kun tuijottaisin suu auki häntä hypnoosissa ja välillä änkyttäisin jotain nolona liian pitkistä katseistani.
Mika Moring olisi varmaan ratkiriemukas kaveri tosielämässä
Vierailija kirjoitti:
Hyvää Lapin matkaa, karta soita ja saivoja.
Maisa Torpan kanssa synkkaisi varmasti hyvin yhden yön ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ota riski ja rakastu. Moring voi olla ihana just sulle.
Tai sitten ei...
Radiotoimittaja Eerikäinen, säämies Lohtander, J. Karjalainen, Marion Rung -nämä ainakin ovat niin symppiksiä, että ehkä voisin olla heidän seurassaan oma itseni.
Milana Misic Lilli Paasikivi ja Pekka Pouta kaikki niin sympaattisia!
Vierailija kirjoitti:
Tai Pekka Eric Auvinen
Marianne Kallio, Andy McCoy, Pentti Linkola, Pekka Streng ja Pekka Streng. Voisin juoda kahvia ja syödä pullaa heidän kanssaan. M38
Vierailija kirjoitti:
Marianne Kallio, Andy McCoy, Pentti Linkola, Pekka Streng ja Pekka Streng. Voisin juoda kahvia ja syödä pullaa heidän kanssaan. M38
Marianne Kallio, Andy McCoy, Pentti Linkola, Pekka Streng ja Pekka Siitoin piti sanoa. Heidän kanssaan voisin juoda kahvia ja syödä pullaa. M38
Kaikkien hyvännäköisen julkkisnaisten kanssa. Meillä varmaan synkkaisi tosi hyvin kaikessa.