kumpi vaate valokuvaan
Kyseessä valokuva, jota joudutaantaas katselemaan pitkään, vaikkei omalle piironginpäällyställe laitetakaan. Pukeutuminen tyyliin tumma puku. no mulla on vaihtoehtoja:
1. Musta jakku. Sinänsä tyylikäs vaate, mutta musta. Musta kyllä spii mulle, tosin kuin suomalaisista väitetään, mutta valokuvaan?
2. Toinen musta jakku, alle näkyviin tuleva värillinen paita. Edelleen tyylikäs, mutta aika musta.
3. Brittiläisen maalaistweedin värinen (siis sellainen epätasainen ruskeanharmaa) neulepaita. Ei musta, mutta aika vapaamuotoista tyyliä. Ehkä turhan casual.
4) jotain mitä nyt käyn äkkiä kaupasta hakemassa. Tosin aikaa ja rahaa on vähän nirkoisesti.
Alaosalla ei ole väliä kun se ei kuvassa näy. Onneksi.
mitä suosittelette?
Kommentit (3)
ja muilla naisilla on todennäköisesti jotain "kirjavaa ja puuvillaista" mutta asiallista. Tyyliin mekko ja tunika tms. Mä en vaan itse ole kirjavan puuvillan ystävä, enkä käytä mekkoja tai tunikoja. Varsinkaan silloin kun mies vieressä on tummassa puvussa.
Ei ole perhekuva vaan työyhteisön kuva.
Ei oikein voi olla kauhean epävirallisissa vaatteissa jos kerta miehillä on puvut. Ja se tweedkuosi on kyllä valokuvassa tosi valju.
yritä miettieä mieluummin sopiiko muiden vaatetukseen (siis jos esim perhekuva)