Miten te jaksatte elää?
Itselleni on jokainen päivä ihan hirveää kamppailua eikä kiinnosta yhtään mikään enkä odota tulevaisuudelta mitään (koska tiedän jo, ettei mulle ole mitään hyvää luvassa).
Kommentit (74)
Mitenkö jaksan elää? Onhan se joskus siinä ja siinä. Teen hengitysharjoituksia, eft-naputtelua, kirjoitan tilanteistani päiväkirjaan ym. Yritän nukkua hyvin. Joku aamu vaan huomaa, että tuntuupa hyvältä pitkästä aikaa. Ja sitten taas mennään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkö jaksan elää? Onhan se joskus siinä ja siinä. Teen hengitysharjoituksia, eft-naputtelua, kirjoitan tilanteistani päiväkirjaan ym. Yritän nukkua hyvin. Joku aamu vaan huomaa, että tuntuupa hyvältä pitkästä aikaa. Ja sitten taas mennään eteenpäin.
Mulle aamut on kaikkein vaikeimpia.
Ap
En jaksa mutta en kuole mikä on tosi harmi. Elämä ollut pelkkää kärsimystä yksin ja työttömänä.
osasyyllinen ovat rikkaan rahastavan eliitin omistamat päämediat kuten YLE jotka tuottavat tarkoituksella jatkuvaa propagandaa ja hysterian lietsontaa eliitin antamilla aiheilla ja agendoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että saa nähdä mitä seuraavaksi tapahtuu on hyvä innoittaja, vaikka elämä muuten ei maistu.
Itelläni toi on lähinnä sitä, että saa nähdä mikä seuraavaksi menee pieleen. En välttämättä haluaisi tietää.
Ap
Ap, sä luot omilla ajatuksillasi sun todellisuutta. Älä hyvä ihminen pilaa itse elämääsi! Oikeasti kaikki lähtee sun omista ajatuksistasi.
En jaksakaan, mutta kissoista on huolehdittava.
MIkäs täällä on ollessa. pitkään tietysti oltu olematta. mutta katotaan filmi loppuun. paljon kävelyä, ulkoilua, pyöräilyä. kirjastoja. ei ole kiire pois.
Venäläinen botti joka tehtailee valitus-aloituksia useampia päivässä.
Yks happimolekyyli kerrallaan. Se kun ei aseta mitään odotuksia niin eipä sitä tarvitse niin paljon stressata. Eikä kiinny mihinkään niin eipä haittaa mistään luopuminenkaan.
Pakko jaksaa.
2 syöpää leikattu. On uniapnea, chron tauti ja useita tuki-ja liikuntaelinsairauksia.
T. työtön 50+
Vierailija kirjoitti:
En jaksakaan, mutta kissoista on huolehdittava.
Sama täällä. Kun kuolevat vanhuuttaan, pääsen minäkin vihdoin pois. Vielä mennee 10 vuotta.
Lohduksi niille jotka luulee rahan auttavan, ei se auta. Jos olisi terveyttä tehdä jotakin, voisi olla vielä elämää. Nyt ei ole, ihan vähiten kiinnostaa joku ruoka, ihmiset tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että saa nähdä mitä seuraavaksi tapahtuu on hyvä innoittaja, vaikka elämä muuten ei maistu.
Itelläni toi on lähinnä sitä, että saa nähdä mikä seuraavaksi menee pieleen. En välttämättä haluaisi tietää.
Ap
Ap, sä luot omilla ajatuksillasi sun todellisuutta. Älä hyvä ihminen pilaa itse elämääsi! Oikeasti kaikki lähtee sun omista ajatuksistasi.
Niinpä. Sairaskohtauksetkin voi estää positiivisella ajattelulla, itsensä voi manifestoida työpaikkaan ja kyllä se rikas puolisokin löytyy ihan vaan muuttamalla suhtautumista!
Vietän aikaani vauvapalstalla. Saan siitä sisältöä elämääni. Elämä on ihanaa ja varsinkin kun viettää sitä vauvapalstalla.
Miksi en jaksisi? Rakastan elämäni, minulla on kaikki hyvin ja nautin siitä suuresti. Kannattaa yrittää hakeutua hoitoon jos on noin kamalaa, ei ole normaalia. Harmi että avunsaanti mielenterveys ongelmiin on niin vaikeaa nykyään, mutta kannattaa kuitenkin lähteä edistämään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en jaksisi? Rakastan elämäni, minulla on kaikki hyvin ja nautin siitä suuresti. Kannattaa yrittää hakeutua hoitoon jos on noin kamalaa, ei ole normaalia. Harmi että avunsaanti mielenterveys ongelmiin on niin vaikeaa nykyään, mutta kannattaa kuitenkin lähteä edistämään asiaa.
Nauttisitko yhtä paljon, jos kaikki ei olisi hyvin?
Heräsitkö tänään?