Mistä voi 41v neitsytmies löytää elämänkumppaniksi naisen, jonka kanssa perustaa ydinperhe. Perinteiset kanavat eivät tuota tulosta
Jos tämä mies asuu pääkaupunkiseudulla. Toiveissa on perhe jossa ainakin kolme lasta
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Herra on 10 vuotta liian myöhässä. Mitäs pyörit tindukan pillukarusellissa liian kauan.
Tässä viestissä ei ole minkäänlaista logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian vanha aloittamaan lapsen hankintaa, sinun pitäisi löytää itseäsi paljon nuorempi nainen. Ihan sama mitä tällä palstalla miehet uskottelee, nainen ei ota itseään paljon vanhempaa miestä ellei tällä ole paljon rahaa.
Höpölöpö. Katkeran kantturan mölinää.
Uskottele mitä haluat, naiset haluaa itseään vain hieman vanhemman miehen.
Ehdit ihan 41v ikään elää parittomana ja nyt vasta tajusit että haluatkin kasapäin jälkeläisiä?
Tämä taitaa olla vanhusmummeleiden agitaatiota.
Ulkomailta, esimerkiksi kristitty afrikkalainen tai latina. Parempia naisia kaikin puolin kuin suomalaiset.
41v neitsyt mies, joka etsii parisuhdettaa kuulostaa todella ällöttävältä. En koskisi pitkällä tikullakaan🤮
Jos oot tottunut olemaan yksin, niin voi tulla yllätyksenä paljonko työtä lapset ja varsinkin siihen päälle vielä akka teettää.
Todennäköisesti jostain Kuopiosta tai Pieksämäeltä missä on kaikkien aikojen paskimmat low-level akat mitä maa on koskaan kantanut päällään .
Vierailija kirjoitti:
41v neitsyt mies, joka etsii parisuhdettaa kuulostaa todella ällöttävältä. En koskisi pitkällä tikullakaan🤮
No se ei ole yllätys että kaikki naiset haluaa just sen saman miehen sieltä jännimmästä päästä. Naisilla on kova kilpailuvietti.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian vanha aloittamaan lapsen hankintaa, sinun pitäisi löytää itseäsi paljon nuorempi nainen. Ihan sama mitä tällä palstalla miehet uskottelee, nainen ei ota itseään paljon vanhempaa miestä ellei tällä ole paljon rahaa.
Minulle on moni nuori kinkku antautunut vaikka en ole miljonääri.
Naisilta ei onnistu miehen ottaminen kuin siinä tapauksessa että mies on tasoa pultsari.
Olet liian vanha jo. 15 vuotta sitten oli sinun aikasi etsiä puoliso jotta ehtisit lapsia saamaan.
Nyt on liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra on 10 vuotta liian myöhässä. Mitäs pyörit tindukan pillukarusellissa liian kauan.
Neitsytmies pyöri pillukarusellissa...?
Voihan se olla horoskoopiltaan neitsyt. Tämä on varsin tärkeä tieto, ettei joku vaan joku oinas ota yhteyttä. Koska silloin tähdet ja planeetat sekoaa. /s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ja lasteni isä on minua 15 vuotta nuorempi. Tavattiin kun olin 30 ja hän 45. Vähemmän hänellä on tuloja ja omaisuutta kuin minulla, mutta muuten on oikein hieno ihminen. Kaksi lastakin meille tuli, vanhempi heistä aloitti juuri koulun.
Nyt puhut sekavia
Suomessa et mitenkään jollet ole joku kalsarimalli, ähl ämi tai nek ru.
Ulkomailla varsin helposti, kunhan et ole susiruma ja köyhä.
Ihan pelle maa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se ei ole yllätys että kaikki naiset haluaa just sen saman miehen sieltä jännimmästä päästä. Naisilla on kova kilpailuvietti.
Olen mies
Ehkä jos sulla on paksu lompakko niin voit hakea ulkomailta.
Suomalaisille olet jo liian vanha perheen perustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot tottunut olemaan yksin, niin voi tulla yllätyksenä paljonko työtä lapset ja varsinkin siihen päälle vielä akka teettää.
Pelkän akan kanssakin on monella piintyneellä aikamiespojalla ns. kädet täynnä ja pinna vieterillä. Kaikki ei mene kuin herttasarjoissa ja oman pikkuveikan kanssa itsekseen vehdatessa. Inttikaverit ovat kertoneet..
Lopettakaa ääliöt haukkuminen!
Kyllä sinä 41 v neitsytmies voit varmaati kunnollisen naisen löytää, toivoan, että onni on myöten:)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos sulla on paksu lompakko niin voit hakea ulkomailta.
Suomalaisille olet jo liian vanha perheen perustamiseen.
Ulkomaalaiset naiset eivät ole samalla tavalla rahan perässä kuin suomalaiset naiset.
T. Tietäjä
Olet valitettavasti aivan liian vanha. Et saa enää lapsentekoikäistä naista.
Oletko neitsyt horoskoopissa vai poikuus tallella ?