Naiset on aina eri asemassa kuin miehet
Miehet voivat vielä vanhakin tehdä lapsia. Naiset eivät voi.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Biologia on muovannut miehen ja naisen erilaiseksi. Se että joku kommarihörhö kirkuu toisin ei muuta itse todellisuutta.
Naisen tehtävä on synnyttää lapsia ja hoitaa niitä sekä kotia ja myös inspiroida miehiä olemalla kiihottava. Piste!
Miehen tehtävä on olla kiihottava naiselle. Ja myös pitää huoli perheestään.
Vierailija kirjoitti:
Biologia on muovannut miehen ja naisen erilaiseksi. Se että joku kommarihörhö kirkuu toisin ei muuta itse todellisuutta.
Naisen tehtävä on synnyttää lapsia ja hoitaa niitä sekä kotia ja myös inspiroida miehiä olemalla kiihottava. Piste!
No minäpä en tätä naisen tehtävää suorita. Mitä ajattelit tehdä asialle?
Vierailija kirjoitti:
En tehnyt lapsia joten mun elämäntehtävä oli erilainen. OLen kuvittaja.
Aika moni haluaa myös ELÄÄ niiden lastensa kanssa, nähdä niiden aikuistuvan, nähdä omat lapsenlapset ja osallistua niiden elämään, onnekkaimmat jopa lapsenlapsenlapset jne.
Olet siis täysin kujalla koko hommasta, jos luulet, että suurin osa miehistäkään haluaa vain TEHDÄ ne lapset ja thats it.
Vierailija kirjoitti:
Päin vastoin. Se on miehen tehtävä olla kiihottava naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kyllä, kyllä. Naiset ovat aina eri asemassa kuin miehet. Naisilla on kaikki seksuaalinen pääoma (pillu) ja kaikki päätösvalta lastenhankinnasta (kohtu ja aborttioikeus).
Helsingin Sanomissa joku idiootti mies kirjoitti, että väkivalta naisia kohtaan lisääntyy jos incelmiehet eivät saa seksiä. OK, boomer. Kerrotko nyt vielä miksi naisten pitäisi ruveta suhteeseen (seksisuhde, parisuhde, avioliitto, lastenhankinta) väkivaltaisten miesten kanssa? :D
Ei se nyrkkiä heiluttava luuserimies ole mitään "aviomiesmatskua" edes nuorena.
Naisilla on kaikki päätösvalta parisuhdemarkkinoilla. Miehet kilpailevat keskenään. Kilpailu usein eskaloituu väkivallaksi eli nyrkki heiluu. Pyssysankari Vornanen rupesi ammuskelemaan julkisella paikalla, koska hänelle oli tullut riitaa jonkun toisen miehen kanssa. Toinen mies oli osoittanut liikaa mielenkiintoa siihen naiseen, jota Vornanen piti "omanaan".
Mistä vitusta näitä hulluja setämiehiä tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kyllä, kyllä. Naiset ovat aina eri asemassa kuin miehet. Naisilla on kaikki seksuaalinen pääoma (pillu) ja kaikki päätösvalta lastenhankinnasta (kohtu ja aborttioikeus).
Helsingin Sanomissa joku idiootti mies kirjoitti, että väkivalta naisia kohtaan lisääntyy jos incelmiehet eivät saa seksiä. OK, boomer. Kerrotko nyt vielä miksi naisten pitäisi ruveta suhteeseen (seksisuhde, parisuhde, avioliitto, lastenhankinta) väkivaltaisten miesten kanssa? :D
Ei se nyrkkiä heiluttava luuserimies ole mitään "aviomiesmatskua" edes nuorena.Naisilla on kaikki päätösvalta parisuhdemarkkinoilla. Miehet kilpailevat keskenään. Kilpailu usein eskaloituu väkivallaksi eli nyrkki heiluu. Pyssysankari Vornanen rupesi ammuskelemaan julkisella paikalla, koska hänelle oli tullut riitaa jonkun toisen miehen kanssa. Toinen mies oli osoittanut liikaa mielenkiintoa siihen naiseen, jota Vornanen piti "omanaan".
Miehet eivät hoidata mt-ongelmiaan kuten naiset...
Väärin. Miehet eivät voi tehdä yhtäkään lasta :D
Nainen voi sen sijaan tehdä vaikka 69 lasta, joka taitaa olla tällä hetkellä tiedossa oleva maailmanennätys yhdellä naisella.
Miehet ovat älykkäämpiä ja fyysisesti ylivertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyrkkiä heiluttava luuserimies ole mitään "aviomiesmatskua" edes nuorena.Naisilla on kaikki päätösvalta parisuhdemarkkinoilla. Miehet kilpailevat keskenään. Kilpailu usein eskaloituu väkivallaksi eli nyrkki heiluu. Pyssysankari Vornanen rupesi ammuskelemaan julkisella paikalla, koska hänelle oli tullut riitaa jonkun toisen miehen kanssa. Toinen mies oli osoittanut liikaa mielenkiintoa siihen naiseen, jota Vornanen piti "omanaan".
Minusta on neljä kertaa miehet tapelleet aivan fyysisesti. En edes ole heille mitenkään jutellut, aivan omassa porukassani olen ollut. Mutta jostain syystä ovat alkaneet mustasukkaisiksi... Aivan sekoa.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Miehet ja naiset ovat suunnilleen yhtä älykkäitä.
Naiset ovat ylivoimaisia hienomotoriikassa, miehet voimassa. Tasoissa siis ollaan.
Miehet eivät pysty lapsia tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Sinä taas et ole älyä nähnytkään, kunhan kehuskelet jollain mitä itseltä ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni haluaa myös ELÄÄ niiden lastensa kanssa, nähdä niiden aikuistuvan, nähdä omat lapsenlapset ja osallistua niiden elämään, onnekkaimmat jopa lapsenlapsenlapset jne.
Olet siis täysin kujalla koko hommasta, jos luulet, että suurin osa miehistäkään haluaa vain TEHDÄ ne lapset ja thats it.
Tämä viesti ei herätä mitään reaktioita täällä, koska tämänKIN ketjun sisältö on näköjään tapella jotain äärimmäisen latteamielisten ihmisten säälittävää väninää miehet vs. naiset -tyylillä..
Noloja olette.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan miehet kuvittelevat olevansa älykkäämpiä vaikka eivät oikeasti ole.
Fyysisesti molemmilla on omat alueensa joissa pärjäävät paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti ei herätä mitään reaktioita täällä, koska tämänKIN ketjun sisältö on näköjään tapella jotain äärimmäisen latteamielisten ihmisten säälittävää väninää miehet vs. naiset -tyylillä..
Noloja olette.
Se on itsestäänselvyys.
En minä kommentoi myöskään jos joku sanoo että pilvetön taivas on useimmiten sininen. Mitä kommentoitavaa siihen edes olisi?
Silloin kommentoidaan kun ollaan eri mieltä.
Ja Luojalle kiitos siitä. Olis kauheaa jos joutuisi pelkäämään vielä raskautta 68-vuotiaana kun on juuri päässyt eläkkeelle.
Oon alle 40 ja lapset minun osalta tehty jo vuosia sitten.
Väärin. Nainen voi tehdä lapsia jos haluaa. Mies ei lapsia kykene tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Suomen syntyvyys on ennätyksellisen alhaalla. Se kertoo siitä, että synnytysikäiset naiset eivät halua lapsia. Ei edes hedelmöityshoidolla, vaikka hoitoja tarjotaan julkisessa terveydenhuollossa.
Tulevaisuus on naisten käsissä. Naisten ei tarvitse pohtia kysymystä "Hankinko lapset kolmekymppisenä vai kuusikymppisenä?" koska kiimaisia miehiä (siittäjiä) on tarjolla jonoksi asti.
No ei halutakaan. Niiden miesten kanssa, mitä tarjolla olisi.