Mitä et osta kaupasta?
Minä en osta makeaa. En karkkia, suklaata,keksejä,pullaa. Nyt pitkästä aikaa ostin sokeroittaman mehun. Jos tekis mieli joskus.
Kommentit (31)
Kevyttuotteet. Pahoja. Paitsi silloin tällöin meetwurstia. Kun se on parempaa kevyenä. :P Joo keveys on suhteellista kun siinä on silti jotain 30% rasvaa. :D
Keinomakeutetut. Pahoja.
Ei kai siihen muuta syytä tarvii?
Lihaa, sipsejä, karkkia, leivoksia, limsaa, karkkia, mehua. m49
Vierailija kirjoitti:
En osta sitä mitä kaupassa ei ole.
Onko olemassa sellaista kauppaa, josta saa tuotteita, joita ei kaupoista saa?
-Kylmät kädet
Vierailija kirjoitti:
En osta ikinä mitään vegeversioita vaikka syönkin paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja. Jotenkin ei vaan nappaa joku vegelihis tai vegenakki, koska sen harvan kerran kun tuollaisia syö niin ihan saa olla aitoa kamaa.
En osta energiajuomia ikinä. Enkä tupakkaa tai niitä nikotiinipusseja. Enkä alkoholia tai veikkauksen pelejä. Enkä osta ikinä piimää.
Eipä lihanakeissa ole lihaa kuin nimeksi.
Ilveksen ja suden nahkoja. Nyljen ne itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta ikinä mitään vegeversioita vaikka syönkin paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja. Jotenkin ei vaan nappaa joku vegelihis tai vegenakki, koska sen harvan kerran kun tuollaisia syö niin ihan saa olla aitoa kamaa.
En osta energiajuomia ikinä. Enkä tupakkaa tai niitä nikotiinipusseja. Enkä alkoholia tai veikkauksen pelejä. Enkä osta ikinä piimää.
Nykynakit on viljatuote, kaukana lihasta.
Siirtäkää ne leipähyllylle🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ne ovatkin hyviä. Olen aina tykännyt makkaroista, jotka ovat mahdollisimman jauhopitoisia.
Vierailija kirjoitti:
Valmisruokaa
Minun ostoksista varmaan puolet on valmiseineksiä.
Vierailija kirjoitti:
Eineksiä, pitkälle jalostettuja ruokatuotteita, kahvia, teetä, tupakkaa, alkoholia, energiajuomia, leivoksia, keksejä tai muutakaan roskaruokaa, siinä nyt muutamia mitä ekana mieleen tulee
Roskaruokaa? Ei sellaista olekaan. Tai on silloin, jos penkoo ruokansa roskiksista!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on piimä ollut ruokajuomana viimeiset 20 vuotta. Joka päivä menee kaksi lasillista.
En osta mehuja, limsoja enkä alkoholijuomia.