Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inga Tahvanaisen katoaminen

Vierailija
24.09.2026 |

Miehen mukaan maksanut ja tulostanut junaliput tämä kadonnut rouva heti, kun mies lähtenyt töihin. Junaliput Punkaharjulta- Imatralle. Kärsii masennuksesta. Tulee mieleen,  että onko tarkoituksella halunnut kadota?

Kommentit (1924)

Vierailija
1541/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kundit on super sikoi ketä ku tullaa rakkautee - ja varsiki rakkaue lopettamisee.. toivottavasti on elossa ja voi hyvin. ei tässä voi muuta ku rukoilla.

mut jos gimma ollu jo näi kaua kateis nii lopputulema pelottaa.. ettei vaa kundi olis saanu T-teroni kohtaust ku rakkaue liekki alko hiipumaa? tän takii mä vihaan kundei. ne pelottaa ja on super arvaamattomii.

Vierailija
1542/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myöhästyy junasta tai bussista joutuu ostamaan uudet liput sitten.  Pankkihan täällä tietää missä maassa sä käytät sun pankkikorttia kun matkustat .  Tai jos joku muu sitä käyttää eri paikassa kuin missä sinä olet sekin näkyy . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sä kuvitella että kaupassa kamera seuraa sua kokoajan . 

Vierailija
1544/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukuttiin lähi idässä kuukausi hostellissa ja maksettiin kortilla niin pankki tietää että missä ollaan . Käytiin katsomassa Jeesus jutut . 

Vierailija
1545/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvialaisia asuu lähi idässä muuten huumekauppa . 

Vierailija
1546/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kundit on super sikoi ketä ku tullaa rakkautee - ja varsiki rakkaue lopettamisee.. toivottavasti on elossa ja voi hyvin. ei tässä voi muuta ku rukoilla.

mut jos gimma ollu jo näi kaua kateis nii lopputulema pelottaa.. ettei vaa kundi olis saanu T-teroni kohtaust ku rakkaue liekki alko hiipumaa? tän takii mä vihaan kundei. ne pelottaa ja on super arvaamattomii.

Harjotteletlo kouluun jotain slangin käyttöä? 

Vierailija
1547/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskontolahkot myös kuljettaa paikasta toiseen ja maasta toiseen avustus ja varastettua ruokaa vaatetta huonekalua kodinkoneita jne !

Vierailija
1548/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passittomia tuli Latviasta kun mentiin unioniin . 

Vierailija
1549/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo niin omaehtoinen katoaminen on että ei tosikaan. Ja toisin kuin Timo kertoo niin hyvin paljon on erilaisia selvityksiä poliisin toimesta tehty. Poliisi vain kertoo niistä hyvin ympäripyöreästi. Poliisi myös toteaa että voi päättyä vielä onnellisesti. 

Vierailija
1550/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se pyrkii Venäjälle.

Vierailija
1551/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon miehen postaukset on kyllä jotenkin omituisia. 

Kyllähän poliisi nyt saa helposti selville kenelle asemalla olevat turvakamerat kuuluu ja niistä materiaalinkin. 

Ja nytkö naisella onkin Latvialainen pankkikortti mukana.

Poliiisi tiedottaa sellaisia asioita, joita katsoo tarpeellisiksi. Taustalla voi olla muuten vaikka kuinka paljon tietoa ja selvitystä. 

Alkaa kuulostaa siltä, ettei miehelle haluta kertoa tutkinnasta yhtään enempää, kuin on pakko. Ehkä epäilläänkin jostain.

Ehkä Inga on vapaaehtoisesti kadonnut, paossa entistä elämäänsä. Viime kesän pako oli epäonnistunut. Nyt on parempi suunnitelma.

Jos on toinen pankkikortti ja toinen puhelin, jossa on nettiliittymä tai wifi käytössä niin on hyvinkin voinut jatkaa matkaa junalla suoraan helsinkiin. Jos on edes koko junaan noussut.

Vierailija
1552/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jonkun mielestä spekulointi on käytännössä turhaa. 

Kenenkään ei ole pakko osallistua siihen. :)

Minun mielestäni täällä on aika selkeitä syytöksiä miestä kohtaan.  Spekulaatio kohdistuu lähinnä tekotapaan ja kalmon löytöpaikkaan. Melko asiatonta, kun poliisi ei edes epäile rikosta.

Vierailija
1553/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni täällä on aika selkeitä syytöksiä miestä kohtaan.  Spekulaatio kohdistuu lähinnä tekotapaan ja kalmon löytöpaikkaan. Melko asiatonta, kun poliisi ei edes epäile rikosta.

Täällä ei ole spekuloitu tuollaisia. Ihan ovat sinun omia mietteitäsi.

Vierailija
1554/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä yleisön syyllistämistä/sumuttamista fb-postauksessa, hänhän itse on näitä mt-tietoja jakanut. Tämä on vain osa päivityksesta, ylempänä ruodittiin poliisin ammattitaitoa. Samalla turhauttaa myös toinenkin juttu. Iltaisin kun olen yksin kotona, olen yrittänyt etsiä tietoa Ingaa koskevista näköhavainnoista eri netin keskusteluryhmistä. Se tuntuu olevan virhe. Jotkut ihmiset katsovat oikeudekseen voida unohtaa kaikki tapauksen faktat ja levittävät omia uskomuksiaan totena. Nämä kommentit eivät auta tutkimusta ja varsinkaan ne eivät auta meitä Ingan läheisiä. Vaikea ymmärtää että mitä näiden kommentoijien päässä oikein liikkuu. Pahoinvointi on yleisempää kun olin ajatellut. Nämä ihmiset ilmeisesti odottavat, että tulisin julkisuuteen Ingan yksityiskohtaisilla terveystiedoilla. No, sitä ei tule tapahtumaan. Hänen terveystietonsa kuuluvat hänelle itselleen, läheisilleen, viranomaisille ja hänen terveyttään hoitavalle lääkärille ja hoitajille. Ei muille. Hänen terveydellinen tilanne on vakava ja se saa riittää julkiseksi tiedoksi.

Vierailija
1555/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012304441.html

Huonoja uutisia sen kannalta, että Inga olisi turvassa ja  ilmoittanut poliisille.

Poliisi ei epäile rikosta.

Eikös se sanamuoto ollut jotenkin niin, että 'ei epäile rikosta tässä kohtaa'.

Voi herran pieksut! Tällä hetkellä ei ole mitään näyttöä siitä, että asiassa olisi taustalla rikos! Mikään ei viittaa siihen! Ei se tarkoita sitä, että nyt hetki odotellaan rikoksen paljastumista! 

Eipä hätäillä...

Vierailija
1556/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole spekuloitu tuollaisia. Ihan ovat sinun omia mietteitäsi.

Höpö höpö.

Vierailija
1557/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pientä yleisön syyllistämistä/sumuttamista fb-postauksessa, hänhän itse on näitä mt-tietoja jakanut. Tämä on vain osa päivityksesta, ylempänä ruodittiin poliisin ammattitaitoa. Samalla turhauttaa myös toinenkin juttu. Iltaisin kun olen yksin kotona, olen yrittänyt etsiä tietoa Ingaa koskevista näköhavainnoista eri netin keskusteluryhmistä. Se tuntuu olevan virhe. Jotkut ihmiset katsovat oikeudekseen voida unohtaa kaikki tapauksen faktat ja levittävät omia uskomuksiaan totena. Nämä kommentit eivät auta tutkimusta ja varsinkaan ne eivät auta meitä Ingan läheisiä. Vaikea ymmärtää että mitä näiden kommentoijien päässä oikein liikkuu. Pahoinvointi on yleisempää kun olin ajatellut. Nämä ihmiset ilmeisesti odottavat, että tulisin julkisuuteen Ingan yksityiskohtaisilla terveystiedoilla. No, sitä ei tule tapahtumaan. Hänen terveystietonsa kuuluvat hänelle itselleen, läheisilleen, viranomaisille ja hänen terveyttään hoitavalle lääkärille ja hoitajille. Ei muille. Hänen terveydellinen tilanne on vakava ja se saa riittää julkiseksi tiedoksi.

Kuitenkin äijä on itse tuonut vaimonsa terveysasiat julkisuuteen.

Vierailija
1558/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012304441.html

Huonoja uutisia sen kannalta, että Inga olisi turvassa ja  ilmoittanut poliisille.

Keskittyykö tutkint kiinteistöön ja autoon?

Vierailija
1559/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Timo vaivaudu selvittämään edes oikeita termejä, "tutkintajohtajan juttusilla" vs. tutkinnanjohtajan (rikostahan tosin ei epäillä, miehen kertoman mukaan < https://poliisi.fi/rikoksen-tutkinta >).

Kirjoittiko tosiaan, että kävi tutkinnanjohtajan juttusilla? Sehän tarkoittaisi, että asiaa tutkitaan rikoksena eikä kyseessä ole enää kadonneen etsintä.

Onhan se outoa joo jos tutkinnanjohtajan juttusilla käy. 

Ihmettelen et millä asemalla on käynyt kun ainakaan Savonlinnassa tai Imatralla asema ei auki ole edes ajanvarauksella maanantaisin. 

Joutsenon asema on tos matkalla jos Imatralle menee . Ja ne bussit suoraan satamaan ja laivaan . 

Poliisiasemaa tarkoitan. Kun Timo väittää eilen käyneensä tutkintajohtajan juttusilla niin missä se on käynyt. Itä-Suomen poliisilaitos vastaa tästä tapauksesta niin olettaisin et Savonlinnassa olisi käytävä. Mut se on ainakin kiinni maanantaisin. Luulis et puhelinsoitto tutkintajohtajallekin olisi riittävä. 

Tuskin nämä tämmöiset menevät mitenkään tavallisten yleisöaikataulujen puitteissa. Luulisi poliisin ihmettelevän aika tavalla tuota julkaisua, jos Timo ei olisi oikeasti missään käynyt.

Vierailija
1560/1924 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo niin omaehtoinen katoaminen on että ei tosikaan. Ja toisin kuin Timo kertoo niin hyvin paljon on erilaisia selvityksiä poliisin toimesta tehty. Poliisi vain kertoo niistä hyvin ympäripyöreästi. Poliisi myös toteaa että voi päättyä vielä onnellisesti. 

Oikeuden toteutuminen on aina onnellinen loppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi