Inga Tahvanaisen katoaminen
Miehen mukaan maksanut ja tulostanut junaliput tämä kadonnut rouva heti, kun mies lähtenyt töihin. Junaliput Punkaharjulta- Imatralle. Kärsii masennuksesta. Tulee mieleen, että onko tarkoituksella halunnut kadota?
Kommentit (3205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Timo nyr lähdössä Viroon vai mistä ihmeestä täällä puhutaan?
Täällä ollaan niin suivaantuneita kun Timo ei ole kertonut MIKSI hän matkustaa Viroon!
Miksi sn pitäisi sinunlaisinne menoistaan kertoa tai kellekkään. Ei miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan niin suivaantuneita kun Timo ei ole kertonut MIKSI hän matkustaa Viroon!
Tuskin ketään kiinnostaa hänen selityksensä. Mutta toki on todella omituinen ajankohta poistua maasta. Todennäköisesti vielä omalla autolla.
Vierailija kirjoitti:
Leikitään et se mies on tehnyt autolla naisen hakemisen kauppa asema kotimatka . Ja mihin hän piilottaisi hänet noin ensin . Kellari mökki vintti pakastin vesistö. Maahan.
Sinä saatan moukka leikit tämmösillä asioilla !!! Puhu minkä varmasti tiedät . 👹👹👹👹👹👹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen vahvasti että Inga ei ole poistunut Punkaharjulta ollenkaan, ikävä kyllä. Aikamoinen houdini saa olla nykyään jos ei mihinkään kameraan jää. Asemat kyllä on nykyään tykitetty kameroilla ihan nykytilanteen vuoksi.
Sitä en osaa sanoa mitä kaupan jälkeen on käynyt.
Minä epäilen myös, että Punkaharjulta löytyy. Jostain metsästä uskoisin.
Puhu kun varmaksi tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tämä selviää jotenkin . Ruumiskoira haistaa kuolleen hajun jopa vedestä .
Tontille nuuhkimaan ja auto kanssa. Ingasta ei ole havaintoja S-market on jälkeen.
Onhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikitään et se mies on tehnyt autolla naisen hakemisen kauppa asema kotimatka . Ja mihin hän piilottaisi hänet noin ensin . Kellari mökki vintti pakastin vesistö. Maahan.
Sinä saatan moukka leikit tämmösillä asioilla !!! Puhu minkä varmasti tiedät . 👹👹👹👹👹👹
Jaahas. Taisi osia arkaan paikkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ketään kiinnostaa hänen selityksensä. Mutta toki on todella omituinen ajankohta poistua maasta. Todennäköisesti vielä omalla autolla.
Eihän sitä tiedä vaikka siideritölli ja viinirypälerasia löytyisi Tallinnan terminaalista kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen vahvasti että Inga ei ole poistunut Punkaharjulta ollenkaan, ikävä kyllä. Aikamoinen houdini saa olla nykyään jos ei mihinkään kameraan jää. Asemat kyllä on nykyään tykitetty kameroilla ihan nykytilanteen vuoksi.
Eikös se ukkokin ole suoraan vihjaillut että on hukuttautunut Venäjälle laskevaan jokeen? Hänkö tietää varmasti? Miksei ole siellä poliisien kanssa etsimässä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tämä selviää jotenkin . Ruumiskoira haistaa kuolleen hajun jopa vedestä .
Tontille nuuhkimaan ja auto kanssa. Ingasta ei ole havaintoja S-market on jälkeen.
Onhan.
Missä? Kerro. Koska ei ole. Poliisi ei ole vahvistanut mitään. Kahvilanpitäjän video on Timon kertomaa. Ja sekin muuttui lopuksi niin että video katkeaa kriittisessä kohdassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intercity junien lisäksi liikkuu paikallisjunia ja busseja .
Juu ja kukaan ei paikallisjunassa tai bussissa muista nähneensä. Anna mun kaikki kestää. 20.9 klo 19.00 jälkeen on ollut tästä naisesta henki pihalla ja se on varma.
Todista tämä varma tietosi. Älä puhu paskaa. Todista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ruumis koira nuuhkinut auton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ukkokin ole suoraan vihjaillut että on hukuttautunut Venäjälle laskevaan jokeen? Hänkö tietää varmasti? Miksei ole siellä poliisien kanssa etsimässä sitten?
Poliisille pitää antaa työrauha. Onneksi ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja kukaan ei paikallisjunassa tai bussissa muista nähneensä. Anna mun kaikki kestää. 20.9 klo 19.00 jälkeen on ollut tästä naisesta henki pihalla ja se on varma.
Eikös hän ole aiemminkin yrittänyt itsemurhaa menemällä metsään? Ja googlella hakenut tietoja hukuttautumisesta.
Erikoista tuossa on se että puoliso kertoi kiskobussissa matkustajan nähneen hänet mutta sekin ilmoitus oli vesiperä, kuten myös parikkalan kamera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ruumis koira nuuhkinut auton?
Itse antaisin kyllä nuuhkasta ja pääsisin näin pois eppäilyksien varjon alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minullakin käynyt valitettavasti mielessä. Kuten sekin, että mies on ottanut häneltä pois sen puhelimen ja kortit. Koska hän on jo aiemmin koettanut lähteä.
Toisaalta voisi olla niinkin, että somehälyn tyyli on seurausta siitä, että on menettänyt kontrollin ja haluaa saada sen takaisin.
Olen itse eronnut ahdistavasta miehestä, jota myös pelkäsin. Hän pisti erotessa älämölön ja lokakampanjan pystyyn. Kun kehtasin lähteä.Kammottavaa. Voimia paljon myös sinulle. Mua niin säälittää tämä Inga et hänen kaikki asiat on riepoteltu koko maailmalle. Surulliseksi tulee tuosta mentaliteetista et kaikki sun jutut on meidän juttuja jotka saan jakaa koko maailmalle. Todella surullista. Jos Inga on vielä jossain niin halauksen kyllä lähetän.
Ei ole kaikkea riepoteltu. Mies nimenomaan totesi ettei kuulu kellekään vaimon terveysasiat.
Riepoteltuaan itse niitä julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun on vaihdevuodet joutuu myös itse kokemaan ne hiki valuu jutut ja pysähtyy kesken kävelyn kun olo on kauhea ja luulee että on kuumetta 40 astetta kun on päällä kuuma aalto ja kylmä. Siihen ei auta maamme laulukaan . Korvaus hoito.
Väärä ketju. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö joku näkijäkavereista ollut tämän nähnyt 🙄
Kai havaintoja olisi, jos olisi liikkunut ylipäätään missään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän ole aiemminkin yrittänyt itsemurhaa menemällä metsään? Ja googlella hakenut tietoja hukuttautumisesta.
Erikoista tuossa on se että puoliso kertoi kiskobussissa matkustajan nähneen hänet mutta sekin ilmoitus oli vesiperä, kuten myös parikkalan kamera.
Timo on nämä kertonut joten en paljon painoarvoa antaisi.
Eiköhän tuo vaan pohdiskele uutta dramaattista käsikirjoitusta taas. Kuinka saisi huomion takaisin itseensä.