HS: PS:n Mäkelä jyrähtää: Vornasen ammuskelussa kukaan ei kuollut tai loukkaantunut
Kommentit (457)
Jyrähtää 😂🤣😅. Lähinnä ynisee ja ulisee.
Ketä persua Mäkelä puolustelee maanantaina? Melkoisen esimerkkitapauksen antoi perussuomalaiset tähän väliin.
Mäkelällä on härän voimat ja lapsen ÄO
Onko vauvalaiset kunnossa? Persuilla on ollut varmaan villi vkl kun puolueen johto näyttää vihreetä valoa käsittämätömälle sikailulle
Vierailija kirjoitti:
Jyrähtää 😂🤣😅. Lähinnä ynisee ja ulisee.
mä-mä-mä-Mäkelä jy-jy-jy-jyrähtää
Mäkelä vaikuttaa tyypiltä, joka on ollut pinnasängyssä vielä 6-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Mäkelällä on härän voimat ja lapsen ÄO
Älä pilkkaa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mäkelä vaikuttaa tyypiltä, joka on ollut pinnasängyssä vielä 6-vuotiaana.
Mun mielestä se vaikuttaa tyypiltä joka nukkuu vieläkin pinnasängyssä
Mäkelä ja muut persut siunaa Naantalin tilanteen nyt vissii?
Eduskuntalossa lasketaan reikiä seinistä viikonlopun jäljiltä. Kiitos Mestari.
Se olis viikonloppu edessä! Myös persuilla...
Kannattaa pysyä kaukana ihkusta.
Niin että perinteinen, "mainehaittaa kärsitty ja kun kukaan ei kuollut tai loukkantunut" niin asia ok. Ei hyvää päivää.
Kehtaan väittää että Mäkelä tietää mitä riskejä liittyy siihen, että heilutaan aseen kanssa ja vielä alkoholin alaisena. Riskit kasvavat eli sen todennäköisyys että johonkin olisi sattunut. Ja koska Vornanen ei ole mikään tavan pulliainen vaan poliitikko tällaisesta toiminnasta erottaminen olisi vähintään perusteltua. Mikä on suomalaisen yhteiskunnan moraalinen perusta, jos henkeen kohdistuvasta uhkasta ei poliitikkoa eroteta?
Toisena väitän, että aiheen vesittäminen on Mäkelältä taktinen veto. Kun aseella heilumista vesitetään "kännissä ja läpällä, ei kenekään sattunut ja on kärsitty jo mainehaittaa", saadaan koeteltua overtonin ikkunan paikkaa. Ja ps on tätä overtonin ikkunaa pyrkinyt ahkerasti siirtämään itselleen suotuisaan kohtaan.
Jos nyt vähän kännissä ammuskelee eikä edes osunut ...
Vierailija kirjoitti:
Viikonlopun menovinkit!
1. Hanki ase
2. Vedä kännit
3. Tappele 18v tyttöjen huomiosta kun vaimo on kotona
4. Ammuskele yöllä, mutta älä osu ihmisiin
Nämä eväät akkuja lataavaan viikonloppuun tarjoaa perusSuomalaiset.
🎶 On perusViikonloppu eessä taas! 🎶
Up