Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaginapierut!

Vierailija
30.05.2007 |

Onko tämä yleinen ongelma että doggy-style asennossa menee koko ajan ilmaa emättimeen ja sitten törähtää aina märkiä plörähdyksiä työntöjen välissä? Itseäni jotenkin nolottaa tuo asia. :/ Menee kokonaan vibat niistä äänistä...

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nolostu! Nuo ovat ihan normaaleja juttuja, EIVÄTKÄ TOSIAAN JOHDU VAGINAN LÖYSYYDESTÄ! Itsellä on niin kireät paikat että olen joskus siitä saanut kuulla (siis että oisin liian piukka), mutta silti jos penis otetaan pois työtöjen välissä niin ilmaan jää vaginaan.

Vierailija
22/48 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin väljyydestä ja tiukkuudesta sun muista fysiikan laeista en tiedä sen enmpää mitä nyt olen fysiikkaa 10 ov yliopistolla lukenut...

mutta käytännössä kyllä mua ne ilmaryöpsähtelyt vaivasi eniten ennen synnytyksiä, joten kaippa ne paikat sitten tiukemmaksi kävi synnytysten myötä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla pörinä on oikeasti yleisempää. Eikä miehen koolla ole siinä paljoakaan merkitystä. Takaapäin ilmaa pääsee sisään helpommin mutta työntökulmakin vaikuttaa asiaan :)

paksukaluinen M36

Vierailija
24/48 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin tästä ilmiöstä esikoisen syntymän jälkeen muutaman vuoden. Sitten tokaa alkaessani odottaa hankin geishakuulat joita käytin säännöllisesti. Sen jälkeen ovat pörinät vähentyneet, ja melkein loppuneet.

Vierailija
25/48 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintonen teoria toi, että ainoastaan väljään kertyy ilmaa " onkaloihin" , josta se sitten pois kulkeutuu...

Miten sitten selität sen, että ainakin omalla kohdallani ennen lapseni syntymää sisääni kerty paljon useammin ilmaa, kuin nyt synnytyksen jälkeen?

Vierailija
26/48 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannettasi, mutta kyllä nuo vaimoni pörähtelyt lisääntyivät huomattavasti synnytyksen jälkeen. Ja se ei johdu pillun tiukkenemisesta, koska se on väljempi kuin aiemmin, sekä suuaukolta että sisältä. Mistä muusta se sitten voisi johtua kuin väljemmästä pillusta? Luulisin tietäväni mistä puhun, kun pillu ei ole 8 vuoteen juurikaan pöristellyt...

Vierailija
27/48 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites esim ihan kaikenmaailman venttiilit tai esim ilmapallon suukin, nehän päästää ääntä vain ollesaan äärimmäisen " tiukassa ja ahtaassa" asennossa. ei se mikään hehtaarilevyinen ilmastointiputki pörähtele vaikka sinne mitä huutelisi ;)

Vierailija
28/48 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdassa 4. Synnyttämättömän naisen emätin on normaalitilassa supussa. Se ei ole mikään onkalo. Lähellä orgasmia, orgasmissa ja kiihottuneena emätin supistelee, jolloin ilmaa pääsee helpommin sisään. Tiukasti penistä myötäilevään emättimeen ei ilma pääse niin helposti, mutta lihasten " eläminen" muuttaa tilannetta. Vertauksesi ovat varsin ontuvia.

Vierailija:

mites esim ihan kaikenmaailman venttiilit tai esim ilmapallon suukin, nehän päästää ääntä vain ollesaan äärimmäisen " tiukassa ja ahtaassa" asennossa. ei se mikään hehtaarilevyinen ilmastointiputki pörähtele vaikka sinne mitä huutelisi ;)

Vierailija
29/48 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiöt ovat pärähdys ja vastaavasti sihahdus. Koko matkalta väljä sihahtaa. Vain sisäpuolelta väljä pärähtää. Koko matkalta tiukka voi joskus harvoin pärähtää kimakasti.

Vierailija:

Tiukasta reiästä pörähtää, esim. peräaukosta ja emättimestä. Löysästä ilma vaan tuhahtaa.

Vierailija
30/48 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on pörissy ennen ja jälkeen lapsien - ja vain miehen takaapäin kunnolla jyystäessä (sisään ulos edestakas). menkääs nyt äijät vertailemaan niitä kalujanne vaihteeksi.

Vierailija
31/48 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akalla ei pörissyt ennen synnytystä juuri lainkaan. Itse asiassa ämmien mielipiteet ei edes kiinnosta. Niiden mielestä pörinää on ollut aina, jos ennen lapsia pörähti joka viidennellä panolla ja nykyisin joka panolla. Logiikkahan on selvä kuin mikä.

Vierailija
32/48 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta synnytyksen jälkeen minulla on helpompi olla. en sitten tiedä mitä se väljyys pörähtelyihin vaikuttaa kun niitä on aina tullut, mutta ennen synnytystä ilma jäi sinne sisään monesti niin että teki kipeää. Nyt on mukavampaa kun se tulee helpommin ulos :)

Tosin mulla on aina tullut ilma ulos useimmiten ilman ääniä, vain harvoin pörisee mennessään eli puuttuu vissiin ääniefektit mun pillusta :)

Vierailija
33/48 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta ja kaik hyvin!

Vierailija
34/48 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken naisten sukuelimistä ;)

Vierailija
35/48 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei isoja ja väljiä pilluja oo olemassakaan, se on vaan pienikullisten miesten

propakandaa

Vierailija
36/48 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pienempi vehje, sitä helpommin menee ilmaa sisään, ja johan pörisee.

isokaluisten kanssa vastaava ilmiö on hyvin harvinaista.

Vierailija
37/48 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehtaaripillussa samalla tavoin, kuin keskikokoinen normaalissa, tiukassa pillussa.

Vierailija:

mitä pienempi vehje, sitä helpommin menee ilmaa sisään, ja johan pörisee.

isokaluisten kanssa vastaava ilmiö on hyvin harvinaista.

Vierailija
38/48 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan minulla iso kalu ei ole koskaan pörähdellyt. pikkumuna aiheuttaa ääntelyä, kaiken muun ikävän lomassa.

Vierailija
39/48 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysä pillusi vaatii paksun mulkun, normaalipaksuinen aiheuttaa pörähtelyä.

Vierailija:

ainakaan minulla iso kalu ei ole koskaan pörähdellyt. pikkumuna aiheuttaa ääntelyä, kaiken muun ikävän lomassa.

Vierailija
40/48 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen vehkeen kanssa varmasti pörähtelee enmpi, sillä pieni lipasahtelee helpommin ulos ja sisään jolloin ilmaa menee pimppiin. Siis takaapäin puuhaillessa. Tämän ovat monet naiset todenneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme