Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies iskee riidellessä "vyön alle"

Vierailija
24.09.2026 |

Selkeästi tarkoitus on satuttaa mahdollisimman paljon ja pistää "piste" tai sanoa "viimeinen sana". Tulee yleensä lisäksi viiden sentin päähän naamastani ihan kuin vahvistaakseen vaikutusta. Minulla lamaantuu kroppa näissä tilanteissa, vaikka suun tekisi mieli jatkaa. 

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa ikävältä :(

Miten ajattelit nyt toimia? Onko teillä vakaa suhde, peräti avioliitto? Suostuisiko mies lukemaan kirjan riitelystä tai lähtemään terapiaan? Olisiko sinulla voimia hyvällä hetkellä jutella riitelytavoistanne?

Tuon kyllä esille aina tilanteen rauhoittuessa, että tämä ei ole ok. Vähän puolustelee sitä sillä, että ei hän tiedä muita tapoja ja "joskus kuppi vaan menee nurin kokonaan". Ap

Olisiko hänellä esim halkoja joita hän voisi mennä hakkaamaan? Kun mies syntyy sillä on k*rpä ja nyrkit. Tunteista mariseminen on miehille huono tapa poistaa sitä harmistusta, se vaatii fyysistä toimintaan. 

muistathan että kommentoit sellaisia miehiä joista sinulla on kokemusta (muunlaisistahan et voisi tietääkään) joten ne valintaperusteet...

Kun minua v*tuttaa niin, että veri ei kierrä, haluan puhua jostain ihan muusta. Ei siksi, että tunteet hävettäisivät. Eikä siksi, että en tuntisi. Riidallekin pitää antaa oma tilansa ja aikansa, eikä alkaa nillittämään kun silmälläkin näkee ettei toinen ole kovin vastaanottaminen, eli riitelemäänkin pitää opetella yhdessä.

Mikä on se suurin sytytin, josta riita yleensä alkaa? Tämän kun oppii tunnustamaan, oppii myös riitelemään rakentavasti. 

JOS haluaa. Jos ei halua, ei opi 

Vierailija
82/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi että on niin ruma ettei kukaan muu huolisi.

Sanoi myös että on niim huono seksissä ettei saa ketäänntyydyksi.

Kertoi myös on niin tyhmä ettei kukaan voi hänen kanssaan jutella järkeviä.

Loppuun sanoo että silti olen hänen kanssaan.

sano sille-- Noinko vähän sit tuollainen huipputyyppi kunnioittaa itseään ja tyytyy tällaisenn paskakasaan  kun saisi huipuja jotka jonossa-   sano sille, että  näyttääääää maailmalle minkä voi saa, että kaikk on  äimänkäkenä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mutta ei oo sulla  mitään itsekunnioitusta kanssa- jalkorätti ja halventavia puheita  hän tehostaa uhkaelekielellä.

ja säää vaan mölliakka  käyt kuumana ja oot ton räkärättinä vuoteessakin- vai.    menkää erilleen. sää oot nössö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa ikävältä :(

Miten ajattelit nyt toimia? Onko teillä vakaa suhde, peräti avioliitto? Suostuisiko mies lukemaan kirjan riitelystä tai lähtemään terapiaan? Olisiko sinulla voimia hyvällä hetkellä jutella riitelytavoistanne?

Tuon kyllä esille aina tilanteen rauhoittuessa, että tämä ei ole ok. Vähän puolustelee sitä sillä, että ei hän tiedä muita tapoja ja "joskus kuppi vaan menee nurin kokonaan". Ap

Olisiko hänellä esim halkoja joita hän voisi mennä hakkaamaan? Kun mies syntyy sillä on k*rpä ja nyrkit. Tunteista mariseminen on miehille huono tapa poistaa sitä harmistusta, se vaatii fyysistä toimintaan. 

muistathan että kommentoit sellaisia miehiä joista sinulla on kokemusta (muunlaisistahan et voisi tietääkään) joten ne valintaperusteet...

Kun minua v*tuttaa niin, että veri ei kierrä, haluan puhua jostain ihan muusta. Ei siksi, että tunteet hävettäisivät. Eikä siksi, että en tuntisi. Riidallekin pitää antaa oma tilansa ja aikansa, eikä alkaa nillittämään kun silmälläkin näkee ettei toinen ole kovin vastaanottaminen, eli riitelemäänkin pitää opetella yhdessä.

Mikä on se suurin sytytin, josta riita yleensä alkaa? Tämän kun oppii tunnustamaan, oppii myös riitelemään rakentavasti. 

JOS haluaa. Jos ei halua, ei opi 

Jos toinen ei ole valmis ”sinun” eteen sitä duunia tekemään, ”sinä” et kiinnosta häntä tarpeeksi. 

Vierailija
84/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet väkivaltaisen jännämiehen kanssa. Onko silla paljon rahaa ja iso muna että haluat olla tuollaisen miehen kanssa.

Sulle ei ikinä tule löytymään yhtään ketään tuolla typerällä asenteella. Ja aina nuo samat katkerat ja kuluneet jutut vuodesta toiseen tällä palstalla paljastaa sut. Kukaan nainen ei halua mitään inisevää, mahakasta, valittavaa Allua, jolla on velkaa vähän sinne ja tänne. Ellet kehitysvammaista sitten huoli. 

Itse tekisin itsestäni huoli-ilmoituksen jos notkuisin täällä vuodesta toimeen ja tunnistaisin jokaisesta ketjusta jonkun Allun.  

Saattaa olla kuukausia etten käytä koko paljastaa, ja aina kun tänne erehtyy keskustelemaan, niin sama nillitys jännämiehistä, ja kun ei kilttimiehet kelpaa. Kaikki Allun täällä tunnistaa, joten sun huoli-ilmoitus ehdotus menee aivan hukkaan. 
Tämä Allu on terrorisoinut näitä keskusteluja jo vuosia. 

Ei sinun minulle tarvitse omia heikkouksia puolustella. 

Kommentoin vain tätä keskustelua ja sen toistuvaa dynamiikkaa. Jos haluat keskustella itse asiasta, keskustellaan siitä. Mutta siihenhän et taida kyetä, kun olet yksi näistä palsta hulluista, jonka tarkoituksena on vain ulista tällä palstalla? Siksi tänne kannattaa enää harvoin edes kirjoittaa, kun useat alkaneet omaksua tämän Allun tavoille. Senkin kerran, kun tänne joku jotain mielenkiintoista parisuhteesta jaksaa rustata, että voisi myös itse lyödä lusikan soppaan, ja oikeasti keskustella, niin sinunlaiset ulisijat tulee aina kettuilemaan. 

Älä jaksa olla lapsellinen. 

Vierailija
85/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Hyvässä liitossa puolisoa kunnioittaa myös riidellessä, ja muu kuin hyvä liitto on ajanhukkaa. Vyön alle iskeminen on vain henkistä väkivaltaa. Mikään ei muutu niin  kauan kuin tyydyt murusiin.

Mutta muistakaa! Nalkuttaminen EI ole henkistä väkivaltaa. 

Vierailija
86/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista suututtaa kun mies käyttää samoja "aseita" kuin nainen itse. Voi voi.

Tunteet, miesten pitäisi nyt viimein oppia jauhamaan niistä. Koska jos mies ei tunteistaan puhu, niitä on pakko olla miehen sisällä patoutuneena kuin norovirus-potilaalla, joka ei löydä vessaa. Sitten vain miehetkin jauhamaan loputtomasti miten kaikki tuntuu aina väärältä ja itkemään.

Tunteensa näyttävä mies saa naisilta vain sääliä. Eikä hyvällä tavalla. Vaan sillä "Vttu toi on säälittävä" -tavalla

Eivät naiset edes halua miehistä itkeviä ja tunteista jankkaavia aikuisvauvoja. Nainen haluaa nähdä miehen polvillaan vain, jos tällä on sormus. Oikeasti tunteista puhuminen tarkoittaa, että miehen pitää kuunnella naisen tunnetta. Ja tässä piilee oleellisin sääntö, kun joku puhuu tunteistaan, niitä pitää myötäillä. Suurin loukkaus on esittää ratkaisuehdotus.

Juuri näin. Tunteista puhuminen tarkoittaa aina sitä, että miehen pitää puhua naisen tunteista. Naisen haluamalla tavalla. Naisen haluamaan ajankohtaan.

Nainen haluaa orjan ja palvelijan, ei tasa-arvoista puolisoa

Parisuhde nähdään edelleen hyvin vahvasti naisen lasien läpi katsottuna. 

Ihmissuhde- ja hyvinvointisisällöt – podcastit, naistenlehdet, self-help-kirjat ja terapiavaikuttajat – suuntaavat markkinointinsa ja kielenkäyttönsä usein vahvemmin naisyleisölle, koska naiset ylikouluttautuvat myös parisuhteisiin. 

Naisten itseinholla tehdään triljoonia. 

Vierailija
87/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Hyvässä liitossa puolisoa kunnioittaa myös riidellessä, ja muu kuin hyvä liitto on ajanhukkaa. Vyön alle iskeminen on vain henkistä väkivaltaa. Mikään ei muutu niin  kauan kuin tyydyt murusiin.

Eikä itkeminen. 

Vierailija
88/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin niin tottunut vastaavaan, että minä hiljenin täysin kun mies meuhkasi ja solvasi. Koskaan ne riidat eivät saaneet päätöstä vaan jäivät aina kytemään seuraavaan kertaan niiden edellisten ja nykyisten lisäksi, koska mies hiljensi minut huutamalla eikä asiasta enää keskusteltu. Kun sitten lopulta joskus uskaltauduin erota koska mies blokkasi liikkumiseni työntämällä rintakehällään minut sohvan pohjalle, mies alkoi kostamaan, vainosi ja haukkui minua kaikille h.oraksi ja hulluksi ja elätiksi, vaikka koskaan meillä ei ollut edes yhteisiä rahoja avioliitosta huolimatta. Edelleen moni yhteinen kaverimme olettaa, että minä olin se suhteen lokki ja napisija.

Kun löysin uuden rakkauden, olin todella hämmästynyt miten antoisia riidat oli, koska niidtä keskusteltiin pöydän ääressä normaalilla äänen painolla!

Vierailija
89/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteet, miesten pitäisi nyt viimein oppia jauhamaan niistä. Koska jos mies ei tunteistaan puhu, niitä on pakko olla miehen sisällä patoutuneena kuin norovirus-potilaalla, joka ei löydä vessaa. Sitten vain miehetkin jauhamaan loputtomasti miten kaikki tuntuu aina väärältä ja itkemään.

Tunteensa näyttävä mies saa naisilta vain sääliä. Eikä hyvällä tavalla. Vaan sillä "Vttu toi on säälittävä" -tavalla

Eivät naiset edes halua miehistä itkeviä ja tunteista jankkaavia aikuisvauvoja. Nainen haluaa nähdä miehen polvillaan vain, jos tällä on sormus. Oikeasti tunteista puhuminen tarkoittaa, että miehen pitää kuunnella naisen tunnetta. Ja tässä piilee oleellisin sääntö, kun joku puhuu tunteistaan, niitä pitää myötäillä. Suurin loukkaus on esittää ratkaisuehdotus.

Juuri näin. Tunteista puhuminen tarkoittaa aina sitä, että miehen pitää puhua naisen tunteista. Naisen haluamalla tavalla. Naisen haluamaan ajankohtaan.

Ihmissuhde- ja hyvinvointisisällöt – podcastit, naistenlehdet, self-help-kirjat ja terapiavaikuttajat – suuntaavat markkinointinsa ja kielenkäyttönsä usein vahvemmin naisyleisölle, koska naiset ylikouluttautuvat myös parisuhteisiin. 

Suomeksi: Koska trendilässytys uppoaa naisiin ja rahaa tulee. 

90/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet väkivaltaisen jännämiehen kanssa. Onko silla paljon rahaa ja iso muna että haluat olla tuollaisen miehen kanssa.

Sulle ei ikinä tule löytymään yhtään ketään tuolla typerällä asenteella. Ja aina nuo samat katkerat ja kuluneet jutut vuodesta toiseen tällä palstalla paljastaa sut. Kukaan nainen ei halua mitään inisevää, mahakasta, valittavaa Allua, jolla on velkaa vähän sinne ja tänne. Ellet kehitysvammaista sitten huoli. 

Itse tekisin itsestäni huoli-ilmoituksen jos notkuisin täällä vuodesta toimeen ja tunnistaisin jokaisesta ketjusta jonkun Allun.  

Saattaa olla kuukausia etten käytä koko paljastaa, ja aina kun tänne erehtyy keskustelemaan, niin sama nillitys jännämiehistä, ja kun ei kilttimiehet kelpaa. Kaikki Allun täällä tunnistaa, joten sun huoli-ilmoitus ehdotus menee aivan hukkaan. 

"Allu" on viettänyt hiljaiseloa, alkaen toukokuusta 2026 hieman sen jälkeen kun joku muistutti hänen oikean nimensä (A******* E********) tulleen esille keskusteluiden kuluessa vuosien varrella. Sitä ennen oli päivittäin useita alluketjuja joissa hän toisteli samaa uudelleen ja uudelleen. 

Jos hän osallistuu keskusteluihin edelleen täällä niin on muuttanut keskustelutyyliään varsin paljon.

Silti tuntuu, että ilmeisesti useampi omaksunut näitä ”Allumaisia” tapoja. Jatkuvasti täällä ulistaan siis ihan joka ketjussa, ”miksi et huolinut kilttimiestä?” Aivan kuin niillä kilteillä miehillä lukisi otsalla ”olen kiltti mies” ja sillä vähemmän kiltillä sitten vastaavasti lukee näiden hullujen mielestä, ”olen paha poika” :D 

Nuo havaisemasi viestit ovat trollausta, jota harrastaa pieni mutta äänekäs joukko. Ovat sadisteja eli saavat seksuaalista tyydytystä siitä että onnistuvat jotakuta satuttamaan. Ohita viestit niitä kommentoimatta ja myös alanuolta painamatta. Ilmoita asiattomiksi jos siltä tuntuu mutta älä anna trollille yhtään sen kerjäämää huomiota ja tyydytystä.

M60+

Vierailija
91/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nalkutus on usein kuulematta jätettyä puhetta. Kuuntele ja reagoi ja katso loppuuko se. Ellei, nalkuttaja tosiaan nauttii nalkutuksesta. Onhan niitä kaikenlaisia luonnevikaisiakin, ei sellaisten kanssa kannata elämäänsä hukata.

Hyvässä suhteessa toista nostaa ylöspäin, ei paina alaspäin. 

Vierailija
92/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin niin tottunut vastaavaan, että minä hiljenin täysin kun mies meuhkasi ja solvasi. Koskaan ne riidat eivät saaneet päätöstä vaan jäivät aina kytemään seuraavaan kertaan niiden edellisten ja nykyisten lisäksi, koska mies hiljensi minut huutamalla eikä asiasta enää keskusteltu. Kun sitten lopulta joskus uskaltauduin erota koska mies blokkasi liikkumiseni työntämällä rintakehällään minut sohvan pohjalle, mies alkoi kostamaan, vainosi ja haukkui minua kaikille h.oraksi ja hulluksi ja elätiksi, vaikka koskaan meillä ei ollut edes yhteisiä rahoja avioliitosta huolimatta. Edelleen moni yhteinen kaverimme olettaa, että minä olin se suhteen lokki ja napisija.

Kun löysin uuden rakkauden, olin todella hämmästynyt miten antoisia riidat oli, koska niidtä keskusteltiin pöydän ääressä normaalilla äänen painolla!

Niin, löysit kissan. 

Vierailija
93/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, löysit kissan. 

Mitä ihmettä tällä palstalla taas tapahtuu? 

Vierailija
94/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi blokkasit tinderissä kaikki hyvät kiltti miehet

Tavattiin jo kauan ennen tinderiä.

Ihmettelen vain tätä puolison tapaa riidellä. Ennen ei myöskään ole kroppa lamaantunut tällä tavalla, vaikka tilanne ei kuitenkaan uusi, koska on tuollainen tapa riidellä. Ap

Mies tekee noin, koska sinä suostut siihen!

Kuten joku jo sanoi, lopeta riitely ja tuo käytösmalli poistuu. Opettele keskustelemaan ja ilmoittamaan miehelle, että tuollaista puhetta en hyväksy, tuo ei kuulu riitelyyn,

Olet mahdollistanut miehelle tuollaisen riitelyn, on kokonaan omissa käsissäsi se lopettaa.

Ihanan naiivi ajatus. Vaan tosielämässä ei mene näin. Toisen riitelytapaan ei mitenkään pysty vaikuttamaan.

Mikään ei oikeuta tuota heppua käyttäytymään noin.  olkoon akkansa mikä vaan-  hänen mielestään.   kaikki mitä akkansa sanoo on vääääärin ja    oikeuttaa oikein ukon ala-arvoisen  käytöksen-   kato ku säääää ooot tollanen- mun on pakko panna suaaa  ruotuun- turpas kii.

just noin vaikka linnunlauluin akka esittäisi huonovointisuuttaa- epäkohtia jne hätäänsä.

psykiatritkin tuottaa kuoleman puolisolleen- vaikka pitäis olla  kaikki työkalut työstää epäkohtia.

Vierailija
95/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on riidasta, silloin tuleekin iskeä toisen heikkoihin kohtiin. Jos opettelisit keskustelemaan, ei tuollaista tilannetta tulisi.

Kieltäydy riitelemästä, parisuhteesi muuttuu samantien eikä mies tule nenäsi eteen huutamaan.

Riidan tarkoitus ei IKINÄ ole satuttaa toista verbaalisesti tai fyysisesti!!!!!

Sinulla ehkä. Monella muulla on.

Vierailija
96/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen ei oikeasti kestäisi sellaista kuuluisaa ”tunteistaan puhuvaa miestä”, sillä se tarkoittaisi ettet ikinä saisi suunvuoroa. 

Vierailija
97/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Allu" on viettänyt hiljaiseloa, alkaen toukokuusta 2026 hieman sen jälkeen kun joku muistutti hänen oikean nimensä (A******* E********) tulleen esille keskusteluiden kuluessa vuosien varrella. Sitä ennen oli päivittäin useita alluketjuja joissa hän toisteli samaa uudelleen ja uudelleen. 

Jos hän osallistuu keskusteluihin edelleen täällä niin on muuttanut keskustelutyyliään varsin paljon.

Silti tuntuu, että ilmeisesti useampi omaksunut näitä ”Allumaisia” tapoja. Jatkuvasti täällä ulistaan siis ihan joka ketjussa, ”miksi et huolinut kilttimiestä?” Aivan kuin niillä kilteillä miehillä lukisi otsalla ”olen kiltti mies” ja sillä vähemmän kiltillä sitten vastaavasti lukee näiden hullujen mielestä, ”olen paha poika” :D 

Hih hih hih, te trollien ruokkijat olette tämän palstan syöpä.

Vierailija
98/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, löysit kissan. 

Mitä ihmettä tällä palstalla taas tapahtuu? 

Työttömät menopaussi-ikäiset naiset unettoman yön jälkeen koneella. 

Vierailija
99/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lyhyt matka enää lyömiseen kun noin uhkaava nyt jo." 

Nämä on kyllä kummallisia "tietäjiä" . Tässäkään ei ilmeisesti ole mikään uusi suhde kyseessä. Eikä ole edennyt lyömiseen. Sama kokemus itsellä, ei ole pahentunut fyysiseen väkivaltaan, vaikka palstalla kaikki niin "tietää". Jätit mainitsematta ruumispussin?

Olisi järkevämpää keskustella ja neuvoa asiallisesti.

Vierailija
100/116 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeksi: Koska trendilässytys uppoaa naisiin ja rahaa tulee. 

Naisten itseinholla tehdään triljoonia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme