Mies iskee riidellessä "vyön alle"
Selkeästi tarkoitus on satuttaa mahdollisimman paljon ja pistää "piste" tai sanoa "viimeinen sana". Tulee yleensä lisäksi viiden sentin päähän naamastani ihan kuin vahvistaakseen vaikutusta. Minulla lamaantuu kroppa näissä tilanteissa, vaikka suun tekisi mieli jatkaa.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Sitä maallikkona ajattelee, että josriitelyssä tavoite on voittaa ja nöyryyttää niin eikös se kerro aika paljon siitä minkälainen se kumppani on?
Normaalissa arjessa kun ei ole mitään tuollaista, mutta sitten harvoin kun riidellään kunnolla, niin on kuin toinen ihminen. Ap
Eroa. Miksi jäit. Pariterapeutti tuskin muuttaa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa ikävältä :(
Miten ajattelit nyt toimia? Onko teillä vakaa suhde, peräti avioliitto? Suostuisiko mies lukemaan kirjan riitelystä tai lähtemään terapiaan? Olisiko sinulla voimia hyvällä hetkellä jutella riitelytavoistanne?
Tuon kyllä esille aina tilanteen rauhoittuessa, että tämä ei ole ok. Vähän puolustelee sitä sillä, että ei hän tiedä muita tapoja ja "joskus kuppi vaan menee nurin kokonaan". Ap
Voit heiluttaa huuliasi ihan loputtomiin. Ja seuraavalla kerralla sama toistuu. Kroppasi yrittää jo kertoa sinulle että jo riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi että on niin ruma ettei kukaan muu huolisi.
Sanoi myös että on niim huono seksissä ettei saa ketäänntyydyksi.
Kertoi myös on niin tyhmä ettei kukaan voi hänen kanssaan jutella järkeviä.
Loppuun sanoo että silti olen hänen kanssaan.
Tuommoisen olen jättänyt. Tämä kertoo kunnioituksen puutteesta. Vielä kun vertaa miehiin, jotka aidosti huolehtivat puolisonsa hyvinvoinnista. Ei, ei.
Ensin se on henkistä väkivaltaa ja pian se lyö sinua oikeasti. Omapahan on elämäsi surkimuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä maallikkona ajattelee, että josriitelyssä tavoite on voittaa ja nöyryyttää niin eikös se kerro aika paljon siitä minkälainen se kumppani on?
Normaalissa arjessa kun ei ole mitään tuollaista, mutta sitten harvoin kun riidellään kunnolla, niin on kuin toinen ihminen. Ap
Niin entä sitten? Olet itse virheetön, että voit vaatia toiselta täydellisyyttä? Elämässä joutuu sietämään jonkun verran myös sitä epätäydellisyyttä.
Itse en riitele kenenkään kanssa, näytin naiselle ulko-ovea heti joka eli tällaisesta draamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin entä sitten? Olet itse virheetön, että voit vaatia toiselta täydellisyyttä? Elämässä joutuu sietämään jonkun verran myös sitä epätäydellisyyttä.
Sen epätäydellisyyden ei tarvitse olla pois perusturvallisuudesta. Ap:n pitäisi opetella terveet rajat, mutta eihän niitä enää tuohon suhteeseen ole tulossa. Viskeraalireaktio kertoo, että huonompaan ollaan menty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota logiikkaa noudattamalla pitäisi vain jäädä ja tyytyä väkivaltaiseen suhteeseen, koska "No, kukaan ei ole täydellinen, en minä varsinkaan, ei saa vaatia" 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit nyt toimia? Onko teillä vakaa suhde, peräti avioliitto? Suostuisiko mies lukemaan kirjan riitelystä tai lähtemään terapiaan? Olisiko sinulla voimia hyvällä hetkellä jutella riitelytavoistanne?
Tuon kyllä esille aina tilanteen rauhoittuessa, että tämä ei ole ok. Vähän puolustelee sitä sillä, että ei hän tiedä muita tapoja ja "joskus kuppi vaan menee nurin kokonaan". Ap
Olisiko hänellä esim halkoja joita hän voisi mennä hakkaamaan? Kun mies syntyy sillä on k*rpä ja nyrkit. Tunteista mariseminen on miehille huono tapa poistaa sitä harmistusta, se vaatii fyysistä toimintaan.
mieshän se vain aina haluaa satuttaa ja nöyryyttää-
vai mitä, surkea katkarapu- incel?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä väitin olevani virheetön? Minä riitelen keskustelemalla ongelmasta x miksi ja miten olemme siinä, en naaman edessä sylkemällä miten äitivainaani kuoli minut synnyttäessäni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota logiikkaa noudattamalla pitäisi vain jäädä ja tyytyä väkivaltaiseen suhteeseen, koska "No, kukaan ei ole täydellinen, en minä varsinkaan, ei saa vaatia" 🤣🤣🤣🤣
Älä jaksa olla lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hänellä esim halkoja joita hän voisi mennä hakkaamaan? Kun mies syntyy sillä on k*rpä ja nyrkit. Tunteista mariseminen on miehille huono tapa poistaa sitä harmistusta, se vaatii fyysistä toimintaan.
muistathan että kommentoit sellaisia miehiä joista sinulla on kokemusta (muunlaisistahan et voisi tietääkään) joten ne valintaperusteet...
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet väkivaltaisen jännämiehen kanssa. Onko silla paljon rahaa ja iso muna että haluat olla tuollaisen miehen kanssa.
Miksi kuvittelet että iso on aina hyvä? Se voi olla liiankin iso ja sattuu, ei kiva.
Taas on mies niiin paha, ja nainen silkkaa pyhää henkeä ja hyvyyttä, tuskin edes ihminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä väitin olevani virheetön? Minä riitelen keskustelemalla ongelmasta x miksi ja miten olemme siinä, en naaman edessä sylkemällä miten äitivainaani kuoli minut synnyttäessäni. Ap
mulla reversenä
Mies tekee noin, koska sinä suostut siihen!
Kuten joku jo sanoi, lopeta riitely ja tuo käytösmalli poistuu. Opettele keskustelemaan ja ilmoittamaan miehelle, että tuollaista puhetta en hyväksy, tuo ei kuulu riitelyyn,
Olet mahdollistanut miehelle tuollaisen riitelyn, on kokonaan omissa käsissäsi se lopettaa.