Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 11. ONNEA TOHINA

30.05.2007 |

Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:

♥ Caarina2: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01

♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitetaan 6/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ Kevät76: kolmannen yritys aloitetaan 6/07, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Kirppu-06: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta

♥ kuminauha: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta

♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ Memama: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Minni-äinen: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta

♥ Suan: ensimmäisen yritys aloitettu 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 32

♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/2007, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 29

♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!

♥ kaur@

♥ Aamun_kuiskaus

♥ Autumn78

♥ Allu2006

♥ Tohina

Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:

♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

♥ Oma ja tulevan isukin ikä

♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistin tämän pinon Tohinan plussan kunniaksi!

Tervetuloa kaikki uudet, nyt meitä on jo 37 yrittäjää ja 5 tulevaa mammaa.

Sj85 ja fatmama: Lähettäisittekö puuttuvat tiedot?

Kaskas: Lisäsin sinut mukaan takaisin joukkoomme iloiseen

Eliador: Nyt alan olemaan jo samaa mieltä palsta terroristin arvonimestä =) Meni lähes tunti tonkia kahden viime pinon asiat... *naureksii*

Vierailija
2/64 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan pitäisi alkaa pian täti jos on alkaakseen! On vain ollut niin kiire noiden hävalmisteluiden aikana ettei ole ehtinyt edes miettiä koko asiaa (ette varmaan ole huomannutkaan...) *virn*

Ukkokullalla polttarit tänä viikonloppuna ja joudun lähtemään mökille evakkoon, kun tuo äijä lauma valtaa meidän kodin. : / Mutta lupaan nyt taas käydä täällä naputtelemassa ahkeraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän meille tehdä sitten kokonaan erillinen esittelypino, jotta muutkin vois aloittaa uusia pinoja tarpeen vaatiessa? Ja pysyis tiedot järjestyksessä ja olis helppo päivittää.

Mulle on kyllä oikeestaan ihan sama, kunhan ehdottelen...

Vierailija
4/64 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerää vain aina kyseiseen pinoon tulleet uudet ja poistaa plussanneet + lisää yhden numeron painos kohtaan. Normaalisti menee noin 5-10 min. Sitten se menee hankalaksi jos ei lisää pinoon uusiksi ilmoittautuneita kun saa kahlata noita vanhoja läpi.

Vierailija
5/64 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä taustalla, kun yritys lähtee käyntiin vasta juhannuksen jälkeen. Eli minulla ja miehellä ikää 33v. Ensimmäinen tyttö syntyi heinäkuussa -99 ja toinen tyttö syntyi marraskuussa -01.

Olen ostanut ensimmäistä kertaa elämässäni ovistikkuja ja odotan päästä testailemaan. Tytöt tulivat vähän vahingossa ja heti, joten tämä on varsinaisesti eka kerta kun " teemme" lasta :)

Painoindeksi on 34, joten uskon, että olen täällä pitkään... (vaikka eihän meillä kiire :) )

Onnea plussanneille!!

Vierailija
6/64 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää olin poissa koneelta ja taas oli uutta juttua tullut vaikka kuinka paljon. Jotenkin meni ohi, että missä vaiheessa Tohina oli plussannut, mutta onnea paljon sinne :)

Meillä pelätään tätiä saapuvaksi, mielihalut (eli siis suklaan himo lähinnä) valtavat kuten aina ennen ja vatsaa kipristelee pahaa enteilevällä tavalla. Melkeimpä inhottaa ajatuskin että toinen koskisi saatikka pupuilu, mitkä nekin selviä oireita tädin saapumisesta.Kiertoaikakin voisi hyvin olla semmoinen että tätiä voisi jo pelätä saapuvaksi. Jos tässä kierrossa ei nyt tärppää niin en tiedä miten jatketaan....voi olla että mennään lääkärin pakeille tai sitten otetaan vallan hieman etäisyyttä koko touhuun. Onneksi vain vajaa viikko kesäloman alkuun (tarkasti laskettuna 5 työpäivää) jee....Sit saa hieman levätä ja olla vaan.

Ai niin, meikäläinen muuten hoitoalalla.Sitähän kyseltiin tässä jo jonkin aikaa sitten kylläkin.

Salsa-42 kp 31/35? yk 9

Vierailija
7/64 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... lisäillään seuraavaan pinoon.

Joo se voi auttaa kun ei koko ajan " yrittäisi" vauvaa, niinhän se menee että odottavan aika on pitkä=)

Meillä on kämppä kuin pommin jäljiltä, mutta en vain jakaisi siivota. Tänään on sellainen byjama päällä telkkua katsomaan olo... Kevät väsymys vissiin. =P

Onko muuten moni kuumeilija nähnyt unia vauvoista nyt kuumeilun aikana? Itselläni siirtyy kaikki tosi helpoti päivästä uniin, ja niinpä olen nähnyt niin painajaisia kun kivoja uniakin vauvoista. Yhdess näin että meille tuli poika, katsotaan käykö toteen sitten joskus. *virn*

Rva Saarinen kp 24/29 (pian alkaa odottelu)

Vierailija
8/64 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille. Mukavaa että pääsimme joukkoonne mukaan. Meillä eletään kiireistä aikaa. Olemme molemmat juuri valmistuneet, viikonloppuna on yhdet ylioppilasjuhlat ja viikon päästä juhlitaan omia juhlia.. Kiirettä tosiaan pitää ja vaikka kuinka yrittäisin stressiä välttää niin välillä huomaan olevan ihan hermostunut ja sekaisin...

Täytyy vaan yrittää ottaa rauhallisesti ja antaa asioiden edetä omaan tahtiin.

Vierailija
9/64 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa viikko kulunut vikkelään....mäkään en ole pariin päivään koneelle kerennyt ja kovasti on tapahtunut meidän listalla....

Onnea Tohinalle plussasta!!!!

Tervetuloa uudet!!!

Oma napa: Rinnat aristaa...Tätin pitäisi tulla viim. perjantaina ja sitten olen viikon siellä ratsastusleirillä ja sen jälkeen saa vauva tulla jos haluaa.

Ovis ei ainakaan pitäisi mennä ohi sillä viikolla =) kun ollaan eri paikoissa miehen kanssa.

Tai sitten on minikierto.

Just sopivasti kotiudun sieltä....

Saapahan kasvatella kuumetta vielä....jos on paljoa kasvattamista.

Saas nähdä millainen kesä tulee vauvaasian kanssa, joko saa " nauttia" aamupahoinvoinnista ym....Kyllä mä ainakin odotan kovasti raskausaikaa. Suurin osa naisista kukoistaa silloin...

Ystävällä ylihuomenna laskettu aika....Kade olen hyvässä mielessä!

Plussatuulia jokaiselle!!!!!!!

Onko teillä paljon juhlia viikonloppuna?

Meillä on yhdet lakkiaiset ja valmistujaiset

Vierailija
10/64 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi lauantaina yhdet lakkiaiset ja polttarit.

Toi on muuten ihana loru tos keskusteluje etusivulla =)

Vierailija
11/64 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainuitakaan valmistujaisia eikä lakkiaisia eikä edes yksiäkään häitä tiedossa koko kesälle. Tai sit just meitä ei ole vain kutsuttu:DD

Jospa me ollaan jotenki hankalia??!!

Vierailija
12/64 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan näitä juhlia. Joka vuosi tuuletan jos en saa mihinkään ylppäreihin kutsuja...

Musta on vähän omituista juhlia " hattua" , kun se ei vielä käy edes ammatista. Oon vissiin hassu. =)

Vierailija
13/64 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anteeksi rvasaarinen, tuosta mokastani. Koitan ensi kerralla olla tarkempi. Töissä kun säätää, niin tulos on tämä.

Meilläkään ei ole juhlia tänä kesänä. Yhdet puoli tutun häät olis ollut, mutta ilmoitettiin hyvissä ajoin ettei päästä, kun on muuta menoa. Siis oikeasti muuta meno :) Lakkiaisia ei tule vähään aikaan olemaankaan. Ei suvussa ole sen ikäisiä. Tai serkun lapset on, mutta alkavat olemaan mulle jo sen verran kaukaisia että aina voi sillä verukkeella jättää juhlia väliin. Häät on musta ihania, mutta aika vähän on niitäkin ollut viime aikoina..

Piinailijoille pitkää pinnaa. Tulkaahan kertomaan plussa uutisa meille pian!

Vierailija
14/64 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi yhdet ylppärit, mutta ovat niin kaukana ja molemmat ollaan lauantaina töissä, joten emme pääse niihin. Olis kyllä kiva pitkästä aikaa juhlia niitäkin. Onhan se hieno saavutus :) Muita juhlia ei tänä kesänä sitten olekaan tiedossa, jos ei lasketa omia ;) Polttarit taitaa olla ensi viikon viikonloppuna. Vähän on sellaista ilmassa :)

Mun kaveri on raskaana. Ja RV 10 menossa. Kyllä sen mahassa jo pikkukumpu näkyy, ihanaa. Minäkin tahdon. Toisella kaverilla taas RV 15 menossa ja ei meinaa millään erottaa, et onko se maha muka kasvanu vai ei :) Kyllä se on jännää, kuinka noi raskaudet on joka ihmisellä niin erilaisia.

Inhottavan painostava ilma ollut pari päivää. Sais nyt ne helteet tulla takaisin. Ti oli niin ihanaa. Mä rakastan sit kesää.

Nyt täytyy valmistautua töihin. Hauskaa loppuviikkoa kaikille, jos en ehdi käydä kirjoittamassa.

Piikikäs Kaktus

Vierailija
15/64 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiistaina pitäisi tädin alkaa ja taitavat tullakkin. Ei ole mitään oireita ilmassa . =( Niina tahtoo!!

Vierailija
16/64 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä kannata vaipua epätoivoon. Tiistaihin on vielä aikaa, sitä paitsi ei kaikilla tule selviä oireita. Toset voivat olla raskaana hvyinkin oireettomasti. Pää pystyyn ja tuulta päin...

Vierailija
17/64 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rva Saarinen: älä vielä heitä pyyhettä kehiin!!!!

Mulla ei vielä tätiä näy, eikä ole masukaan kipeä, että taitaa sitten venyä kierto just kun ei tarvisi....

Täällä on aivan ihan ilma, pitää tosin lähteä iltavuoroon, että ei kerkeä paljoa nauttia kesäsäästä!

Mutta huominen vielä ja viikon loma....ja se leiri!!!!

Jippii!!!

Jotenkin tuntuu että loma tulee liian äkkiä, mutta kivaa se loma kuitenkin on ja syksyyn jää viikko, jospa sitten olisi jo maha-asukaskin mukana =)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!!!!

Vierailija
18/64 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan se mahdollista tietysti. Katsomalla se selviää vain, mutta nyt on niin kiirettä että voi olla etten edes huomaisi jos tätiä ei tulisikaan. Nyt kauppaan ja sitten ratsastamaan, sitten siivoamaan hoitola ja sitten ratsastusseuran kokoukseen.

Heksu: Onnea leirille, älä tipu. =) Minäkin menen 6.-9.8 Aramaran sennu leirille oman polleni kanssa

Vierailija
19/64 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aurinkoa näy mutta tosi hiostava ilma! Aamu ulkoilut on tehty tänään ja pienin päikkäreillä, tässä hiukan aikaa istuskella :) Olikos täällä joillaki kesäkuussa yritys alkamassa? Huomennahan on nimittäin kesäkuun 1.päivä! :D Mun tietoihin sen yrityksen voi siirtää heinäkuulle takas kun päivitätte listaa. Olen kyllä niin tiukkana siinä että kevät vauvaa yritetään :) katsotaan miten sitten tärppää. Mä sain tosi nopsaa ne mammaksin ovistestit, plussaa heille nopeasta toimituksesta kyllä saa sanoa :) llman niitäkin olisin varmaan pärjännyt. Koska tunnen että ovis vois olla tällä hetkellä, ja tän vauvan ovislaskurin mukaankin olis nyt aika. No kohta mä tunnen menkkaoireita kun alkaa taas hormoonit keittää yli. Päänsärky(migreeni), hiki puskee, hermot menee, herkkä että vois vaikka itkee, väsyttää, turvottaa ja päivää ennen on paha olo niinkuin raskaudessa aamupahoinvointi. Olenkin jo miettinyt noiden oireiden perusteella, että olenkohan ihan pöpi kun alkaa vaihdevuodet (????)

Vierailija
20/64 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista päivää teille kaikille. Täällä ainakin on lämmin, mutta tosi tuulinen sää.

Juhlista oli puhetta. Meillä olis kolmet häät kesällä, joista kahdet on samana päivänä, joten yksiin ei päästä. Tuo heinäkuu on niin suosittu hääaika. Toiset noista on tosiaan parhaan ystäväni ja nyt on polttaritohinat jo käynnissä. Parin viikon päästä luultavasti pidetään. Olkaa onnellisia te kaikki, jotka asutte vähän isommissa kaupungeissa. Täällä peräkylällä on niin vaikeaa järjestää mitään kivaa, kun ei täällä oikein ole mitään! Ideoita on vaikka kuinka, mutta suurin osa mahdoton toteuttaa. Ei ole aikaa eikä rahaa lähteä mihinkään kauemmas, joten pakko tyytyä siihen mitä on.

Omaa napaa heti perään, kun olen niin täpinöissäni... Minä oireilen, olin raskaana tai en! Nyt oireita on jo niin paljon ja voimakkaita, etten voi niitä kaikkia vain kuvitella. Tänään etonut koko päivän, välillä palelen ja sitten tulee taas ns. tuskanhiki pintaan. Ja pissattaa vähän väliä, alavatsaa juilii ja turvotusta löytyy. Joka tapauksessa olen onnellinen, ainakin on vahvat menkkaoireet jos ei tärppiä tullut. Pahin vaihtoehto olisi se, että täti jäisi tulematta pitkäksi aikaa. Tänään tuli mailia, että tilaamani testit on toimitettu, joten jospa ne huomenna tulisi. Sitten voisi lauantaiaamuna testata, jos ei täti ehdi sitä ennen yllättää. Varmasti olen liian aikaisin testaamassa, mutta kun ei malta... Alkaa jo itseänikin naurattaa, menee vähän överiksi jo :D

Nyt syömään jotain!

Piinaileva pupujussitar kp29/?