Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 11. ONNEA TOHINA

30.05.2007 |

Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:

♥ Caarina2: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01

♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitetaan 6/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ Kevät76: kolmannen yritys aloitetaan 6/07, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Kirppu-06: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta

♥ kuminauha: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta

♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ Memama: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Minni-äinen: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta

♥ Suan: ensimmäisen yritys aloitettu 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 32

♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/2007, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 29

♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!

♥ kaur@

♥ Aamun_kuiskaus

♥ Autumn78

♥ Allu2006

♥ Tohina

Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:

♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

♥ Oma ja tulevan isukin ikä

♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa piinailut olla tältä kierrolta lopussa. Mahassa tuntuu nipistelevän pahaenteisesti. Taitaa täti vaania nurkan takana :(. Odottelen viimeistään huomenna saapuvaksi.. Ei sitten muuta kuin maalisvauvaa yrittämään :)..

Nyt pojan kans ulos, kun on niin mahtava ilma :).

Minni-äinen kp32/?

Vierailija
42/64 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pitäis ainakin huomiseen malttaa testaamisen kanssa.. Tänään huomasin, että nännitkin on tosi kipeät. Tarkottaakohan se mitään? Toisaalta, olen tässä näitä juttuja lukiessani huomannut, että raskausoireetkin vaihtelee ihmisestä riippuen aika paljon, joten vaikea näistä on mitään päätellä. Ainakin sen voin sanoa, että tällaista oloa (ja kummallisia kipuja) ei ole koskaan ennen ollut, joten toivossa eletään :) Miehellekin oireistani mainitsin ja hassua huomata miten se nyt rupesi intoilemaan, vaikka aikaisemmin on vain hymähdellyt vauvapuheilleni. Omaa napaa taas, anteeksi...

Pupujussitar kp32/?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut taas vähään aikaan käytyä täällä. On ollut niin paljon tohinaa valmistujaisjuhlien kanssa. No, nyt mullakin on sitten ammatti, jihaa! Juhlat on pidetty ja jääkaappi on täynnä ruokia joita juhlista jäi. Mihinköhän nekin saisi tungettua. Meillä oli todella paljon kaikenmoisia ruokia siellä juhlissa tarjolla, koska kaikki sukulaiset halusivat kantaa oman kortensa kekoon ja tehdä kaikenmoisia tarjottavia.. Ei se haitannut yhtään.

Joku kyseli edellisessä pinossa että miten maltan olla testailematta... En mä oikein malttaisikaan olla, mutta päätin etten käy ostamssa testiä kuin vasta myöhemmin. Voi kuitenkin olla että se testi kohta löytyy meidän kaapista.

Ihanaa kun on alkanut lämpimät ilmat kunnolla. Muutaman päivän oli kyllä todella inhottava ilma kun oli niin hiostavaa ja painostavaa.

Plussatuulia kaikille todella, todella paljon!!

Tulen ilmoittelemaan mitä testi näytti jos mun kärsivällisyys ei riitä siihen että tekisin testin myöhemmin... Voi olla että pää ei kestä. =)

Moikka, ja anteeksi että tuli nyt pääasiassa omia juttuja, mutta pitää nyt mennä. Tuun myöhemmin kirjoittelemaan lisää jos vain suinkin ehdin!

Suan

kp 37 / ?

Vierailija
44/64 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 30/29 tänään käynnissä ja hypitään ukon kanssa seinille =) Jos joku haluaa vauva lehden tilata niin otan mielelläni ystävän lahjan. *virn* Siinä oli niin ihana kantoreppu että aloin jo pohtimaan kaikki kaverit läpi että kukahan haluaisi lehden *nauraa* Säästö se on pienikin säästö.

Vierailija
45/64 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hiljainen viikonloppu täällä. Taisivat kaikki nauttia ihanista kesäpäivistä.

Pupujussitarko (?) se kyseli nänneistä. Mulla se oli esikoista odottaessa varmin merkki ennen testiä. Nännit oli todella arat ja kipeät. Mulla ei muuten ole koskaan rinnat kipeät. Eli hyvältä kuulostaa!! Joko olet testaillut?

Tänne ei ihmeitä. 3 kk:tta yritykseen...Masentavaa.

Ulkoiltu on kokoajan ja iltapäivällä viritellään " uima-allasta" takapihalle.

Ja jälleen uusille, roppakaupalla tervetulo toivotuksia.

Vierailija
46/64 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tosissaan miettineet miehen kans josko sitä alkais yrittämään tulevien menkojen jälkeen jo (jotain viikko menkkojen alkuun) La tulis siihen maaliskuun lopulle tai sitten huhtikuun alkuun. Mä jo tän kuumuuden takia ajatelin, että se olis ehkä ihan hyvä ajankohta kun ei olis vielä niin helteitä. Täällä pk-seudulla kun maaliskuulla jo alkaa kevät näyttää merkkejään (talvi on mulle masentavaa aikaa pimeyden takia)

Vierailija
47/64 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin alkaa yritys suunnilleen samoihin aikoihin! Menkkoihin aikaa viikon verran ja sitten parin päivän päästä lähdetään Kreetalle.... no siellä on aikaa muhinoida ja harjoitella kunnolla :) Ja juhannus perään :)

Aah tätä kesää...

Vierailija
48/64 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rvasaarinen:

kp 30/29 tänään käynnissä ja hypitään ukon kanssa seinille =) Jos joku haluaa vauva lehden tilata niin otan mielelläni ystävän lahjan. *virn* Siinä oli niin ihana kantoreppu että aloin jo pohtimaan kaikki kaverit läpi että kukahan haluaisi lehden *nauraa* Säästö se on pienikin säästö.

mie en teidän palstalle ole kirjoittanut mutta tuli mieleen että jos irto numeron ostajakin voi ilmoittaa ystävänsä lehden tilaajaksi niin sun äitisi tai kaverisihan voisi olla irtonumeron " ostaja" ja saada lahjan kun sie tilaat vauva lehden, mutta kato nyt ilmoituksen pieni präntti etten ymmärtänyt väärin.

Vierailija
49/64 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks , mie käsitin että sie halusit tilata lehden ja saada lahjan! Ehkä ensi kerralla luen viestin kunnolla ennen kuin rupean huonoja neuvojani jakamaan! Toivottavasti vauva asiassa tärppäsi ja tulee teillekkin kevät vauva, ne on kivoja!

Vierailija
50/64 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupujussitar: Kaveri kertoi että hänellä selkeä raskausoire oli just tuo nännien/rintojen aristaminen, kuulostaa lupaavalta! Onnea testailuun!!

Onnea myös rvaSaariselle ja Suanille testailuun ja kaikille muillekin rutkasti plussatuulia!!!

Itse bongasin tänä aamuna ekaa kertaa oviksen, oon ollu ihan innoissani koko päivän, mitä nyt töiltä oon ehtiny, aika kiirettä pitää kun alkaa loma tämän viikon jälkeen, ihanaa 4 vkoa putkeen! Ajattelin että jätän täällä käymisen vähemmälle, ei sillä ettenkö haluais teidän juttuja käydä lukemassa, vaan sillä etten liikaa stressais ja kuumeilis vauva-asioilla, hiljaa hyvää tulee...

Tänään ja lähipäivinä siis kovasti pupuilua, wish me luck että jo juhannuksen aikaan saisikin kieltäytyä juomista :)

Vierailija
51/64 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että joukkoon mahtuu. Ja meitäs on sitten jo useampi, jolla pitäisi menkkojen alkaa noin viikon päästä ja sitten alkaa yritys. Kivaa :) Ihan hassua, kun nyt jo jännittää, vaikka en oikeasti yhtään usko itsellä tärppiin ekasta kierrosta. (Mut jos sitten kuitenkin.. ;)

Sain tässä just tutulta repullisen vauvalehtiä. Ei oikein helpota vauvakuumetta. Tuntuu menevän nyt kaiket illat vain lehtiä selailemalla.. ;) Tosin ihan hauska vertailla esim. tämän vuoden äitiysmuotia ja vuoden 2000 äitiysvaatteita. On meinaan yllättävän paljon eroa niissäkin. :)

Mutta paljon tsemppiä teille, joilla on nyt jo jännät paikat! Plussatuulia!

Vierailija
52/64 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testit tuli kotiin ja menin tietenkin heti testaamaan, vaikka oli tarkoitus odottaa huomisaamuun. Ja nega sieltä paukahti. Kunhan se täti nyt tulisi äkkiä, ettei tarvis kauhean pitkään odotella uutta kiertoa. Pitäis keksiä jokin keino saada tää stressi pois päältä, niin ehkä sekin auttaisi. Kummastelen kyllä edelleen noita nännejäni, ne on jo ihan kosketusarat. Tuollaista " vaivaa" ei ole kyllä ennen ollut. Eipäs kyllä oikeastaan edes harmita tuo nega, pää pystyssä vain uuteen kiertoon! :)

Vieläkinkö suanilla pää kestää odottaa? Vai oletko jo testannut??

Rvasaarisella jännät paikat! Plussatuulia hurjasti! Milloin meinaat testata?

Tänään alkoi työt ja oli taas ihan kivaa päästä paiskimaan hommia. Nyt kyllä väsyttää ja joka paikka on kipeänä, kun on lähes 9 tuntia seissyt jaloillaan. Mutta mieluummin minä kesän töissä olen kuin kotona lorvin.

Mutta nyt menen lojumaan sohvalle ja odottamaan miestä kotiin. Ja illalla saunaan!

Plussia kaikille!

Pupujussitar kp33/? *toivoo jo tädin pian saapuvan*

Vierailija
53/64 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja testi näytti haaleaakin haaleampaa plussaa!

En tiedä mitä ajatella..

Vierailija
54/64 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kuitenkin vaaleanpunainen.. Käskin miehen ja ystäväni varmistamaan asian vielä.. :D

Vierailija
55/64 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen seurauksena joku käräytti nahkansa :(. Kyllä sitä lapsensa suojaa muttei itteensä.

Suan: ihanaa, saahan jo onnitella! On sulla kyllä rautaiset hermot kun näin pitkään maltoit olla testaamatta :).

Onnittelut myös valmistuneille ja loman aloittaneille.

Rvasaariselle ja Pupujussittarelle (kyllä se vielä voi plussaksi muuttua) plussia puhaltelen.

Uusiakin oli tullut, paljon tervetuloa.

Vaivihkaa perun tota mun edellistä viestiä. En ihan vielä heitä kirvestä kaivoon..Tais olla muutenkin huono päivä?! Olin kyllä satavarma että kohta lorahtaa.. Edelleen kivistää masua mutta tätiä ei kuulu. Normaalisti täti tulee ensin ja sitten vasta kivut. Muitakin pieniä oireita on.. Eli pieni toivonhippunen vielä löytyy :)

Vierailija
56/64 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia uutisia!

Vierailija
57/64 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan osaa vielä siitä iloita.. Se kuitenkin oli haalea plussa ja muutenkin aina ajattelee vain pahinta.. Toivotaan kuitenkin.

Kiitoksia kovasti onnitteluista!

Ilmoittelen taas kun teen uuden testin, jos tulos olisi ollut sitten vaikka vähän vahvempi plussa.

Ei sitä vaan pysty kuvitella..

Vierailija
58/64 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea suanille toivottavasti haamu muuttuu vahvaksi plussaksi..mulla esikoisen kanssa kävi juuri niin että ma.tuli haamu ja ke.selkeä vahva viiva..ja menkat silloin viikon myöhässä. mä en ole viimepäivinä kerennyt juuri kirjoitella on ollut töitä pirusti sekä kaverin hääjärjestelyjä ja itse häät..nyt ne on ohi ja saa alkaa miettimään omaa " vauvaprojektia" ..mulla kovin ristiriitaisia fiiliksiä yrityksen kanssa ollut, välillä tuntuu että yrityksen olisi voinnut alittaa jo ajat sitten ja välillä taas tuntuu että tekisi mieli siirtää projektia syksyyn..mutta kaiken tän pähkäilyn tuloksena kuitenkin yritys aloitetaan tästä kierrosta..kaksi lasta toiveena siis meidän perheeseen ja jos nyt raskautuisi melko heti, ikäeroa tulisi noin 2v. lapsille..ollaan lähdössä viikon matkalle lauantaina ja laskeskelin varovaisesti että loppulomalla mulla saattaisi olla ovis tai sitten heti matkan jälkeen..eli pupuilu alkakoon;) Mukavaa viikonalkua kaikille ja kovasti plussatuulia niitä odottaville!

-kuminauha- kp8/36

Vierailija
59/64 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehan kertomaan kun haamu muuttuu plussaksi.

Täällähän on monella " tähtäimeesä" maalisvauva. Meillähän on tyttö maaliskuussa syntynyt. Ja kesä on todellakin paljon viriilimpää pupuilu aikaa. Ainakin meillä. Mä olen vähemmän väsynyt, on lomaa ja lämmintä yms.

pupujussittarelle pahoittelut negasta. Kuinkas paljon sulla on menkat myöhässä? Meinaan, että jos vielä olisi kuitenkin mahkuja plussaan. Eikös liian aikasin testailukin voi antaa negaa vaikka raskaana olisikin?

Vierailija
60/64 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä mua jännittää teidän muiden puolesta! Toivottavasti mahdollisimman monella näyttää pian testi plussaa! :) Suania voisi varovasti jo onnitellakin...

Mulla ekassa raskaudessa selvin raskausoire oli maailman hirveimmät menkkakivut. :D Olin aivan satavarma että menkat alko ja heitin kaiken toivon kankkulan kaivoon...Mutta sitten nämä " menkat" päätyivat ennen kuin ehtivät alkaakaan. No minä ikuinen pessimisti kitkuttelin yli viikon testauksen kanssa ja eipä ollut mitään epäilyksiä viivan suhteen, oli kyllä niin vahva plussa. Vieläkin kyllä ihmettelen noita kipuja, mutta oisko ne ollut sitten jotain kiinnittymiskipuja tms...?

No mutta tähän päivään, meillä juhannuksen tienoilla sitten yritysalkaa, ja jännitys vaan kohoaa...Voi kun menis aika nopeemmin vaikka välillä tuleekin niitä hetkiä kun tuntuu etten mitenkään jaksaisi kahden pienen kanssa. Mutta kyllä tuo vauvakuume vie voiton. :)