2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 11. ONNEA TOHINA
Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:
♥ Caarina2: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01
♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitetaan 6/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ Kevät76: kolmannen yritys aloitetaan 6/07, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Kirppu-06: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta
♥ kuminauha: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta
♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ Memama: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Minni-äinen: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ Suan: ensimmäisen yritys aloitettu 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 32
♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/2007, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 29
♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!
♥ kaur@
♥ Aamun_kuiskaus
♥ Autumn78
♥ Allu2006
♥ Tohina
Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:
♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut
♥ Oma ja tulevan isukin ikä
♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi
Kommentit (64)
Uskaltaisinkohan mäkin jo hiippailla tänne teidän joukkoon. Pillerit olisi tarkoitus lopettaa ensi viikon jälkeen ja sitten olisi vauvelilla lupa saapua paikalle. :) Ihan ensimmäisestä siis haaveillaan. Molemmilla on ikää n.26vuotta.
Jännittäväähän tuo yrittämisen aloittaminen on :) Siitäkin huolimatta, että ainakin yritän olla henkisesti valmistautunut pitkään rupeamaan. Käytännössä voi olla tuon kärsivällisyyden kanssa sitten oikeasti vähän niin ja näin ;)
Mutta tosiaan teverhdys kaikille! Toivottavasti joukkoon mahtuu vielä :)
Juu, mammaksilta tilasin testit. Toivottavasti tulevatkin huomenna, ettei tarttis maanantaihin odottaa :)
Ja tervetuloa dharmian mukaan joukkoon! Nyt katsomaan teho-osastoa, yksi lempparisarjoistani :)
Kiva kun joukko koko ajan kasvaa =)
Pupujussitar: Pidetään peukut ja varpaat ristissä! Plussaat varmaankin huomenna kun minä lähden mökille. ;) Aina silloin plussia sataa kun minä olen siellä.
Ja polttareista, kyllä pikku paikkakunnillakin pystyy. Mun polttarit olivat myös täällä kylän pahasessa (as luku 3000) ja oli ihan sika hauskaa ja paljon ohjelmaa. Jos kaipaa vinkkejä niin käy lukemassa mun blogi naimisiin.infossa. Siel on tarkka kuvaus polttareista.
Siis etten ryntäile testaamaan liian aikaisin. Ainakin viikko pitäisi vielä malttaa, mieluummin kaksi.
Ei mulla mitään ihmeempiä oireita ole, ellei vatsan älytöntä vihlontaa lasketa. Onneksi sekin jo loppui... Että rvasaarinenkin odottelee nyt vaan ihan rauhassa ja pidetään peukkuja.
Pupujussitar tuskaili polttariongelmia. Mulla on muutama idea viime vuodelta, mitä me teetettiin ystävättärelläni polttareissa. Kysele, jos kiinnostaa.
Juhlista muuten: Lauantaina olis yhdet lakkiaiset, muita isompia juhlia ei vielä ole tiedossa. Serkun häitä odottelen, kun äitinsä vähän vihjaili alkuvuodesta. Mutta ainakaan vielä ei ole kutsua tipahtanut. Mä kyllä tykkään juhlista kovin! Varsinkin silloin, kun voi vain mennä juhlimaan, eikä tarvitse itse järjestellä mitään. =) Niin, omat kolmekymppiset pitäisi varmaan järjestää. En vaan tiedä, millaisia uskaltaisi alkaa suunnitella, jos on loppuvuodesta kovinkin raskas olo... Heh.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
-Tango
Tango voidaan sitten yhdessä tsemppailla toisiamme, että ei viel, eikä vielä, eikä vielä VAAN NYT! =)
Ajatella kesäkuu! Ja aurinko paistaa täydeltä taivaalta, huomenna mökille...
RvaSaarinen kp 27/29
Ei ne testit tulleet tänään, eli ainakin maanantaihin pitää odottaa! Nyt jo harmittaa, että menin tilaamaan, kun muuten voisin käydä apteekista hakemassa testin huomiseksi. Muttei sitten viitsi mennä ostamaan, kun on testit kerran postissa jo matkalla! Noh, ainakaan en ihan liian aikaisin pääse testaamaan. Maanantaina onkin sitten jo kp33 jaa saa jo ihan luvan kanssa testata.
Anteeksi omanapaisuus, mutta aivokapasiteetti ei riitä muuhun tällä hetkellä... Ja malttaakaapas kaikki muutkin piinailijat mielenne niiden testien kanssa, kun minäkin kerran joudun :) Plussatuulia meille kaikille puuuh puuuuh!!!
Pupujussitar kp30/?
Toivottavasti täti pysyy loitolla susta Pupujussitar!
Mä taas odotan tätiä, kun tulevasta kierrosta aletaan yrittämään...mutta nyt ei tätiä näy ja tänään pitäisi alkaa, mutta ei masu yhtään kipeä, rinnat kylläkin on arat. Että ainakin huomiseen menee... Mutta oon kyllä liikkunut paljon ja se vie mulla mahakivun aika lailla pois.
Muuten: LOMA ALKOI TUNTI SITTEN!!!! Nyt on viikko lomaa ja sitten viikko töitä ja taas kaksi lomaa!!!
Nyt mä sunnuntaista perjantaihin olenkin siellä leirillä, joten teille kerkeää vaikka ja mitä tapahtua sillä aikaa...toivottavasti paljon plussauutisia.
Mulla ei ole yhtään olo että on lomalla, kun niin kamalaa vauhtia kevät vaihtunut kesäksi. Täällä on muuten upea ilma, mä kyllä tilasinkin tällaisen:) Tulevaksi viikoksi.
Mukavaa viikonloppua kaikille...mä jään tätiä odotteleen toivottavasti viimeisen kerran pitkään aikaan!!!!!!!!!!
Mukavaa mökkeilyä Rva Saariselle!
Sunnuntaina pitäisi sitten juhlissakin laukata....huh!
Ylppärit ja valmistujaiset!
Tämä tytsy häipyy mökille, sunnuntaihin!
Sain keskenmenon toissapäivänä viikolla 5+2. Verenvuoto on ollut niin niukkaa, että elättelin vielä toiveita raskaudesta, mutta tänään tehdyssä verikokeessa hcg-arvot ovat tippuneet :(
Nyt on siis aloitettava kaikki alusta. Aloitan vaikka kertomalla ensi hieman itsestäni. Olen 25 ja mieheni 27 ja olemme Keski-Suomesta. Olemme yrittäneet ensimmäistä lasta jo vuoden ja vihdoinkin ovistesteillä meillä tärppäsi. Ehdin nauttia äitiyden tunteesta vain tasan kahden viikon ajan. Kyllä tästä vielä noustaan. Nyt olisi sitten ostettava uudestaan ovistikkuja ja aloitettava oviksen pongailu. Suru on kyllä niin suuri...
Rizza
meillä kolmonen on saanut luvan ilmoittaa tulostaan jo maaliskuulta alkaen. meillä jo tyttö 03 ja poika 05. asustelemme kainuussa. ikää mulla kertynyt jo muka 27 v ja miehellä 24.
kyllä välillä ihan hirvittää.. Vaan sitkeä on tämä vauvakuume, tytöllä pahin uhmis menneillään, poika ollut aina huono nukkuja ja silti vaan tahtoo lisää kiljujia:)
ja pahoittelut Rizzalle :( Taitaa olla hiljainen ilta ja viikonloppu meidän pinossa? ainakin aika monilla oli menoja mökille jne..
Minä en ole menossa mökille. Ikävä kyllä :( Töitä vaan tiedossa koko viikonlopun. Iltavuoroon tänäänkin. Ja eilen sain tietää, et juhannus kokonaa töitä :( Noh, saapas hääkassaan rahaa.
Tervetuloa uudet mukaan! Aina tänne mukaan mahtuu :)
Itse epäilen, että nyt olisi ovis meneillään tai ainakin kohta olisi. Nyt pupuilut pois hetkeksi. (Ei sitä hirveesti ole muutenkaan viime aikoina ollut :D)
Nythän on tosiaan jo kesäkuu. Ens kuussa aloitetaan jo yritys. HUI!!
Nyt valmistautuu taaaaas töihin!
Kaktus
ja meillä olis tarkoitus myös enskuussa aloittaa :) mietin vaan että joko näiden kuukautisten jälkeen mitä odottelen alkavan parin viikon päästä, tai odotanko sittenki sinne heinäkuulle :) Välillä vaan tuntuu että jaksanko enää odottaa heinäkuulle.
Täällä ainakin paistaa aurinko ja on lämmintä ja niin myös Helsingissä, ainakin Extralta tulevan suoran lähetyksen mukaan :)
Täällä on hiljaista, kaikki tietenkin jossain viikonlopun vietossa. Itselläkin tekisi mieli kovasti jonnekin mökkeilemään, mutta kun ei ole mökkiä niin ei pääse.
Edelleen on toivoa, tätiä ei ole näkynyt. Vatsanippailut ja kovatkin vihlaisut jatkuu edelleen ja olo on kuin olisi jalkapallon niellyt. Jos maanataina (tai tiistaina) tehdyssä testissä ei plussaa näy, niin käyn otattamassa vti-testin. Tuli mieleen, että oireet voi kyllä merkitä tulehdustakin. Mutta katsotaan sitä sitten alkuviikosta. Ahkerasti mussutan puolukkaa joka välissä, sillä antibiootteja ei tee mieli, niistä kun saa aina hiivatulehduksen kaupan päälle :(
Tervetuloa Rizza ja meebu mukaan! Ja Rizzalle pahoittelut menetyksestä, onnea uuteen yritykseen.
Nyt hiippailen puolukoiden kanssa sohvalle hetkeksi lepäämään, rankka siivouspäivä takana!
Pupujussitar kp31/?
Täti tuli tänään ja sitten odotetaan ovista ja aloitetaan yritys...Täti tuli siis aivan ok aikataulussa....
Ystävä sai viime yönä vauvan ja menen pikkuneitiä katsomaan tunnin päästä!
Huh, kuume varmaan nousee vielä lisää!
Nyt poistun viikoksi leirille, mutta mukavaa viikkoa kaikille, kuulumisiin viikon päästä!
Tervetuloa kaikki uudet mukaan joukkoomme!
Aurinkoisia kesäpäiviä!
Toivotaan että täti ei tulekaan!!!!!!!
Hengessä mukana olen kyllä....
... kun ukko painaa iltavuoron ja yövuoron peräkkäin.
En ole paljoa kirjoitellut tänne, kun aloitamme tosi tohinat vasta juhannuksen tienoilla. Eli ovis aika olis silloin. Kumma, miten sitä ei kyllä malta odottaa.... kun piti touhuta jo nyt oviksen aikaan, vaikka piti aloittaa vasta ensi kierrossa. Noh, sen verran tikutin ja tiesinkin itse, että ovis oli jo ohi, mutta oli pakko päästä tikuttamaan (sairasta?).
Kumma miten ei millään malta odottaa.... tässä olisi vielä Kreetan lomakin ennen juhannusta, mutta odottaa vaan että koska pääsee tosi toimiin! :)
Aahh...vihdoinkin alkoi ekat menkat pillerieden jälkeen, kierto 34 päivää, en ois koskaan olettanut että tulee niin pitkä kierto...no nyt tässä kuussa sitten oikeata yritystä...viime kuu meni häiden järjestelyissä ja ei mitään havaintoo kierrosta. eli nyt kp5/34.
Tää on ihan kaameeta... Koko ajan tekis vaan mieli höpötellä vauva-asioita ja mahdollinen tuleva vauva pyörii mielessä koko ajan. Viikon päästä pitäis olla ovis ja silloin alkaa kolmosen yritys, edelliset on tärpännyt ekasta tai tokasta kierrosta. Harmittaa kun oon heittänyt meneen kaikki vanhat Vauva-lehdetkin, nyt olis mukava lueskella niin, mutta kun olin niin varma etten enempää muksuja halua. Ja nyt säälittävin kohta... mä olen alkanut jo virkkaan torkkupeittoa vauvalle ;) Kuume on siis iskenyt pahemman kerran! Taidanpa lähteä kirppikselle katsoon oisko jollain niitä lehtiä myynnissä ;) Aurinkoista kesän alkua ja onnea yrityksille!
-Kevät76
Meillä ei ole tiedossa mitään juhlia tälle kesää. Äidillä ja isälläni vain synttärit kesäkuussa.
pupujussitar: Jos mammaksilta tilasit? niin mulle myös tuli vahvistus ja seuraavana päivänä postitäti soitti ovikelloa kun ei mahtunut paketti laatikosta sisään (vika glid voiteen:)
pupujussitar: