Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes kaikki kaverini ovat perheellisiä miehiä, ja heidän käytöksensä takia kysyn onko naisen vastuulla olla miehen moraalinvartija?

Vierailija
23.09.2026 |

Elämäntapani ja kiinnostuksenkohteeni on sellainen että harva nainen jakaa samat kuviot, joten tästä syystä kaikki kaverini ovat miehiä. Tässä samalla olen päässyt harjoittelemaan sitä miten miesporukoissa toimitaan. Jaan heidän kansaan monet reissut ja majoitukset. 

Anteeksi vain, mutta nuo teidän miehenne ovat kelvottomia puolisoita, mitä uskollisuuteen tulee. He pettävät teitä kun olette raskaana, juuri synnyttäneet, sairaana, kaipaatte teitä kotiin, olette lasten kanssa pois kotoa. Teidän aviosängyissänne makaa vieraita naisia kun olette poissa. Teitä huijataan ja petetään mitä karmeimmilla tavoilla. Ehkäisyä ei käytetä, ryhmäseksiä harrastetaan, laittomat päihteetkin maistuu tuolloin. 

Aluksi minua yritettiin ainoana naisena lähestyä kun heidän porukassaan pyörin, mutta olen pysynyt kovana, ja siten minut on jätetty rauhaan. Mutta sitten löytyy joku muu, jonka kanssa tarpeitaan toteuttavat. Olen nuhdellut näitä miehiä kuin äiti, mutta nyt olen alkanut miettiä että onko se minun tehtäväni? Onko nainen se, joka on vastuussa teidän miestenne tekosista? Kuuluuko naisen pistää peli poikki, jos mies ei sitä ymmärrä tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. En vaihtaisi tätä yli 20 vuoden paita- ja peppu -parisuhdetta mihinkään nykysekoiluun. Vaatikaa ihmiset parempaa, ei ole pakko pistää hynttyyt yhteen sellaisen kumppanin kanssa, jonka moraali valahtaa lahkeeseen heti tilaisuuden salliessa.

Vierailija
2/6 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, missähän porukoissa sinäkin pyörit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jäykkää proosaa, Igor. "Suomalaisuuden" korostamattomuudesta saat yhden pisteen. 1/5

Vierailija
4/6 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, a bimp on välillä nainen,a😄

Vierailija
5/6 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 AI vois pistää paremmin tarinoihinsa uskottavuutta

Vierailija
6/6 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Miksi vaivaudut kirjoittelemaan näitä fantasioita tänne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä