Pirjo Heikkilän sarja on kyllä parasta viihdettä pitkään aikaan - tykkään!
Sopivasti asiallinen ja silti koominen sarja -- huomasin nauravani välillä ääneen Pirjon kommenteille.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies on miettinyt niitä aivan samoja kysymyksiä, mitä Pirjo TV-sarjassa esittää. Nyt vaan kävi taas niin, että tarvittiin nainen joka kykenee itseironiaan ja esittää ne kysymykset, joita miehet ovat miettineet vuosikymmeniä.
Kiitos Yle ja Pirjo!
Mihin katosivat nerokkaan lapsenmielisen ironian ja sarkasmin osaavat miehet? Markus Kajon jälkeen ei ole ketään nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Pirjo-sarja vasta hauska onkin 😄
Hauska? Oletko mieleltäsi täysin terve ihminen?
Se ei ole hauska vaan aivan järkyttävää myötähäpeää herättävä sarja.
Ja siihen myötähäpeään koko sarjan koomisuus perustuukin.
Mulle ei oo toi Pirjon "huumori" kyllä koskaan uponnut. Väsynyttä.
Joidenkin ihmisten huumori ja tyyli ei nappaa ollenkaan, mutta kommentoin tietysti ainoastaan yleisellä tasolla.
Pirjo Heikkiläsdä ei ole .mitään viihdyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Pirjo-sarja vasta hauska onkin 😄
Ja siihen myötähäpeään koko sarjan koomisuus perustuukin.
Myötähäpeä on aika kaukana hauskuudesta.
Minä en käsitä hänen huumoriaan sitten alkuunkaan. En yleensä edes tajua, missä se hänen huumoriosuutensa on siinä esiintymisessä. Minusta hän vaikuttaa aina lähinnä apaattiselta, hymyttömältä tm. negatiiviselta. Itsellä on kyllä ihan eri käsitys huumorista. Siskonpetiin hän kyllä sopi. Mutta ei tuollaiseen, missä esiintyy yksin.
Pirjo on kiva ja Pirjo-sarja oli hieno, mutta tämä uusin oli tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Temu-versio Philomena Cunkista.
Joo siis tuli kans HETI mieleen, et suomiversio Philomenia Cunkista.
Mut ei huono!
Toki ei niin hyvä kuin Philomena...
pirjo voisi mennä järveen vai pitääkö köysi solmuineen lähettää. miksi hänen ala arvoisia ohjelmia ostetaan?? verorahoin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se oli puuduttava.
Sinulle on Tik-Tok -videot.
Minä en valitettavasti tykkää tästä kiusallisen huumorin tyylilajista. Siinä naureskellaan toisten kärsimykselle.
Minusta oli hienoa että moni asiantuntijakin otti huumorilla. Ei se ole niin vakavaa.
Tykkäsin kyllä kovasti, mutta en oikein tiedä pitäisikö siinä ottaa mitään sanomista tosissaan, kun näyttää aika helpolla vitsailevan joka asiasta ja kohteesta. Voisi hän koittaa olla pääosin vakavissaan, mitä ei nyt ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se oli puuduttava.
Sinulle on Tik-Tok -videot.
Pirjo voisi tehdä sellaisen sarjan, jossa vitsailtaisiin sinun kaltaisille ihmisille, joiden mielestä heti pitää pilkata toista, jos heidän huumorinsa ei mene yhteen sinun huumorisi kanssa.