Lue keskustelun säännöt.
Miten opiskelija tai pienituloinen voi olla
30.05.2007 |
esimerkiksi Elixian jäsen mutta ei maksaa esim. 20 e päivähoidosta. Tiedän lukuisia.
Itse maksan 200 e päivähoidosta eikä ole todellakaan varaa kuntosalijäsenyyksiin.
Kommentit (3)
joille vanhemmat syytää rahaa, vaikka olisivat 30-v.
Jolloin viralliset tulot on eri kuin todellinen kassavirta.
Mutta kaikki ei ole sellaisia, joten ei kaikkia voi kohdella niin että ' vanhemmat maksaa niille kuitenkin kuukausittain rahaa' .
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
just kertoo, että heillä on 40 000 säästössä. Kyllä siinä esim. varmaan ei paljon Elixian jäsenyyksiä emmitä.
Et siis tiedosta, että kaikilla opiskelijoilla ei tee tiukkaa, mutta joillakin tekee? Tämä joukko, joille se päivähoitomaksu tarkoittaisi aina vain vähemmällä toimeen tulemista, tuskin maksaa kuntosalimaksuja.