Käytiin serkkujen kanssa pitkästä aikaa syömässä Mcdonaldsissa. Voi että mitä silmämme näkivätkään, kauhistuksen kanahäkki
Otimme kanasalaatit ja juomaksi jäävettä.
Serkkuni Riikka 175cm/57kg ja toinen serkku Petteri 176cm/65kg.
Minä painan 64kg ja olen 177cm pitkä.
Söimme siinä ja ihmeteltiin silmät pyöreinä lihavanplösököitä incelmiehiä ahtamassa majoneesi hamppareita, ranuja ja sokerilimpsaa kitusiinsa. Näyttivät siltä että ovat sairaalloisen lihavia jo muutenkin.
Joku lihavuusvero pitäs kyllä saada suomeen.
Ehdotan veroprosenttiin 3,7% korotusta per 1 liikakilo.
Kommentit (7)
no ei tuo päivittäin käyminen mitenkään "pitkä aika" ole. Ja joka kerta "pöyristytte"
Ette käyneet. Olet pelkkä vammainen trolli.
Vierailija kirjoitti:
no ei tuo päivittäin käyminen mitenkään "pitkä aika" ole. Ja joka kerta "pöyristytte"
Tammikuussa käytiin viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ette käyneet. Olet pelkkä vammainen trolli.
Käytiin, en trollaa ikinä.
Lihavuus on kamala ongelma incelmiehillä.
Taas pöyristyminen Mäkkärissä! Oliko jollakin vieläpä lakki päässä?
Trollukka on täällä taas! 🤗 PÖYRISTYTTÄVÄÄ!
Laihdutapa ap viisi kiloa ja lopeta se Mäkkärissä ravaaminen. Kyllä ne sinun salasyömisetkin lasketaan, vaikket niitä tänne kehtaa kirjoittaakaan.
Aika tuhteja olette koko suku. Terveisin 183cm/63kg
Trollukka ramppaa sukulaisineen mäkkärissä! 😳😳😳
Soita nyt AP ihmeessä Iltalehteen, että saadaan kuvat niistä läskeistä hampurilaisineen, sekä siitä sinun kanasalaatista ja luisevasta olemuksestasi! :D
Minä (7110 €/kk) taas kävelin pikkuserkkuni Harrin (6734 €/kk) ja tätini Niinan (8800 €/kk) kanssa kaupungilla ja olimme menossa syömään Michelin-ravintolaan. Satuimme kävelemään sellaisen hampurilaissyöttölän ohi ja voi myrsky ja mylväys mitä silmämme näkivätkään. Siellä oli kolme aikuista ihmistä syömässä kanasalaattia ja juomassa jäävettä. Siinä sitten ihmeteltiin, että onko sellaisia ihmisiä tosiaan oikeasti olemassa, jotka kehtaavat laittaa ns. ruokaa suuhunsa moisessa paikassa.
Ehdotan huono ruoka -veroa, sopiva olisi 1 euro per gramma. 200 gramman pikaruoka-annoksesta joutuisi siis maksamaan 200 euron lisäveron.
Älä valehtele. Olitte homoporukan kanssa ahmimassa järkyttävien seksuaalisten aktiviteettienne jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minä (7110 €/kk) taas kävelin pikkuserkkuni Harrin (6734 €/kk) ja tätini Niinan (8800 €/kk) kanssa kaupungilla ja olimme menossa syömään Michelin-ravintolaan. Satuimme kävelemään sellaisen hampurilaissyöttölän ohi ja voi myrsky ja mylväys mitä silmämme näkivätkään. Siellä oli kolme aikuista ihmistä syömässä kanasalaattia ja juomassa jäävettä. Siinä sitten ihmeteltiin, että onko sellaisia ihmisiä tosiaan oikeasti olemassa, jotka kehtaavat laittaa ns. ruokaa suuhunsa moisessa paikassa.
Ehdotan huono ruoka -veroa, sopiva olisi 1 euro per gramma. 200 gramman pikaruoka-annoksesta joutuisi siis maksamaan 200 euron lisäveron.
😄
Kannatetaan.
Tyhmyysvero pitäisi saada ap:n kaltaisia hillitsemään.
Puhkokaa silmänne. Ei teidän kohdalla muu auta. Valitettavasti. 😵