Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömiä aletaan pakottaa ilmaistöihin eikä siitä saisi sitä 9 euroa pääivässä edes.

Vierailija
21.09.2026 |

Työkokemusta saa mutta rahaa ei saisi. Jos kieltäytyy niin tulee karenssi ja tuet pienenee 50%.

Työttömille siis keksitään orjatyö josta ei saiis euroakaan.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkana toimii yleistuki.

Vierailija
2/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä

Vierailija
4/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö ja huomenna lissää jookosta?

Vierailija
5/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjat on varmasti motivoituneita työntekijöitä. Vahinkoja sattuu....

Vierailija
6/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se yleistuki ole palkka, vaan korvaus työttömyydestä. Vai aletaanko kaikki tehdä työmme yleistuella? Mä ainakin mieluummin pidän palkkani ja annan osan siitä työttömien yleistukien maksuun. Köteen kuitenkin veroista huolimatta jää tällä hetkellä noin 3000 €, mikä on käsitykseni mukaan aika paljon enemmän kuin se yleistuki.

Vierailija
7/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Sotilashommissa joudutaan kaikki työskentelemään miinuspalkalla. Se pärjää pisimpään, jolla on eniten ylipainoa.

Vierailija
8/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään työttömät, huomenna myös palkansaajat ap mukaanlukien.

Vierailija
9/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan iloitse ajatuksesta, saati todellisuudesta, että jotkut joutuvat tekemään töitä ilman palkkaa. Se 9 euroakin oli väärin mutta jos ei edes sitäkään.. ja tosiasia on että jos tuolle tielle lähdetään koskee se kohta kaikkia, heitäkin jotka nyt nauravat ja ilkkuvat työttömille. Miksi maksaa kenellekään palkkaa kun ihmiset tekevät työt palkattakin kun pakko on.

Vierailija
10/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan iloitse ajatuksesta, saati todellisuudesta, että jotkut joutuvat tekemään töitä ilman palkkaa. Se 9 euroakin oli väärin mutta jos ei edes sitäkään.. ja tosiasia on että jos tuolle tielle lähdetään koskee se kohta kaikkia, heitäkin jotka nyt nauravat ja ilkkuvat työttömille. Miksi maksaa kenellekään palkkaa kun ihmiset tekevät työt palkattakin kun pakko on.

Tekeehän opiskelijatkin töitä ilman palkkaa, miten se eroaa tästä?

Vierailija
11/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuslain vastaista. 

Vierailija
12/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paha aivovaurio sinulla on? 

Vierailija
13/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se minua opiskelijana haitannut, se oli osa opintoja. Mutta jos jäät täysin vaille mitään tukea jos et yleistuella tee 40 tuntia viikossa töitä on se todella väärin.

Vierailija
14/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan persujen ja kokkareiden unelma. Esteenä on kuitenkin Yk jonka ihmisoikeuksien julistuksen Suomi on ratifioinut. Mutta voin kuvitella tietyt fasistit jotka haaveilevat leireistä joissa lukee "arbeit macht frei".

Vierailija
15/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran on olemassa töitä siitä pitää maksaa palkkaa!! Ei herratkaan ilmaiseksi tee mitään

Vierailija
16/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Kieltäytyjiltä pitää tuet katkaista.

Vierailija
17/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se minua opiskelijana haitannut, se oli osa opintoja. Mutta jos jäät täysin vaille mitään tukea jos et yleistuella tee 40 tuntia viikossa töitä on se todella väärin.

Et tietenkään jää ilman tukea jos kieltäydyt, mistä semmoista keksit? Toimeentulotukea ja asumistukea saa, ja yleistukea taas kun karenssi on ohi.

Vierailija
18/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

595e tekitkö sinä sillä rahalla töitä, tuskin.

Vierailija
19/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen se linkki. 

Vierailija
20/82 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aleta ! Ap luuli keksivänsä hyvän valeprovon vaan oli ihan älyttömän paska ragebaitti yritys ! että toi vammanen jaksaa Ei vois paskanjauhaminen vähempää kiinnostaa kun näitä täällä ollut satoja kertoja 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi