Kumpi ajaa työelämässä edelle?
Toimistohomma, kumpi valitaan töihin? Työkokemusta 35v. ja opistotasoinen tutkinto, työkokemusta 35v. ja amk-tutkinto.
Kommentit (28)
Kumman työkokemus liippaa lähempää työtehtävää. Toimistohommiakin on monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla työkokemuksella koulutuspohja ei merkitse mitään, se on joka tapauksessa vanhentunut
Molemmille tuore koulutus. Ap
Jos työkokemusta on 35 vuotta, niin eikös se koulutus ole hankittu ennen tuota työputkea? Vai puhutko työkokemuksesta yleensä? Se taas ei ratkaise, vaan alakohtainen työkokemus.
Töihin voi päästä myös ilman koulutusta ja kouluttautua töiden ohessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla työkokemuksella koulutuspohja ei merkitse mitään, se on joka tapauksessa vanhentunut
Jos työkokemusta on 35 vuotta, niin eikös se koulutus ole hankittu ennen tuota työputkea? Vai puhutko työkokemuksesta yleensä? Se taas ei ratkaise, vaan alakohtainen työkokemus.
Aika harva pääsee kouluttautumattomana edes siivoojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin perheyrityksessä peruskoulun jälkeen ja samalla opiskelin ylioppilaaksi ja ammattiin.
35v työkokemusta = iäkäs = ei-hyvännäköinen = ei tule valituksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin perheyrityksessä peruskoulun jälkeen ja samalla opiskelin ylioppilaaksi ja ammattiin.
En sanonutkaa EI KUKAAN, vaan HARVA.
Minut valittiin, ikä 49v, työkokemusta kaikista töistä yhteensä 11 v, AMK-tutkinto.
Osaaminen ratkaisee. Kokemus toki siinä osana.
Hain juuri vaativaan asiantuntijatehtään uutta henkilöä. Haastatteluihin otin ne, keillä sopivaa osaamista, ja jotakin uutta tuotavaa meille.
Hakijoiden tutkintoja en edes katsonut. Olen itsekin yliopistokoulutettu, mutta sen tutkinnon merkitys loppui siihen kun sain ekan työpaikan. Sen jälkeen osaaminen ja soveltuvuus ratkaissut.
Esihenkilö