Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuulee, sataa ja on suhteellisen lämmintä. Sähkö maksaa 44c kwh. Paljonkohan onkaan tammi-helmikuussa?

Vierailija
21.09.2026 |

Euron sähkö kenties

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5€

Vierailija
2/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä 44 snt. Eihän toi pidä paikkaansa. Mulla on 7snt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos persut, kiitos mestari.

Vierailija
4/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti vähemmän. Nyt ulosmitataan taas OL3 seisokkirahat.

Vierailija
5/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OL3 on huollossa tällä hetkellä. 

Vierailija
6/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on sen saman 8 snt kuin tänäänkin. Sori siitä. Ja kun nyt uliset siinä niin mietipä, paljonko sun sähkös maksaa kahden - kolmen vuoden päästä kun Googlen paskaliiterit jauhaa ja syö puolet ydinvoimalan tuotannosta.

Vierailija
7/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on kenellä ei. Jos sulla on, niin sulla on varmaan pörssisähkö, jonka ole vapaaehtoisesti ottanut. Olet myös tiennyt, että pörssisähkö voi nousta, mutta otit silti.

Vierailija
8/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IDIOOTTI...onko persut jo päättämässä ydinvoimalan huollostakin

Vierailija
9/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se on sen saman 8 snt kuin tänäänkin. Sori siitä. Ja kun nyt uliset siinä niin mietipä, paljonko sun sähkös maksaa kahden - kolmen vuoden päästä kun Googlen paskaliiterit jauhaa ja syö puolet ydinvoimalan tuotannosta.

No se sähkö maksaa sulle parin vuoden kuluttua ihan saman kuin meille muillekin :-)

Vierailija
10/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kiitos. Taitaa olla puhemieskin pelkkä puheukko.

Vierailija
11/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vasemmisto, että ajoitte yhteiskunnan sähköpulaan 4 vuoden aikana.

Vierailija
12/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IDIOOTTI...onko persut jo päättämässä ydinvoimalan huollostakin

Sovitaanko, että ovat?

Vierailija
13/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö vihreät vastustaa ydinvoimaa. Kun talvella on 50 astetta pakkasta, niin vihreät pyörittelisi tuulimyllyjä.

Vierailija
14/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä itse millä rahalla kvittelet silloin saavasi enää määräaikaisia sopimuksia. -22 syksyllä ei sopimuksia saanut alle 30 sentin. Unohtuiko?

Vierailija
15/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö vihreät vastustaa ydinvoimaa. Kun talvella on 50 astetta pakkasta, niin vihreät pyörittelisi tuulimyllyjä.

Varsinkin kun nämä samat kunnanpäättäjät eivät viitsineet vaivautua vaatimaan edes sulanapitojärjestelmää niihin myllyihin. Samat naamat jotka ajattelee rikastuvansa myös datakeskuksilla. 

Vierailija
16/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on kenellä ei. Jos sulla on, niin sulla on varmaan pörssisähkö, jonka ole vapaaehtoisesti ottanut. Olet myös tiennyt, että pörssisähkö voi nousta, mutta otit silti.

No AP nyt heitti syötin, oikeasti pörssisähkön hinta on nyt 1.62 senttiä kwh :-)

Vierailija
17/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu että Google ei halunnut tuulimyllyjen sähköä vaan ydinvoimaa? Johtuuko se siitä että tuulivoima on idioottien aivopieru?

Vierailija
18/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla pösä maksaa just nyt vajaat kaks senttiä kilowattitunnilta. 4.61 näyttää olleen viikon keskihinta.

Vierailija
19/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vasemmisto, että ajoitte yhteiskunnan sähköpulaan 4 vuoden aikana.

Mutku se ilmastonmuutos. Suomen pitää pelastaa maapallo!

Vierailija
20/28 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat itsekin miettiä täysin samaa asiaa, vai kuvitteletko kenties, että mikäli pörssisähkö kallistuu tuossa ajassa merkittävästi  on 8 sentin sopimuksia on vielä tarjolla?

Siitäpä sitten pähkäilemään seuraavia kiinteähintaisia, että minkäs näistä 2 numeroisista valitsee. Vai osuuko valinta pörssiin, joka voi välillä olla kolmeakin numeroa ja välillä yhtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän