Onko normaalia, että naimisissa oleva mies käy naispuolisen työkaverinsa kanssa lounaalla kaksistaan?
Onko tuo normaalia mielestäsi? Mies on vähän alle neljäkymppinen. Työkaveri nainen on alta kolmekymppinen.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Oletan että tämä työkaveri on hoikka ja kaunis.
Ei tuossa mitään outoa ole. Totta kai tuon ikäinen mies haluaa flirttailla nuorten naisten kanssa vielä. Jos miestä tuo ei kiinnostaisi, niin suosittelisin käymään lääkärillä mittauttamassa testosteronitasot.
Eiköhän siellä syödä eikä flirttailla.
Luuletko että ehtivät joskus syömäänkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että tämä työkaveri on hoikka ja kaunis.
Ei tuossa mitään outoa ole. Totta kai tuon ikäinen mies haluaa flirttailla nuorten naisten kanssa vielä. Jos miestä tuo ei kiinnostaisi, niin suosittelisin käymään lääkärillä mittauttamassa testosteronitasot.
Eiköhän siellä syödä eikä flirttailla.
Sekä että.
Onko miehesi käynyt parturissa, ostanut uusia vaatteita, alkanut käymään kuntosalilla, lenkillä?
Onko miehesi alkanut välttelemään läheisyyttä kanssasi?
Ei ole normaalia syödä minkään sukupuolen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi? Käyn itsekin joskus työkaverin kanssa lounaalla. Ei me siellä nussita vaan syödään.
Ja jälkiruoaksi nussitaan työpaikan vessassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi? Käyn itsekin joskus työkaverin kanssa lounaalla. Ei me siellä nussita vaan syödään.
Meidän työpaikalla on 150 sellaista ihmisitä joiden kanssa käyn syömässä. Luonnollisesti on täytynyt paritella niistä kaikkia :(
Näistä vastaajista ilmeisen suuri osa haluaisi itse nussia työkaveriaan vessassa..
Tekeekö miehesi muuta poikkeavaa, mitä ei normaalisti ole tehnyt?
Nyt on syytä huoleen. Käyvätkö töissä myös kahvitauolla samaan aikaan, istuvat siellä samassa pöydässä vaihtaen ajatuksia muustakin kuin työasioista? Jätä se sika!
Tuo on jo paha. Kun meidän työpaikalle tuli alle kolmekymppinen nainen, koin hänet välittömästi uhkaksi vaikka olin siellä itse eikä mieheni.
Ei saa puhua muille kuin puolisolle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikalla on 150 sellaista ihmisitä joiden kanssa käyn syömässä. Luonnollisesti on täytynyt paritella niistä kaikkia :(
Sinähän sen tiedät. Mikä numero oli paras väliltä 1-150?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jo paha. Kun meidän työpaikalle tuli alle kolmekymppinen nainen, koin hänet välittömästi uhkaksi vaikka olin siellä itse eikä mieheni.
Panitteko vessassa? :)
Aivan, että te siellä ruokalassa nussi, siinä olet kyllä ihan oikeassa, mutta onhan tuo aika näsäviisasta ja kyseessä ns valkoinen valhe.