Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että naimisissa oleva mies käy naispuolisen työkaverinsa kanssa lounaalla kaksistaan?

Vierailija
20.09.2026 |

Onko tuo normaalia mielestäsi? Mies on vähän alle neljäkymppinen. Työkaveri nainen on alta kolmekymppinen.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hetkiä jolloin huokaan hyvin syvään ja kiitän hetken onneani siitä, että olen ja elän sinkkuna. - Tuntuu niin hyvin raskaalta kun välillä tuntuu, että osa kokisi ja ajattelisi, että jos on puoliso, niin hänellä  ei saisi olla ketään muuta vastakkaisen sukupuolenedustajaa läheisenä, kuten kaverina tai ystävänä. 

Kerran eräs nainen jonka  ennätin joitain kertoja tavata esitti, että jos tai kun minusta ja hänestä tulisi pari, niin se on sitten joko hän, eikä ketään muuta läheistä naispuolsita kaveria tai ystävää (tms). 

En tarvinnut mitään muuta perustetta ymmrtääkseni, että minusta ja tuosta naisesta ei ainakaan ole elämään yhdessä parisuhteessa. - Ja kai sitä olisi pitänyt / pitää osata olla onneliinen siitäkin, ettei ole biseksuaali kun heillä varmaan ei saa olla ketään läheistä kaveria tai ystävää.   

En yksinkertaisesti pysty ymmärtämään, miten joku kuvittelee oelvansa niin erinomainen, että hän voisi asettaa rajoja tosielle kenen kanssa saa olla tekemisissä, jollei seura tai seuralaisen kanssa loukkaa tai satuta ketään,  eikä osaisi ns. käyttäytyä ja toimia asiallisesti toisen kanssa tai yleisemmin muiden ihmisten kanssa. Ja tai tajuais, ettei omakumppani ole heti pettämässä jos tai kun viettää vastakkaisen sukupuolenedustajan kanssa aikaansa. 

Ikisinkku mies 40+

Niin siis tarkoitat varmaan, että onneksi et ole huonossa parisuhteessa. Jokaisella meillä on täällä vapaus valita kumppaninsa ja sen takia normaali parisuhde on kahden toisistaan oikeasti pitävän ihmisen syvä suhde. Tuollaiset asiat mitä sinä listaat ovat taas ihan muita juttuja kuin normaaliparisuhde.

Minun on vaikea ymmärtää tuota palstalle tyypillistä ääripääajattelua missä vaihtoaehtoja on tasan kaksi, ei parisuhdetta tai huono parisuhde.

Vierailija
62/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 24-vuotiaan työkaverin kanssa lounaalla 41- vuotiaana.

Vaimonsa epäili minua. 

Hupaisaa, työkaveri oli sukupuolestaan huolimatta ystävä - ei mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesgynekologilla käynti katsotaan varmaan näissä piireissä jo pettämiseksi. Tai ylipäätänsä jos lääkäri on eri sukupuolta, niin onhan se epäilyttävää.

Lääkäri on lääkäri, mutta jos treenaava mieheni hakeutuisi väen vängällä vaikkapa naishierojalle, niin pitäisin outona. Työpaikoilla harjoittelijoille lounaita tarjoavat setämiehet ovat mielestäni täysin selviä tapauksia.

Aivan niin, naishierojathan tunnetusti tarjoavat miehille seksipalveluja. Erityisesti koulutetut suomalaiset hierojat. Eihän ne naiset nyt mitään hieroa osaa, kunhan heruttelevat vaan.

En epäilisi seksipalvelujen tarjontaa - noin typeräksi ei kuitenkaan kannata heittäytyä. Epäilisin, että mieheni kaipaa - toistuvasti - toisen naisen kosketusta ja läheisyyttä, vaikka sitten ammatillisella verukkeella. 

Ilmeisesti sinulle on tällä logiikalla sitten epäilyttävää käydä mieshierojalla? Onko siinä sinulle mahdollisesti jokin seksuaalinen vire? Vai päteekö tämä vain yhteen suuntaan?

Vierailija
64/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punalippu salkoon! Ukko arestiin! Tuollainen käytös on niiiiin no-no. 

Vierailija
65/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesgynekologilla käynti katsotaan varmaan näissä piireissä jo pettämiseksi. Tai ylipäätänsä jos lääkäri on eri sukupuolta, niin onhan se epäilyttävää.

Lääkäri on lääkäri, mutta jos treenaava mieheni hakeutuisi väen vängällä vaikkapa naishierojalle, niin pitäisin outona. Työpaikoilla harjoittelijoille lounaita tarjoavat setämiehet ovat mielestäni täysin selviä tapauksia.

Aivan niin, naishierojathan tunnetusti tarjoavat miehille seksipalveluja. Erityisesti koulutetut suomalaiset hierojat. Eihän ne naiset nyt mitään hieroa osaa, kunhan heruttelevat vaan.

En epäilisi seksipalvelujen tarjontaa - noin typeräksi ei kuitenkaan kannata heittäytyä. Epäilisin, että mieheni kaipaa - toistuvasti - toisen naisen kosketusta ja läheisyyttä, vaikka sitten ammatillisella verukkeella. 

Ilmeisesti sinulle on tällä logiikalla sitten epäilyttävää käydä mieshierojalla? Onko siinä sinulle mahdollisesti jokin seksuaalinen vire? Vai päteekö tämä vain yhteen suuntaan?

Jos minulla olisi jatkuva tarve valita heteronaisena mahdollisuuksien maailmassa juurikin tietty mieshieroja viikosta toiseen, niin totta ihmeessä siinä olisi aihetta epäilyyn.

Vierailija
66/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa syökö yksin vai tutun kanssa.

Sosiaalinen tapahtuma sekin ja hyväksi ihmiselle.

Vierailija
67/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Eri asia jos alkaa käymään ainoastaan tämän henkilön kanssa kahdestaan 

No eikös ap niin juuri kirjottanut.

Vierailija
68/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi jatkuva tarve valita heteronaisena mahdollisuuksien maailmassa juurikin tietty mieshieroja viikosta toiseen, niin totta ihmeessä siinä olisi aihetta epäilyyn.

Ihmiset ovat sekä kavalia että sinisilmäisen luottavaisia yhtä aikaa sekä omalle että toistensa ihmisyydelle. Läheltä nähnyt - liian läheltä - kuinka jopa psykoterapiasuhde ajautuu intiimiksi. Minä en usko minkään sortin viattomuuteen silloin, kun ihmiset toistuvasti, vaatien ja haluten etsiytyvät toistensa seuraan. 

Vierailija
69/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vaistoosi, jos se kertoo, ettei kyse ole pelkästä lounaasta työkavereiden kesken, se luultavasti ei olekaan. Alitajuntasi tietää ja huomaa enemmän, kuin tietoinen mielesi.

Vierailija
70/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luota vaistoosi, jos se kertoo, ettei kyse ole pelkästä lounaasta työkavereiden kesken, se luultavasti ei olekaan. Alitajuntasi tietää ja huomaa enemmän, kuin tietoinen mielesi.

Tämä. Samoin se, jos työpaikalta lähdetään juurikin aina kahdestaan sinne lounaalle. Jostakinhan se kertoo.

Vierailija
71/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin normaalia. Mulle työkaverit on ainakin ns ”sukupuolettomia”. Tällainen poika käy tytön kanssa kaksin hehe taisi jäädä päiväkotiin mun osalta

Vierailija
72/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin 24-vuotiaan työkaverin kanssa lounaalla 41- vuotiaana.

Vaimonsa epäili minua. 

Hupaisaa, työkaveri oli sukupuolestaan huolimatta ystävä - ei mies.

Sun puolelta ehkä hupaisaa, mutta onhan se mies voinut kuolata sua ja sen takia vaimo epäillyt.

Vierailija
73/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
74/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran täytyy sivusta mainita, että itse käyn säännöllisesti hierojalla ja todellakin pyrin käymään aina samalla, hyväksi havaitulla hierojalla! 

Mitä ihmeen järkeä olisi vaihdella jatkuvasti palveluntarjoajasta toiseen ja kokeilla aina uutta? Joidenkin hierontatyyli sopii omalle kropalle ja toisten ei, ja itselle ja budjetille sopivaa on joskus oikeasti vaikeaa löytää, jos käy säännöllisesti kehoa huollattamassa. Sitten jos "joskus ja jouluna" käy, niin ei kai sillä niin väliä ole.

Olen siis joutunut etsimään itse muutamia kertoja uuden vakihieroja, kun edellinen on lopettanut/ siirtynyt muihin töihin. Enkä kyllä yhtään katso, onko nainen vai mies, ihan sama minulle.

Vierailija
75/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nai

Vierailija
76/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin normaalia. Mulle työkaverit on ainakin ns ”sukupuolettomia”. Tällainen poika käy tytön kanssa kaksin hehe taisi jäädä päiväkotiin mun osalta

Sama, mutta mitä olen huomannut, musta tuntuu, että ollaan poikkeava vähemmistö.

Vierailija
77/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Tilanteissa joissa kollegat ovat eri sukupuolta meillä työnantaja kustantaa sukupuolenvaihdoksen.

Vierailija
78/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia. Minäkin joskus käyn. Enkä tod ole ikinä pettänyt enkä petä.

On ihan normaalia, että tuo ei ole vilpitöntä!

Vierailija
79/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nai

Se on aina mahdollisuus. Mutta enemmän mahdollista on, että jompi kumpi haluaisi naida.

Vierailija
80/101 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin joskus 15 vuotta sitten lounaalla tampereella hiljaisessa pienessä lounaspaikassa ja siellä oli business pukeutunut pariskunta ja mietin siinä kun nokin pizzaa että mitenkähän noi on tänne eksyneet kun tää ei ollut toimistokorttelin paikka vaan tehdaskaupunginosan paikka, he lähti ennen mua, kun lähdin itse niin mun auto oli vielä  niiden vieressä, ne suutelivat autossa kiihkeästi kun kurvasin siitä veks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän