Onko normaalia, että naimisissa oleva mies käy naispuolisen työkaverinsa kanssa lounaalla kaksistaan?
Onko tuo normaalia mielestäsi? Mies on vähän alle neljäkymppinen. Työkaveri nainen on alta kolmekymppinen.
Kommentit (101)
Kävin 24-vuotiaan työkaverin kanssa lounaalla 41- vuotiaana.
Vaimonsa epäili minua.
Hupaisaa, työkaveri oli sukupuolestaan huolimatta ystävä - ei mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesgynekologilla käynti katsotaan varmaan näissä piireissä jo pettämiseksi. Tai ylipäätänsä jos lääkäri on eri sukupuolta, niin onhan se epäilyttävää.
Lääkäri on lääkäri, mutta jos treenaava mieheni hakeutuisi väen vängällä vaikkapa naishierojalle, niin pitäisin outona. Työpaikoilla harjoittelijoille lounaita tarjoavat setämiehet ovat mielestäni täysin selviä tapauksia.
Aivan niin, naishierojathan tunnetusti tarjoavat miehille seksipalveluja. Erityisesti koulutetut suomalaiset hierojat. Eihän ne naiset nyt mitään hieroa osaa, kunhan heruttelevat vaan.
En epäilisi seksipalvelujen tarjontaa - noin typeräksi ei kuitenkaan kannata heittäytyä. Epäilisin, että mieheni kaipaa - toistuvasti - toisen naisen kosketusta ja läheisyyttä, vaikka sitten ammatillisella verukkeella.
Ilmeisesti sinulle on tällä logiikalla sitten epäilyttävää käydä mieshierojalla? Onko siinä sinulle mahdollisesti jokin seksuaalinen vire? Vai päteekö tämä vain yhteen suuntaan?
Punalippu salkoon! Ukko arestiin! Tuollainen käytös on niiiiin no-no.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesgynekologilla käynti katsotaan varmaan näissä piireissä jo pettämiseksi. Tai ylipäätänsä jos lääkäri on eri sukupuolta, niin onhan se epäilyttävää.
Lääkäri on lääkäri, mutta jos treenaava mieheni hakeutuisi väen vängällä vaikkapa naishierojalle, niin pitäisin outona. Työpaikoilla harjoittelijoille lounaita tarjoavat setämiehet ovat mielestäni täysin selviä tapauksia.
Aivan niin, naishierojathan tunnetusti tarjoavat miehille seksipalveluja. Erityisesti koulutetut suomalaiset hierojat. Eihän ne naiset nyt mitään hieroa osaa, kunhan heruttelevat vaan.
En epäilisi seksipalvelujen tarjontaa - noin typeräksi ei kuitenkaan kannata heittäytyä. Epäilisin, että mieheni kaipaa - toistuvasti - toisen naisen kosketusta ja läheisyyttä, vaikka sitten ammatillisella verukkeella.
Ilmeisesti sinulle on tällä logiikalla sitten epäilyttävää käydä mieshierojalla? Onko siinä sinulle mahdollisesti jokin seksuaalinen vire? Vai päteekö tämä vain yhteen suuntaan?
Jos minulla olisi jatkuva tarve valita heteronaisena mahdollisuuksien maailmassa juurikin tietty mieshieroja viikosta toiseen, niin totta ihmeessä siinä olisi aihetta epäilyyn.
Mitä se haittaa syökö yksin vai tutun kanssa.
Sosiaalinen tapahtuma sekin ja hyväksi ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
On. Eri asia jos alkaa käymään ainoastaan tämän henkilön kanssa kahdestaan
No eikös ap niin juuri kirjottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi jatkuva tarve valita heteronaisena mahdollisuuksien maailmassa juurikin tietty mieshieroja viikosta toiseen, niin totta ihmeessä siinä olisi aihetta epäilyyn.
Ihmiset ovat sekä kavalia että sinisilmäisen luottavaisia yhtä aikaa sekä omalle että toistensa ihmisyydelle. Läheltä nähnyt - liian läheltä - kuinka jopa psykoterapiasuhde ajautuu intiimiksi. Minä en usko minkään sortin viattomuuteen silloin, kun ihmiset toistuvasti, vaatien ja haluten etsiytyvät toistensa seuraan.
Luota vaistoosi, jos se kertoo, ettei kyse ole pelkästä lounaasta työkavereiden kesken, se luultavasti ei olekaan. Alitajuntasi tietää ja huomaa enemmän, kuin tietoinen mielesi.
Vierailija kirjoitti:
Luota vaistoosi, jos se kertoo, ettei kyse ole pelkästä lounaasta työkavereiden kesken, se luultavasti ei olekaan. Alitajuntasi tietää ja huomaa enemmän, kuin tietoinen mielesi.
Tämä. Samoin se, jos työpaikalta lähdetään juurikin aina kahdestaan sinne lounaalle. Jostakinhan se kertoo.
On täysin normaalia. Mulle työkaverit on ainakin ns ”sukupuolettomia”. Tällainen poika käy tytön kanssa kaksin hehe taisi jäädä päiväkotiin mun osalta
Vierailija kirjoitti:
Kävin 24-vuotiaan työkaverin kanssa lounaalla 41- vuotiaana.
Vaimonsa epäili minua.
Hupaisaa, työkaveri oli sukupuolestaan huolimatta ystävä - ei mies.
Sun puolelta ehkä hupaisaa, mutta onhan se mies voinut kuolata sua ja sen takia vaimo epäillyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran täytyy sivusta mainita, että itse käyn säännöllisesti hierojalla ja todellakin pyrin käymään aina samalla, hyväksi havaitulla hierojalla!
Mitä ihmeen järkeä olisi vaihdella jatkuvasti palveluntarjoajasta toiseen ja kokeilla aina uutta? Joidenkin hierontatyyli sopii omalle kropalle ja toisten ei, ja itselle ja budjetille sopivaa on joskus oikeasti vaikeaa löytää, jos käy säännöllisesti kehoa huollattamassa. Sitten jos "joskus ja jouluna" käy, niin ei kai sillä niin väliä ole.
Olen siis joutunut etsimään itse muutamia kertoja uuden vakihieroja, kun edellinen on lopettanut/ siirtynyt muihin töihin. Enkä kyllä yhtään katso, onko nainen vai mies, ihan sama minulle.
Vierailija kirjoitti:
On täysin normaalia. Mulle työkaverit on ainakin ns ”sukupuolettomia”. Tällainen poika käy tytön kanssa kaksin hehe taisi jäädä päiväkotiin mun osalta
Sama, mutta mitä olen huomannut, musta tuntuu, että ollaan poikkeava vähemmistö.
Ei ole normaalia. Tilanteissa joissa kollegat ovat eri sukupuolta meillä työnantaja kustantaa sukupuolenvaihdoksen.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Minäkin joskus käyn. Enkä tod ole ikinä pettänyt enkä petä.
On ihan normaalia, että tuo ei ole vilpitöntä!
Vierailija kirjoitti:
Ne nai
Se on aina mahdollisuus. Mutta enemmän mahdollista on, että jompi kumpi haluaisi naida.
olin joskus 15 vuotta sitten lounaalla tampereella hiljaisessa pienessä lounaspaikassa ja siellä oli business pukeutunut pariskunta ja mietin siinä kun nokin pizzaa että mitenkähän noi on tänne eksyneet kun tää ei ollut toimistokorttelin paikka vaan tehdaskaupunginosan paikka, he lähti ennen mua, kun lähdin itse niin mun auto oli vielä niiden vieressä, ne suutelivat autossa kiihkeästi kun kurvasin siitä veks
Niin siis tarkoitat varmaan, että onneksi et ole huonossa parisuhteessa. Jokaisella meillä on täällä vapaus valita kumppaninsa ja sen takia normaali parisuhde on kahden toisistaan oikeasti pitävän ihmisen syvä suhde. Tuollaiset asiat mitä sinä listaat ovat taas ihan muita juttuja kuin normaaliparisuhde.
Minun on vaikea ymmärtää tuota palstalle tyypillistä ääripääajattelua missä vaihtoaehtoja on tasan kaksi, ei parisuhdetta tai huono parisuhde.